Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voi puuhata vauvan kanssa HELSINGIN keskustassa?

28.03.2013 |

Olen 27-vuotias äiti jolla on n. 9kk vanha poika. Muutetaan (miehen töiden takia) Helsinkiin huhtikuussa, ja olisin kiinnostunut mitä tekemistä on järjestetty äideille/vauvoilla keskusta-alueelle. Muutetaan Töölöön. Riittäisi myös ihan oleskelu muiden äitien kanssa, eli onko kahviloita/leikkikenttiä joihin kannattaa tutustua? :)

Kiitoksia avusta!

Kommentit (3)

1/3 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin töölössä on paljonkin tekemistä lapsen kanssa(itse olen ollut siellä suunnalla töissä) eli siellä on taivalhden leikkipuisto jossa on kaikenlaista toimintaa ja hyvät ulkoilu alue tosi 10-11 siellä ulkoilee myös yhden lähi päiväkodin esikoulu ikäiset lapset. Ja jos kuuluu kirkkoon niin onhan siellä se temppeliaukion kirkko eli kanattaa katsoa mitä toimintaa heillä on lapsiperheitä ajatellen. Sibeliuksen kadulla hyvin lähellä kivelän sairaalaa on hyvin suosittu puisto myös koska siellä on aina lapsia ja varsinkin silloin kun lapsia haetaan päiväkodista

2/3 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! Täytyy käydä Taivallahden leikkipuistossa katsastaa millasta on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Täältä voi kurkkia mitä kaikkia leikkipuistoja, kahviloita, yms menovinkkejä Töölö ja lähialueet tarjoavat. http://kidd.io/

Kannattaa myös itse lisätä omat suosikkipaikkansa kartalle! Etenkin kivoja ja lapsiystävällisiä ravintoloita on tosi vaikea löytää.