Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ahdistaa aina ihan kauheasti kun tilipäivä koittaa :(

Vierailija
27.03.2013 |

Mulla on niin paljon laskuja, että saan sumplia tosi tarkasti ja kauan että mitkä laskut maksan ja mitkä jätän maksamatta ja sit täytyy laskea kuinka paljon täytyy vähintään jättää ruokaa varten, että pärjätään seuraavaan tiliin. Tää on yhtä tuskaa. Sitten kun olen laskuja maksanut ja viikon tai parin ruuat ostanut ja tili näyttää taas nollaa, niin sitten ihme kyllä stressikin helpottaa.

Johtuu varmaan siitä, kun tiedän että ei vaan ole mitään enää mistä maksella laskuja. Seuraavan tilipäivän taas lähestyessä stressi kasvaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.  :(

Vierailija
2/6 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös auttais, jos lopettais sen turhan tuhlailun? Ostat vasta kun rahat on jo säästössä. Pääsis muutamassa kuukaudessa talouden herraksi? Loppuis tollainen ainainen keinottelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 19:51"]

Eikös auttais, jos lopettais sen turhan tuhlailun? Ostat vasta kun rahat on jo säästössä. Pääsis muutamassa kuukaudessa talouden herraksi? Loppuis tollainen ainainen keinottelu.

[/quote] No mä en ole kahteen vuoteen ostanut itselleni mitään uusia vaatteita tai muutakaan. En ole matkustellut ja ravintolassa olen ollut ihan pari kertaa vuodessa. Joka tilistä maksan laskuja niin paljon kun pystyn, mutta aina tulee uusia laskuja postiluukun täydeltä.

Tähän kaikkeen syy on yhtäkkisestä työttömyydestä joka kesti toista vuotta. Silloin meni talous ihan kuralle ja nyt makselen niitä rästejä selkänahastani. 4kk vasta ollut töissä työttömyyden jälkeen ja uuden työn liksa ei päätä huimaa, mutta työttömyys ei ole enää vaihtoehto.

AP  tai pikemminkin P.A

Vierailija
4/6 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta. Me ollaan pienituloisia yhden lapsen ja kahden aikuisen perhe ja aina tekee tiukkaa. Rahoja täytyy aina laskea ja kuunloppu on selviytymistä. Mä maksan vanhaa lainaa palkasta pari sataa ja se on meillä iso raha. Onneksi olen maksanut lainan syksyllä pois, mutta minulla päättyy työsuhde syksyllä ja saapa nähdä miten työllistyn.

Nyt pitäisi ostaa taas vaikka mitä....Lapsen täytyy saada jonkinlainen välikausipuku, kengät ja kurahousut+takki. Minun pitäisi saada kengät, edelliset kevät/syyskengät kuluivat viime syksynä puhki eli mulla pelkät toppasaappaat ja seuraava vaihtoehto on kesäkengät. Lisäksi pitäisi ostaa takki. Nyt hikoilen vielä päivät paksussa talvitakissa kun kevät/syystakista hajosi syksyllä vetskari. Pitäisi joko korjauttaa se (hinnat) tai ostaa uusi. Ahdistaa...

Ahdistaa jo kun ensikuusta pitäisi maksaa aton vakuutuksia reilu 300e....

Vierailija
5/6 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voittaisin lotossa tai mulla olisi ylimääräistä heittäisin ap:lle kymppitonnin.

Vierailija
6/6 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, olet jo hyvällä mallilla kun tilanteesi on menossa parempaan suuntaan koko ajan!

T:3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi