Rakas, sinusta on tullut pullukka!
Kommentit (59)
Tässä nyt ei mitenkään päästy kiinni asian ytimeen, mikä varmaan oli tunteiden hallinta tai siis hallitsemattomuus, johon piti lohduksi syödä.
Sandra ja jani näyttää samalta kuin Minna ja Markku :DDD Onkohan luonteetkin samat? http://www.iltalehti.fi/viihde/2013032616795655_vi.shtml
Katsoin ekan puol tuntii ja lähin nukkumaan, jutan ohjelma oli parempi.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 14:11"]
Tässä nyt ei mitenkään päästy kiinni asian ytimeen, mikä varmaan oli tunteiden hallinta tai siis hallitsemattomuus, johon piti lohduksi syödä.
[/quote]
Minua aina on kiinnostanut, että mitä se tunteiden hallitseminen tarkoittaa. Eikö se kuitenkin ole niinpäin, että ihmisen pitäisi antaa itsensä tuntea asioita. Tuo syöpöttelyhän on nimenomaan epätoivoista yritystä hallita ikäviä tunteita. Eikö parempi olisi mennä metsään ja huutaa ihan täysillä, että "#¤%#&!!!!".
Ei sais nauraa mut kyllä mä repesin kun näytettiin se persvako puristuneena mekon vetskarin väliin.X) Mut naurattihan se sitä likkaa itseäänkin.
Uusinnat alkaneet, toi Sandra on kyl jäätävän näkönen siankärsä sotanorsu :D
Todella kammottavaa että noin nuori nainen oli päästänyt itsensä lihomaan lyhyessä ajassa 40kg! Toivottavasti jatkaa laihduttamistaan. Kunnon tossukka se mies.
hyvää keskustelua aiheesta
http://www.muskleforum.com/showthread.php?7821-Rakas-sinusta-on-tullut-pullukka
Aivan ihana pariskunta, herttaisia molemmat!
Tuo painonpudottaminen vaan noin lyhyessä ajassa, siis tuo suuri määrä varsinkin alun lepsuilu huomioiden, nesteitähän siinä taitaa läheä ensin aika paljon. Itse olin 2 viikkoa sairaana, ruoka ei maistunut ja paino putosi 10kg tuosta noin vaan, mutta tulikin heti takaisin kun paranin ja aloin syömään taas normaalisti.
Tyttö oli ihana! Tosi suloinen tapaus hihittelyineen. :-) Kaikkea hyvää heille.
Ai ihana hihittelijä.. no just, lapsellinen pimu, käskytti miestään ja väänsi porua kun tajus että olikin oikeesti läski. Sit kitisi ja valitti treeneissä ja yritti luistella kokoajan tilanteesta. Todennäkösesti on luisunut vanhoihin tapoihin ohjelman jälkeen, kun ei oikeesti ite ollu täysillä mukana.
Oikeesti, mikä järkee tehdä tällästä tuubaa, ensin oma kulta treenaa ja sit pari viikkoo omin avuin? Miks ihmeessä tätä ei ole toteutettu oikeen pt:n kans, tulis ihan saletisti tulosta ja treeni menis alusta asti oikein. Nythän se kundi treenas sitä pullukkaa ihan liian lepsusti alussa.
Ja en oikeesti usko, että tollasella touhulla on saatu yli 16 kg pudotusta, ihan tuubaa. Niin ja sekin pisti ärsyttämään, että kun paistettiin kanoja, niin se oliiviöljy olikin yhtäkkiä paha asia. Voi hevonperse, nimenomaan laihduttajahan tarvii niitä hyviä rasvoja. Mur, ärsyttää. Taidanpa mennä laittaan samantein subille hiukan palautetta :D
Mä tykkäsin tuosta ohjelmasta. Olivat mukavan oloinen pariskunta. Toisekseen oli mukava katsoa sitä, että mies ei kuitenkaan katsonut kyseisen naisen painoa. Tuntui, että tykkäsivät toisistaan ihan aidosti. AV palsta mitä täältä voi odottaa.. :) Minä ainakin aion katsoa muutkin jaksot..
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 14:30"]
Mä tykkäsin tuosta ohjelmasta. Olivat mukavan oloinen pariskunta. Toisekseen oli mukava katsoa sitä, että mies ei kuitenkaan katsonut kyseisen naisen painoa. Tuntui, että tykkäsivät toisistaan ihan aidosti. AV palsta mitä täältä voi odottaa.. :) Minä ainakin aion katsoa muutkin jaksot..
[/quote]
Se vaan huono puoli naisen pomottamisessa, että joku päivä mies saattaa saada tarpeekseen kun ei saa ääntään kuuluviin ja nainen vähättelee koko ajan.
Tämä "läski"keskustelu on aina yhtä kiihkeää täällä. Jotenkin tuntuu, että kolahtaa ja kovaa. Itse olen 10kg ylipainoinen ja EN pidä siitä pätkääkään. Nyt on kuntokuuri päällä. Ja en pidä syynä sitä, että olen synnyttänyt 3kk sitten. Tai että olen suuriluinen, huono aineenvaihdunta jne. Olen vaan ollut laiska pudottamaan noi kilot. Lapsia on 3 ja tän kanssa eniten tuli liikakiloja.
En ole katsonut kyseistä ohjelmaa, mutta näkyykö netissä? Katson telkkua niin vähän.
Nim. 175/75, haluan olla normaali itseni 175/65.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 15:59"]
Tämä "läski"keskustelu on aina yhtä kiihkeää täällä. Jotenkin tuntuu, että kolahtaa ja kovaa. Itse olen 10kg ylipainoinen ja EN pidä siitä pätkääkään. Nyt on kuntokuuri päällä. Ja en pidä syynä sitä, että olen synnyttänyt 3kk sitten. Tai että olen suuriluinen, huono aineenvaihdunta jne. Olen vaan ollut laiska pudottamaan noi kilot. Lapsia on 3 ja tän kanssa eniten tuli liikakiloja.
/quote]
Mulla oli myös näin. En todellakaan viihtynyt läskinä. Siksi en voi käsittää miten jotkut väittävät voivansa niin hyvin ylipainoisina.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 13:39"]
hyvää keskustelua aiheesta
http://www.muskleforum.com/showthread.php?7821-Rakas-sinusta-on-tullut-pullukka
[/quote]
hahhaha XD
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 15:59"]
/quote]
Mulla oli myös näin. En todellakaan viihtynyt läskinä. Siksi en voi käsittää miten jotkut väittävät voivansa niin hyvin ylipainoisina.
[/quote]
Minä olen jo kohta viisikymppinen ja joskus jouluna pääsiäisenä yms. paino menee 55 kiloon - olen sen verran pätkä, että minulle n. 50 kiloa on oikea paino. Se muutama kilo pitää saada heti pois ja aloitin nyt taas terveyskuurin, mutta sallin ne suklaat itselleni silloin tällöin ettei ihan ortoreksian puolelle mene. Mutta - äitini oli reilusti ylipainoinen ja eli pitkään silti terveenä. Sitten alkoi tulla verenpainetautia yms. ja lopulta hän kuoli aivoinfarktiin. Myös veljeni on ylipainoinen ja aika ikävältä tuntuu, kun aikoinaan urheilullinen mies hengästyy jo lyhyestä kävelymatkasta ja veritulppakin on ollut.
Meidän suvussa lihotaan helposti. Mielestäni äitini ei ollut mikään suursyömäri, vaan hän söi oikeastaan aika vähän. Mutta äiti söi enimmäkseen vaaleaa leipää ja usein iltaisin työn jälkeen - hän oli yrittäjä alalla, jossa työt painottuivat iltaan. En halua kokea veljeni ja äitini kohtaloa, vaan haluan olla hoikka. Synnytysten jälkeen minullakin nousi paino aika paljon, eikä ne minullakaan johtuneet raskaudesta, vaan siitä, että loppuraskauden aikana en jaksanut liikkua ja tuli herkuteltua enemmän suhteessa kulutukseen. Heti ne piti pois saada, kun kyky liikkua tuli takaisin. Sain ne kyllä ihan vaan syömällä riittävästi, mutta järkevästi.
Vois tuohon edelliseen nyt vielä lisätä, etten jaksanut liikkua normaaliin tahtiin, ennen kuin joku puuttuu siihen. En minä toki sohvalla maannut silloinkaan. Lenkit olivat lyhyempiä ja hitaampia - tapoihini kuuluvat 10-15 km juoksulenkit jäivät pois.
Pelottavaa, että luuli olevansa kokoa 42... Itsellänikin pikku hiljaa lihoessa on hämärtynyt täysin ruumiinkuva ja olen kuvitellut itseni pienemmäksi.