Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä laitan boikottiin kaikki ne tuotteet

Vierailija
29.03.2013 |

joita mainostavat lapset tai käytetään lapsen ääntä mainoslauseissa.

Mikään ei ole niin ärsyttävän kuuloista kuin puoliksi lässyttävä lapsen ääni. Listalta löytyy mm. Oltermanni

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kans viime aikoina alkanut ärsyttää, kun niin monessa mainoksessa on joku mongertava kakara. Mikä serla vai oliko se keiju, kun se tyttö aloittaa jotenkin että "paskaks", ja sit tietty se siansaksaa mongertava vauvanruokamainos. Ja se "isshi ei koskaan ekshy" automainos.

Ääk. Mä en tajua miten kenenkään mielestä vieraat lapset ovat söpöjä ja myyvät, mä pidän vain omistani, muiden on ärsyttäviä tai yhdentekeviä mulle.

Vierailija
2/11 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin aikaisemmin se on ollut ihan kiellettyäkin.

Voit tehdä ilmoituksen mainoksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä tuotteita ei tarvitse mainostaa. Näin se vaan on!

Vierailija
4/11 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 15:17"]Hyviä tuotteita ei tarvitse mainostaa. Näin se vaan on! [/quote]

Höpöhöpö.

Vierailija
5/11 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä se on ärsyttävää. Se yks automainos hiljattain oli aivan kaamee, jossa kakara luki monotonisella äänellä mitä kaikkia varusteita pitää autoon ottaa.

Vierailija
6/11 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 15:14"]

joita mainostavat lapset tai käytetään lapsen ääntä mainoslauseissa.

Mikään ei ole niin ärsyttävän kuuloista kuin puoliksi lässyttävä lapsen ääni. Listalta löytyy mm. Oltermanni

[/quote]

kiitos, pelastit maailmamme

Vierailija
7/11 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan on! Huonoja tuotteita mainostetaan. Mainos menee alintajuntaan ja ihmiset saattavat tulla siihen uskoon että tuote on hyvä. Viisaat ihmiset tietävät paremmin eivätkä ole mainoksille alttiita. Eli mainos tavoittaa "tyhmiä ihmisiä". Tässä olisikin pääsiäisen aforismi. Mainos on tyhmiä varten.

Vierailija
8/11 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 15:24"]Näin se vaan on! Huonoja tuotteita mainostetaan. Mainos menee alintajuntaan ja ihmiset saattavat tulla siihen uskoon että tuote on hyvä. Viisaat ihmiset tietävät paremmin eivätkä ole mainoksille alttiita. Eli mainos tavoittaa "tyhmiä ihmisiä". Tässä olisikin pääsiäisen aforismi. Mainos on tyhmiä varten. [/quote]

No et saa minua vakuutettua.

suutarin lapset kengät täällä kolisee:)

Vierailija
9/11 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mainosalalla näköjään!

Vierailija
10/11 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 15:54"]Et ole mainosalalla näköjään! [/quote]

väärin taas.

Vierailija
11/11 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorimielellä kiusaan, sorry. Mutta on siinä paljon tottakin. Katsokaa nyt tvn ruokamainoksia. Muissa maissa ei mainosteta näinpaljon ruokaa ja yleensä ruokamainokset ovat einesruokamainoksia joilla tavoittavat flegmaattisia ihmisiä jotka istuvat tvn edessä. Ympyrä näin sulkeutuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi