Ikäerohullu on lopullisesti flipannut :D
Kommentit (6)
Joo huomattu on! Uusia alotuksia tulee nyt koko ajan. Jotenkin säälittävää :/
Surullista, että hän ei hae tai saa apua, vaan joutuu täällä tuskissaan riehumaan.
Mä en ymmärrä että miksi ihmiset vastaa sen juttuihin, kun se selkeesti on jollain tasolla sekasin ja hakee huomiota. Eikä sille "järkipuhe" näytä menevän kaaliin, vaikka ihmiset on miten yrittäny sille jankuttaa.
Äh, mä en ees lue noita postauksia joista näkee jo pelkän otsikon perusteella että sama idiootti siellä taas ruinuttaa, tai että kyseessä mahdollisesti on provo.
Todellakin käy sääliksi tätä ihmistä. Ja erityisesti hänen lapsiaan. Kaikkien pitäisi lopettaa hänelle vastaaminen.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 10:32"]
Mä en ymmärrä että miksi ihmiset vastaa sen juttuihin, kun se selkeesti on jollain tasolla sekasin ja hakee huomiota. Eikä sille "järkipuhe" näytä menevän kaaliin, vaikka ihmiset on miten yrittäny sille jankuttaa.
Äh, mä en ees lue noita postauksia joista näkee jo pelkän otsikon perusteella että sama idiootti siellä taas ruinuttaa, tai että kyseessä mahdollisesti on provo.
[/quote]
Tämä muakin ihmetyttää. Aina löytyy muutama uuvana jotka alkavat ihan tosissaan vastata.
Mietin just samaa :D