Rakas sinusta on tullut pullukka-ohjelmassa sen taas huomaa:
Lihavilla naisilla, vaikka mies olisi hoikka, ei ole kuitenkaan urheilullinen komistus.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 08:26"]
Ei se äijä oo tohvelisankari vaan nainen on tyranni.
Samoin se Sandra, jos et tuo karkkia nukut sohvalla.
En enää yhtään ihmettele miten parisuhteissa menee niin huonosti ja erotaan. Järjetön itsekkyys on vallalla.
[/quote]
Kyllä, nainen on tyranni pirttihirmu, mutta kyllä mieskin aika tohvelilta vaikuttaa kun ei osaa sanoa yhtään vastaan sille ja sallii itseään kohtelevan noin huonosti! -13
Mä katoin eilen ekan kerran sitä ohjelmaa ja voi taivas mitä ujellusta se treenaaminen oli. Ei mitään sinniä tai selkärankaa, kauhea ininä kun piti vähän jotain tehdä. Huh
Mullon, se munapää meni laihtumaan 30 kiloa vuosi takaperin, oli se hottis enne sitäkin kyllä. Ja mä painan tällä hetkellä häpeäkseni yli 90 kiloa, rv 31. Järkkyä! Ensi kesään tavoitteena olla sellainen 65 kg, jota en ole ollutkaan vuosiin.
Onko kyseisessä ohjelmassa nainen aina se pullukka, voihan se mieskin se "rakas" olla, aika hölmöä jos näin on, kyllä näkee hoikkia naisia aikamoisten kaljapöhöjenkin kanssa olevan...
mä en voi käsittää, että jostain ihmisestä vaan jotenkin "tulee" pullukka. ei vois käydä meillä.
Seuraavassa jaksossa pullero on mies.
Jaa...eikä Minnan mieskään ollut ap:n mielestä urheilullinen?
Kaksi jaksoa tullut ja hirveitä kitisijöitä molemmat eukot. Ulkonäkö ei ratkaise joo, en kyllä katselisi sellaista naista oli sitten laiha tai lihava.
Suurin osa ihmisistä, niin miehistä kuin naisista, näyttää ihan taviksilta. Mihin sitä sikspäkkiä tarvitsee? Ei sillä ole mitään käyttöä, se on vaan koriste. Ja usein niillä itseään pakkomielteisesti trimmaavilla vähän tuulee korvien välissä.
Meidän liiton aikana olen kerran lihonut "yli äyräiden"- siis vähän yli 70 kiloiseksi. Osittain siihen oli syynä ankarat selkäkivut jotka säteilivät jalkaan. Joo- olisin tietysti voinut olla ruuan kanssa tarkempi, mutta kun sitä herkästi tulee lohduteltua itseä syömällä kun on kurjaa ja kipeä. Selkäleikkauksen jälkeen(ja jo vähän sitä ennen) laihdutin sitten kilot pois kun kyllästyin plösöyteeni ja pystyin taas liikkumaan. Sen jälkeen on paino jojoillut +- 5kg, eli ei mun mielestä kovin paha.
Mulla on mennyt niin että mitä enemmän ikää(nyt siis 46v) on tullut niin sitä kriittisemmäksi olen tullut itseäni kohtaan. Monet sanoo että mun iässä-varsinkin kun on tules vaiva niin pitää osata ottaa rennosti, olla armollisempi itseä kohtaan. Mutta minä olen vain koko ajan kriittisempi ja liikun entistä enemmän. Kai ne tulevat(on jo oireita) vaihtaritkin pelottavat. Nyt on bmi 22 ja rasvis 21. Halua olis vielä hoikempaankin ja tiiviimpäänkin kuntoon.
Meillä mies alkaa jo löysäillä. On ollut aina liikunnallinen hottis- entinen aktiivinen kilpaurheiluakin harrastanut, mutta nyt alkaa jo väsy painaa, ensi vuonna täyttää pyöreät 50. En usko että meidän perheessä nähdään sitä pyöreää pullantuoksuista mummoa, ruttunaamainen mummo kylläkin, mutta ei pyöreää.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 09:56"]
mä en voi käsittää, että jostain ihmisestä vaan jotenkin "tulee" pullukka. ei vois käydä meillä.
[/quote]
Oletko varma? Minusta, ennen hoikasta naisesta, tuli pullukka. Ei se hetkessä käynyt, mutta kävi kuitenkin. Yksi iso tekijä oli kilpirauhastulehdus, joka sekä sotki aineenvaihdunnan, että lopetti lempiharrastukseni, juoksemisen. Vatsa oli aina sekaisin, ja meni vuosia, ennen kuin vika löytyi. Painoa oli silloin jo aika paljon. Onneksi aviomieheni, joka ei kyllä itse ole hoikka, ei ole minua asiasta kiusannut.
Mulla oli kerran komea poikaystävä. Se oli täysi m**kku, mikä tuli ilmi ensi ihastuksen hälvettyä. Menin naimisiin mukavan tavallaisen näköisen tyypin kanssa. Terveisin aina hoikkana pysynyt nainen. En oikein tiedä miksi se yksi oli minusta kiinnostunut - ai tiedän sittenkin. Siksi tietysti.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 08:22"]
Ja se mikä mua ärsytti, että "ei voida mennä juhlimaan koska olen niin lihava ja ei Markkukaan saa mennä edes kerran kuussa, kun sitten minä suutun.."
Voi tsiisus, mistä näitä tohvelisankari äijiä löytyy???!!
[/quote]Minun silmissäni nainen oli kaunis ihaninen rintoineen, joten en ymmärrä miksi hän ei voisi käydä ihmisten ilmoilla. Kun laihtuu niin lähtee rinnatkin.
Tuolla hienoa keskustelua aiheesta.
http://www.muskleforum.com/showthread.php?7821-Rakas-sinusta-on-tullut-pullukka
En tarkota nyt mitään läskejä nyt, vaan kevyesti pulleita naisia
Esimerkkinä nyt vaikka, että jos nainen on 165 pitkä ja 72-77 kg. Muodot rinnoissa ja perseessä.
Yli 90 kilonen nainen on mielestäni melkeinpä liian lihava jo lähestulkoon aina.
Ohjelma on hyvä ja hauskakin välillä...
läskit herättää puheenaihetta kanssaihmisissä
Tosi huono ohjelma! Jutan ohjelma oli paljon kiinnostavampi.
Minna oli kyllä ihan älytön punkero. Onneksi oma vaimo sentään on pysynyt hieman järkevämmissä mitoissa, voisi kuitenkin kympin pudottaa.
En kyllä kattelis noin plösähtänyttä akkaa.
Mies
Ei se äijä oo tohvelisankari vaan nainen on tyranni.
Samoin se Sandra, jos et tuo karkkia nukut sohvalla.
En enää yhtään ihmettele miten parisuhteissa menee niin huonosti ja erotaan. Järjetön itsekkyys on vallalla.