Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsiäinen yksin? Mitä aiot tehdä.

Vierailija
29.03.2013 |

Mitähän ihmettä sitä taas keksis ajalleen? Kaverit viettävät lomat perheidensä kanssa, ja mä olen yksin. Mitä te muut yksin pyhiä viettävät teette?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan ja uppoudun käsityöharrastukseni pariin kunnolla, sitä en lasten kotona ollessa oikein voi tehdä. Ja mahtuu pääsiäiseen yhdet treffitkin ;) 

Vierailija
22/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siivoan, värjään hiukset ja illalla katon jonkun leffan ja napostelen herkkuja. Huomenna lähden American Car Showhun ja käyn ulkona syömässä, sen jälkeen ehkä vielä vähän shoppailua. Mä oon ihan täpinöissäni tästä pääsiäisestä!! Hienoja autoja, auringonpaistetta, KEVÄT!!!! KESÄ on ihan kohta täällä, mie en pysy housuissani! Vapaata töistä! AIJ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se helppoa olla lastenkaan kanssa "yksin"... Mies viikot töissä, asutaan korvessa ja kun pitkäperjantai ja vapaa, niin mies päättää lähteä päiväreissulle omien vanhempien luo. Eli taas samanlainen päivä kuin muut. Aika PITKÄ perjantai..... Ulkona kyllä hyvä ilma (ainakin täällä), joten miksi tuhlata päivää sisällä?

Vierailija
24/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Joo, ei varmasti ole helppoa olla "yksin" lastenkaan kanssa, mutta se on nyt sitten niinkun aivan täysin eri aihe. Mä itken täällä yksin sinkkuna vauvakuumettani ja kaiken tyhjyyttä ja turhuutta ja pohjatonta yksinäisyyttä, niin ei silleen tunnu ihan kauheen siistiltä kun toiset valittaa miten rankkaa on kun on lapsia.

Vierailija
25/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17: Teetkö sä todella tuon kaiken yksin? Ilmeisesti tuo käsite yksin tarkoittaa nyt tässä keskustelussa kahta asiaa: Joko sitä, että lapset ja mahd. mies ovat muualla ja saa laatuaikaa itselleen tai sitten sitä, että ihminen on ihan oikeasti YKSIN.

Vierailija
26/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lapseton sinkku. Olisin jälleen kerran halunnut uskaltaa sanoa vanhemmilleni että en tänä vuonna halua tulla heidän kanssa mökkeilemään. Mielummin olisin yksin. Kuitenkin vanhemmat odottavat kovasti enkä halua pahoittaa heidän mieltä. Minä haaveilen juuri siitä että kerrankin  saisin olla juhlapyhän yksin kaupunkikodissani. Jos olisin yksin, keksisin kyllä vaikka mitä. Siivoilisin, ulkoilisin, kävisin kahvilla, tekisin juhlaan sopivaa ruokaa, laittaisin kotiin pääsiäiskoristeita, kävisin ostoksilla, katselisin tv:tä, lukisin lehtiä, joisin kahvia... Nauttisin vain ja teksin juuri niitä asioita mistä itse nautin. Juhlisin juuri niin kuin parhaaksi näen. Elän arkisin sosiaalista elämää, minulla on paljon ystäviä ja vierailen muuten paljon vanhempieni luona. Jostain syystä haluaisin kuitenkin viettää edes joskus näitä juhlapyhiä ihan yksin ja rakentaa omia perinteitä. Nauti siis ap! 

Vierailija
27/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap :) Mun juhlapyhäperinne taitaa olla tää "vielä puoliltapäivin sängyssä". Oon ollut hereillä kahdeksasta asti, mutta en nouse ylös, koska en tiedä miksi nousisin. Löhöän siis tässä ja syön kolmatta aamiaista. Ihanaa tääkin tietysti. Varmaan moni haaveilisi juuri tällaisesta. Kai tästä kohta pitäisi nousta, en oikein kyllä tiedä miksi.

Vierailija
28/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 10:58"]

17: Teetkö sä todella tuon kaiken yksin? Ilmeisesti tuo käsite yksin tarkoittaa nyt tässä keskustelussa kahta asiaa: Joko sitä, että lapset ja mahd. mies ovat muualla ja saa laatuaikaa itselleen tai sitten sitä, että ihminen on ihan oikeasti YKSIN.

[/quote]

Kyllä, teen tuon kaiken yksin. Mulla ei ole miestä, eikä ystäviä. Lapsia on, mutta ne on isällään melkein joka viikonloppu.

Vierailija
29/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: 17, sä oot mun idoli.

Vierailija
30/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi yksinäinen eronnut äiti. Lapsi on isällään pääsiäisen. Yksinäistähän tämä on. Ajattelin kuitenkin siivoilla, tehdä paperihommia, katsella kevään kalenteria, miettiä tulevia asioita. Ei ole mikään pääsiäis-olo.

Jos alkaa tuntua siltä että haluan ehdottomasti seuraa, voin kyllä yrittää soitella parille sukulaiselle tai kaverille.

Vierailija
31/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan hieman, vien roskat ulos kävelylle mennessäni. Kävelyltä tultuani syön eilen tekemäni jauhelihakeiton jämän pois ja jälkeenpäin kahvittelen. Alkuillasta voisin soittaa kaverille ja kysyä onko hän töissä vai vapaalla. Jos en mitään muuta keksi, niin ehkä leffaan jos teatterit on auki. En ole tarkistanut.

Juhani, 32

Vierailija
32/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on koko pääsiäisen isällä ja kaipaan heitä:(

Olen tarkoituksella miettinyt joka päivään jonkun sosiaalisen tekemisen, ettei tule liian yksinäinen olo. Käyn kävelyllä ystävän kanssa, yhtenä päivänä syön sukulaisten kanssa jne. Lisäksi siivoan ja mietin kesän puutarhatöitä ja teen yhden työhakemuksen. Huomenna ajattelin shoppailla jotain keväistä sisustusjuttua.

Toki minulla on koira, että kävelyllä käyn paljon.

En kuitenkaan usko täysin tottuvani olemaan juhlapyhiä ilman omia lapsia, se on ollut kova isku eron jälkeen. (Siis joka toinen kerta tietenkin, onhan minulla puolet juhlapyhistä).

Vierailija
33/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Mun mielestä ne on ihan kauheita tilanteita, kun työkaverit yms puolitutut kyselee small talkin -omaisesti loma- tai viikonloppusuunnitelmia. En koskaan kehtaa sanoa, että olen varmaan ihan yksin kotona. On jotenkin kauhean noloa myöntää, ettei mulla ole ketään. Kavereita kyllä periaatteessa jonkin verran, mutta jotenkin ainoana sinkkuna jään tosi usein kyllä yksin. Eilenkin esitin tosi sujuvasti muka rentoa ja sanoin vaan kaikille, että en oo muuten yhtään vielä edes ehtinyt miettiä mitä tekisin pääsiäisenä. Paskat. Kyllä mä sen tiesin koko ajan, ihan sama mitä teen, yksin oon kuitenkin ja se on tylsää. Toisaalta ihmettelen että mitä häpeemistä siinä on, mutta hävettää silti.

Vierailija
34/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ap jatkaa... oikein kauhulla odotan jo kesälomaa.

Vierailija
35/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietän aikaani nyt humalassa ja karkkia syöden. Kohta shoppailen netistä vaatteita :)

Vierailija
36/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :) Hyvä 30. Pitäisköhän munkin vaan avata toi viinipullo sitten. Tekis mieli soittaa yhdelle kaverille ja kysyä vaikka päivädrinkille tai tulisko se syömään, mutta tiedän että sen poikaystävä on pitkästä aikaa kylässä, en jotenkin kehtaa.

Vierailija
37/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen perheellinen ja aina juhlapyhinä tylsää. Toivoisin aina, että joku mun sinkkukavereista soittaisi ja pyytäisi vaikka iltaa istumaan. Mulla on yksi lapsi 10 vuotias, jolla jo omat kaverit tuossa pihalla yms. En toki ole yksin, kun mieskin kotona, mutta tällaista tylsää vaan. Lähtisin tosi mielelläni jonkun sinkkukamun kanssa vaikka ulkoilemaan tai kahville tai jotain. 

Oon tosi sosiaalinen, mutta mies on aika erakko ja nauttii just kun saa vaan olla kotona koneella. Nytkin tekee jotain koodausprojektia. Lapsi ulkoilee kavereiden kanssa ja menee yhdelle kaverille yöksikin. Mä kaipaan päivittäin sosiaalista äksöniä eikä koko päivän kotona kökkiminen sovi mulla.

Vierailija
38/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

32, soita sun kavereille! Kunpa joku munkin perheellinen kaveri joskus soittais mulle ja pyytäisi johonkin. Tosi korkea kynnys itse alkaa sinkkuna häiritä toisten perhepyhiä.

Vierailija
39/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi lapseton vanhapiika, jo ties kuinka monetta pääsiäistä yksin. Minulla pyhät menee sarjaan tylsää, mutta täytyy kestää miten parhaiten taitaa. Joten nukun pitkään, tissuttelen kaljaa, ulkoilutan koiraa, ehkä siivoan vähän jos jaksan. Ja odotan tiistaita jolloin pääsee töihin täältä ummehtuneesta ja yksinäisestä kämpästä.

Minä osasin nuorempana nauttia yksinäisyydestä, mutta kun 40 ikävuotta lähestyy, siitä on alkanut tulla minulle kipeä ja surullinen asia. 

Vierailija
40/62 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ->34 Ja mä just ajattelin että ehkä tää vanhemmiten helpottais. Oon hieman nuorempi kuin sä ja käyn läpi nyt tosi intensiivisesti surua siitä, että jäikö ne lapset saamatta. Ajattelin, että sitten kun on vaikka 45, voi unohtaa sen asian ja löytää sitten jotain hyvääkin tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi