tablen kanssa yle ongelmia?
En saa mitenkään toimimaan yle areenaa talen kanssa. Jos joku osaa neuvoa ni kiva olis. Olen ladannut sen flas jutun mut en tiedä minne se tuolla tietokoneella menee joten en edes teidä onko se siis loppuun asti ladattu. Ja kone on samsung table 10.1 kiitos avusta jos joku osaa auttaa.
Kommentit (7)
Olisko sulla jotain vinkkiä antaa et mistä se kuuluu ladata ja miten. Latasin sen jostain play-kaupasta.
No en osaa auttaa, kun mä olen ostanut applen ja sen kanssa tuommoista ongelmaa ei vaan tule. Miksi ostit vekottimen, jota et osaa käyttää?
Enpä tajunnut ettei tuolla ole mahdollista katsella yle areenaa. Muuten oon osannut kyl käyttää kaikkeen mihin tarvitsen eli faceen, angry birdin pelaamiseen, katsomoon, ja you tubeen. Silloin tällöin googlesta hakemiseen. Mut ilmeisesti tuolla ei voi katsella ollenka sitä ylee ainakin kun googletin asiaa nin ei oikein löytynyt mitään. Taidan mennä huomenna liikkeeseen mistä ostin jos he osaavat auttaa.
Kiitost kuitenkin yrityksestä
Applen storesta voi ladata oman ohjelman jolla areena näkyy, eikö sille sun laitteelle löydy areenaa sieltä kaupasta?
No mutta kiitos hirmuisesti yle aaren toimii kun tosiaan sielä kaupassa oli ihan yle areena sovelluskiitos :D
Eli olet ladannut sen appsin storesta, eikä se toimi?