Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä sitä logiikkaa, millä tavalla miehet kiinnostuvat naisista

Vierailija
27.03.2013 |

Omiin kokemuksiini pohjaten en edelleenkään ymmärrä miehiä. Joskus olen lähtenyt baariin tyrmäävään kauniina, niin että ystävätkin kehuneet kuinka upealta näytän. Sitten miesten kiinnostus on ollut pyöreä nolla. Joskus taas mennyt tukka sekaisin ilman meikkiä ja miehet pyörineet ympärillä. Sitten kun olen yrittänyt toistaa saman meikittömyyden, niin kukaan ei yhtäkkiä huomaakaan.

Olen saanut pakit tavallisen, jopa ruman näköiseltä mieheltä. Sitten taas komea ja fiksu mies on mennyt sekaisin minut nähtyään. Miten tää juttu oikein menee?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 20:05"]

Mä oon kans huomannut, että kun kuukautiset on tulossa niin saan miehiltä valtavasti enemmän huomiota! :D 5 vuoden ajan jo olen joka kuukausi saman asian todennut!

[/quote]

Hmm. Epäloogista... Eikö ovulaation aika pitänyt olla se vetävin? Jos menkat on jo kohta tulossa niin sinne se ovulaatio jo meni...  

[/quote]

Mä en tiedä viennistä mutta just ennen menkkoja mua ainakin panettaa ihan hirveesti.

T. ohis

[/quote]

Hmm totta, tuohan voi vaikuttaa. Mullakin on joskus juuri ennen menkkoja kova panetus. Kyllä se varmaan jotenkin näkyy vaikkei ihan kiertäisikään miesten reisiä nylkyttämässä :D

Eli vaikka ovulaatio vaikuttaa niin toisaalta vaikuttaa moni muukin asia...

t. se joka puhui ovulaatiosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän