Näen lapsessani kokoajan hänen isänsä jota vihaan
Lapsi on 4 vuotias, ja muistuttaa ulkoisesti aina vaan enemmän isäänsä, joka jätti minut heti kun kuuli raskaudesta. Muutti välittömästi toisen naisen luo, eli hänellä oli toinen, ja minä vain pilailun kohde. Ei ole tullut ikinä edes katsomaan lastaan ja kun tulee vaikka kaupassa huoransa kanssa vastaan, niin on kuin ei edes tuntisi. Minun on vaikea rakastaa lasta, joka on tuollaisen paskiaisen tulosta. Ja tämän asian kanssa joudun elämään lopun elämäni.
Kommentit (26)
vaikka minullekin kävi samoin, en suinkaan vihaa lapsen isää vaan olen kiitollinen ettei hän halua olla tekemisissä kanssamme eipähän ole kiistoja ja poikaani rakastan yli kaiken...
Minusta ap:n tunteet ovat todella ymmärrettäviä. Ikuinen muistutus ikävästä ihmisestä!
Olette hyvin ymmärtämättömiä.
Kai siinä lapsessa jotain muutakin näkyy.
Kuulostat ihan mun mutsilta.
Jatka tota rataa, niin voit olla varma ettet kuule lapsestasi enää ikinä kun hän on aikuinen.
Itse olet valintasi tehnyt. Ei ole sen lapsen vika. Mee terapiaan.
Miksi et ole miehesi eli lapsen isän kanssa? Olet hänet valinnut.
Olen sun kanssa täysin samaa mieltä.
Lapsi on viaton, älä kosta hänelle!
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 14:59"]
Kuulostat äidiltäni. Lähde heti hakemaan apua tai anna lapsi pois. Äitini teki elämästäni todellisen helvetin kostamalla minulle kokoa ajan. Ihan varmasti olet sanonut lapsellesi jo jotakin todella ilkeää ja veikkaan, että kuritat häntä fyysisesti. Jos olen pätkääkään oikeassa, niin olet jo tehnyt lapsen elämästä helvetin.,
[/quote]