Lasten sukupuolet äitilinjassa
Lapsen sukupuolenhan määrää siittiö, mutta mitä pitäisi ajatella, jos alenevassa polvessa olevat äidit saavat kaikki pelkkiä tyttäriä, eikä yhtäkään poikaa. Siis esim. mummoni: 3 tytärtä, äitini 3 tytärtä, minä 2 tytärtä. Onko sattumaa vai jokin fysiologinen seikka aiheuttamassa. Miten teidän muiden äitilinjat? Korostuuko jompi kumpi sukupuoli?
Kommentit (20)
Isomummoni: 1 tytär
Mummoni: 1 tytär, 1 poika
Äitini: 3 tytärtä, 1 poika
Minulla: 1 poika
Minulla: 2p, 1t
Siskolla: 2t
Äidillä: 2t
Mummilla: 1p, 2t
Isomummilla: 1t
Isoisomummilla: 3t
Isomummo: 3 poikaa, 4 tytärtä
Mummo: 2 poikaa, 3 tytärtä
Äiti : 2 poikaa, 2 tytärtä
Minä : 1 poika
Isomummo: 1 tai 2 poikaa, 4 tyttöä
Mummo: poika ja tyttö
Äitini: tyttö
Minä: tyttö ja poika
Isomummo 5 lasta, tyttöjä ja poikia, en tiedä suhdetta, en ole kysynyt.
Mummo 3 lasta, 2 poikaa, 1 tyttö.
Äiti 3 lasta, 2 tyttöä, 1 poika.
Minä 1 lapsi, tyttö (toistaiseksi, toinen toiveissa, jos mies suostuu).
isomummo 3 poikaa, 2 tyttöä
mummo 1 poika, 2 tyttöä
äiti 1 poika, 1 tyttö
minulla ei tenavia
Luulen, että kohta muutetaan biologia av:n takia. Jos se av sanoo, että miehen siittiöt eivät määrääkään sukupuolta niin kyllä se sitten niin on :)
Miehen siittiöt määrää kyllä sukupuolen, mutta naisen elimistöllä on myös tekemistä sen kanssa mitkä siittiöt pääsevät perille asti. Toisten naisten ph-arvot ovat sellaisia, että ne suosivat poikasiittiöitä ja toisten taas suosivat tyttösiittiöitä. Tyttösiittiöt pärjäsivät muistaakseni paremmin happamassa ympäristössä kuin pojat.
Mutta aika pitkälle on kyse van puhtaasta tuurista.
Isomummolla: 2 tyttöä, 1 poika
Mummolla: 4 tyttöä, 3 poikaa
äidilläni: 2 tyttöä
siskollani: 2tyttöä, 2 poikaa
minulla: 4 poikaa, 3 tyttöä
Argh, tietenkin äitilinjassa on paljon naisia, sillä ei ole yhtää äitipolvea, jossa ei olisi sitä vähintään yhtä naista, ymmärräthän. Eli äitilinjasta ei mitenkään voi löytyä yhtään sukupolvea, jossa ei olisi naisia. Ja sama toisinpäin, isälinjasta löytyy aina vähintään se yksi mies, mutta ei välttämättä naisia, toivottavasti ymmärrät logiikan.
Olen joskus tätä samaa pyöritellyt mielessäni... sillä isomummollani oli 5 tyttöä, mummollani 2 tyttöä ja äidilläni 3 tyttöä (samoin äitini siskolla vain tyttöjä = minun serkut). Siksi olikin kai pieni shokki kun esikoiseni oli poika. Olin aina kuvitellut itsenikin tyttöjen äidiksi. Nyt minulla on 2 poikaa ja yksi tyttö. Muilla siskoillani ei ole vielä lapsia.
Voiko nainen jotenkin hylkiä toisia siittiöitä? Ts. munasolun kuori olla sellainen, että vain toiset siittiöt pääsevät läpi? Onko siittiöissä sellaista eroa (kaikilla miehillä)?
2:lle, totta kai äitilinjassa on aina vähintään yksi nainen joka sukupolvessa. Kysehän oli siitä, että jokaisessa sukupolvessa KAIKKI lapset ovat naisia, eikä heillä kenelläkään ole yhtäkään veljeä.
Äidilläni on enemmän poikia, mummollani enemmän tyttöjä, isomummolla saman verran molempia, itselläni yksi lapsi joka on tyttö. Ei taida voida tästä ainakaan vetään mitään johtopäätöksiä.
Poikasiittiöt saattavat kuolla sun vaginassasi, koska se on niin emäksinen. Tämä on usein syy siihen, että saa vain tyttöjä. Tiedän tämän, koska olen itse ollut lapsettomuushoidoissa ja asiasta keskusteltu
Ei ole mitään perinnöllistä tyttölinjaa. Jos lapsia on vain pari, ja heistä kaikki tyttöjä, siitä ei voi vetää mitään johtopäätöksiä vaan kyse on sattumasta. Jos sen sijaan olisi viimeiset kymmenen sukupolvea pelkkiä tyttöjä 10 kpl/perhe, se olisi jo erikoista. Mutta jos puhut muutamasta sukupolvesta, niin tuo ei todista mitään.
Sukusi naiset eivät siis saa orgasmeja. Orgasmin saaminen takaa poikasiittiöille paremman mahdollisuuden hedelmöittyä!
Minulla 2 poikaa ja tyttö, äidilläni 3 tyttöä, isoäidillä 3 poikaa ja tyttö, hänen äidillään 1 poika ja 3 tyttöä, hänen äidillään 3 poikaa ja 3 tyttöä. Mitä tästä päätellä?
Siskollani on tytär, äidilläni on vain tyttäriä, mummolani oli molempia, hänen äidillään oli vain tyttäriä, hänen äidillä oli molempia.
Isomummollani oli poikia ja tyttöjä. Mummollani oli yksi poika ja viisi tyttöä. Äidilläni kolme tyttöä. Minulla yksi tyttö ja kaksi poikaa.