Hui kamalaa, kissa sähisi tyhjälle keinutuolille!
Kommentit (32)
Mulla vähän sama lapsen kanssa. 2,5v tyttö hymyili ja osoitti toissa illalla aivan tyhjää eteistä nauraen: "Äiti, katso, hattivatti hohtaa!" Kyselin moneen kertaan, että näytä, mikä ihmeen hattivatti. Lapsi vain kummastuneena katseli minua ja osoitti useaan kertaan sormella keskelle ihan tyhjää eteistä: "Tuossa! Katso! Hattivatti!" ja vilkutteli sille "hei hattivatti!". Ei kuitenkaan suostunut menemään eteiseen näyttämään tarkemmin, ei edes sylissäni, vaan halusi katsoa "hattivattia" vain siitä parin metrin päästä. Alkoi vähän karmia :)
No mutta, eihän tämä maailma mihin meidän aistit riittää ole koko totuus, vaan pieni osa sitä. En ole edes mikään hörhö.. Eläimillä ja lapsilla on paljon herkemmät aistit kuin aikuisilla. Kun myöntää että näin on niin mitään pelättävää tuskin on. Tai no, jos mun lapset näkis hohtavan hahmon, ni saattaisin kyllä kanssa kauhistua...:)
Hyi kamala, toi on tosi karmivaa :D olisin ollut itse aivan kuset housussa! Siis TODELLA pelottavaa! :D
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 19:38"]
Mulla vähän sama lapsen kanssa. 2,5v tyttö hymyili ja osoitti toissa illalla aivan tyhjää eteistä nauraen: "Äiti, katso, hattivatti hohtaa!" Kyselin moneen kertaan, että näytä, mikä ihmeen hattivatti. Lapsi vain kummastuneena katseli minua ja osoitti useaan kertaan sormella keskelle ihan tyhjää eteistä: "Tuossa! Katso! Hattivatti!" ja vilkutteli sille "hei hattivatti!". Ei kuitenkaan suostunut menemään eteiseen näyttämään tarkemmin, ei edes sylissäni, vaan halusi katsoa "hattivattia" vain siitä parin metrin päästä. Alkoi vähän karmia :)
[/quote]
No niin siinä sitten vielä kävi, että olohuoneen kattolamppu räsähti rikki.
Lampun sydän posahti poks. Se oli sen lampun uusi kierto.
Jaahas ja kukas vaihtaisi lampun, tarvitaanko paikalle insinöörejä?
Eläimet tosiaan havaitsee henkiä. Meidän kissa on muutaman kerran säpsähtänyt ja alkanut tuijottamaan tyhjyyteen omituisesti, nähnyt jonkun hengen joka on tullut vierailulle. Pari kertaa myös pieni kummipoikani hoidossa ollessa näki ja kuuli jonkun hengen kutsuvan häntä nimellä, alkoi toistamaan ja lähti kävelemään makuuhuoneeseen ja kysyi minulta: kuka tuo oli. Vastasin ettei siellä ollut ketään, ja poika suuttui koska näki jonkun. Oletan että joku isovanhemmista tai eno kävi katsomassa.
Uskon että henkiä on, mutta en uskalla ajatella niitä itse sen enempää, huh........
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 18:51"]
Siinä tuolissa istui joku vieras. Tai teille on tulossa vieras, joka istuu siihen tuoliin omistajan elkein. Kissat eivät puolusta, vaan varoittavat.
[/quote]
Kyllä mun (nyt jo edesmennyt) kissa puolusti minua.
Tuo hattivatti voi olla silmässä tapahtuva lasiaisen irtauma, kannattaa kysyä lääkäriltä jos toistuu vielä. Ihan on selitettävissä, jos jätetään lapsen mielikuvitus pois.
Emmä tiedä. Rakkautta ilmassa luulisin. Kissakin säikähti näitä tunnetiloja "olo"huoneessa"
ota se kissa syliisi ja hyväile sitä :) ihana pikkunen tuli luli luli luilaa :)
Tykkää kissastasi ja anna torstain kunniaksi jotain herkkupalaa.
Rakkautta kissallesi ja sulle <3