Pääsiäinen yksin? Mitä aiot tehdä.
Mitähän ihmettä sitä taas keksis ajalleen? Kaverit viettävät lomat perheidensä kanssa, ja mä olen yksin. Mitä te muut yksin pyhiä viettävät teette?
Kommentit (62)
""Heidän pariskuntaystäviin en ole edes päässyt tutustumaan. Olen miettinyt, että mistä kiikastaa.""
Pariskunnat ei tykkää varsinkaan kosteissa juhlissa, että porukassa on ns. vaaratekijä. Vapailla markkinoilla oleva henkilö on aina riski sellaisille, joiden parisuhde on katkolla.
Itse olen miehenä havainnut, jos olen kumppanin kanssa juhlissa voin jutella naispuolisten kanssa ihan rauhassa. Yksin jos olen liikkeellä niin naiset usein välttelee, ehkä siksi ettei oma kumppani saa väärää kuvaa. Myös miehet mulkoilee ikävästi kun heidän naikkosia jututtaa. Juhlissa jossa on vain pariskuntia on todella ikävää olla parittomana.
Minä voin kyllä mennä istumaan johonkin kahvilaan/baariin pääkaupunkiseudulla jos aika sovitaan ja sinne voi liittyä kaikki muut yksinäiset seuraan! Itsekin yksin ja lapseton. Tehdäänkö pääsiäiskokoontuminen!
Onko Tampereen seudulla ketään naista joka kaipaisi pääsisäismunaa?
M34
Laitan hyvää ruokaa, katson telkkaria ja nukun hyvin. Ihanaa.
Katson kaikki Harry Potter -elokuvat. -nuori yksinäinen mies
Ensi vuonna minäkin olen täysin yksin kotona ainakin osan pääsiäisestä. Toivottavasti. Kaipaan myös seuraa mutta yksinäisyyskin on parempi kuin kiusaaja kotona.
No mä taas tekisin mitä vaan että saisin olla yksin🙄
Olen aina yksin, joulut juhannukset pääsiäiset. Yksin olo on ihanaa ja voimaannuttavaa, kuuntelen vain hiljaisuutta.
katselen telkkua, käyn kävelyllä, luen, käyn saunassa, ja jos jaksan niin maalaan yhden nurkkauksen kotona.
Jos en olisi näin väsynyt (työuupumusta) niin jumppaisin joka päivä. Vähän tylsää on, mutta yritän ajatella, että ehkä se tekee hyvää, ehkä kun on tarpeeksi kauan tarpeeksi tylsää, jaksaisin taas innostua asioista, tällä hetkellä oikein mikään ei tunnu kiinnostavalta ja kivalta
Lauantai ois hyvä päivä pestä ikkunat, ja kylvää esikasvatusta vaativia kesäkukkia itämään. Jos ette vielä ole hakeneet pajunkissoja maljakkoon, niin nyt olis korkea aika. Samalla voi tehdä vähän pidemmänkin lenkin, jos sää suosii.
Vierailija kirjoitti:
No mä taas tekisin mitä vaan että saisin olla yksin🙄
Tuskin olet tehnyt edes puoliakaan "mitä vaan'sta", kunhan esität.
Rapsuttelen kissoja, luen hyvää kirjaa, ulkoilen, syön hyvää ruokaa, katson hömppää telkusta, nukun levollisesti. Oikein mukavaa. Aika menee hyvin.
Pääsiäisessä on jotain mukavaa, kuuntelen ortodoksista veisuuta.
Sitä samaa, mitä aina. Eli olla kotona 4 seinän sisällä ja olla koneella.
luin ketujun alusta saakka ja ihmettelin, kun joku ehdotti, että mene vuorkaamaan joku leffa - ketju onkin ikivanha :D. Jossain keskivaiheilla ketjua jollain oli jo ihan digiboksi, jossa paljon katseltavaa, kehitys siis kehittyy näin AV:lläkin.
Mitä lie yksinäiset tekee pääsiäisenä vuonna 2030, olenkonhan vielä silloinkin tätä ketjua lukemassa
Mitä te muut vastaatte, kun tutut kyselee teidän loma- tai viikonloppusuunnitelmia? Kehtaatteko sanoa, että ootte vaan yksin kotona?