Miksi pitää olla katkera exä??
Olen nuori nainen ja löytänyt nyt elämäni rakkauden. Ongelma vaan on se, että miehen exä on minua vanhempi ja äärettömän katkera. :( Ei pysty elämään omaa elämäänsä ollenkaan kun keskittyy vatvomaan meidän parisuhdettamme. Tekee itsestään pellen, näin kauniisti sanottuna. Olemme sanoneet ettemme kaipaa hänen yhteydenottoaan mutta hän on nyt "varma" että olen liian nuori miehelleni, eikä voi uskoa että olemme oikeasti onnellisia. *huoh*
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 17:15"]
Ongelma vaan on se, että miehen exä on minua vanhempi ja äärettömän katkera. :( Ei pysty elämään omaa elämäänsä ollenkaan kun keskittyy vatvomaan meidän parisuhdettamme. Tekee itsestään pellen, näin kauniisti sanottuna.
[/quote]
Oletko 22v ja miehesi 34v?
Tai sitten sinä luulet niin. Minä olen iloinen exä, miehen kanssa puhuttiin asiat täysin selväksi kun tehtiin eroa, käytiin eron jälkeen samassa harrastuksessakin yhdessä vuoden verran. Sitten nyxä keksi että suhteemme on epänormaali, ei tervehdi minua ja on mustasukkainen. Miehen oli pakko sopeutua hänen pillinsä mukaan menemiseen joten harrastus jäi miehen osalta ja välit ovat nykyään aika ohuet. Mies on jopa alkanut epäillä minun hyväntuulisuuttani ja joustavuuttani, pitää sitä teeskentelynä ja epäilee että yritän vedättää häntä jotenkin. Mitähän se nyxä on syöttänyt hänelle? Ja en todellakaan ikinä haluaisi miestä takaisin, en mistään hinnasta.
Mitä miehellä ja exällä on taustalla? Jos häntä vain ottaa päähän rikkoutunut yhteinen elämä (jos vaikka miehen puolelta meni poikki), lapsilla ei enää ehyttä perhettä jos siis lapsia oli
Usein katkera ex syntyy miehen kyvyttömyydestä hoitaa ero ja eroon liittyvät asiat siististi.
Teidän tapauksessanne tulee heti mieleen, onko erosta vain vähän aikaa, olitko yksi eron syistä ja jos et ollut, niin mikä oli eron syy.
Ei ole olemassa vääjäämätöntä katkeraa exää vaan jostai epäreiluuden tunteesta ne tunteet kumpuavat ja valitettavasti tämä ihana miehesi on siihen jollain tasolla syyllinen. Kun ero on hoidettu mahdollisimman hyvin, jää jäljelle se, mitä ei voi muuttaa eli toisen persoona. Usein se ex ei vain näytä niitä katkeruuden tunteitaan näkyvästi, kun ero on ollut helppo ja hoidettu osapuolia kunnioittaen. Näkyvästi ja kuuluvasti katkera syyttää erosta miestä.
älä nyt aloita taas.Mitä sä täällä vouhotat? Itke sitten kun se mies löytää uuden taas ja sua nuoremman kun kerran ralliin on päässyt.Tiedän tapauksia joissa mies saattaa vaihtaa aina kymmenen vuoden välein nuorempaan.Eivät kestä omaa ikääntymistä.Säälittää tietty vähän mutta ei oo mun ongelma.
no kovinkaan laadukkaan oloinen ei tää nainen eli ap voi olla.Kuka tervejärkinen täällä paljastaisi tuollaista asiaa.Kun tietää että saa paskaa niskaan.Mene psykologille!
En ymmärrä, miksi kukaan jää menneissä suhteissa roikkumaan. Mitä järkeä on pilata oma elämänsä sen sijaan, että voisi löytää onnen itsekin?
Jaa minä en ole tervejärkinen kun paljastan täällä näin paljon? Kukahan minut tästä tunnistaa? Eiköhän meitä parisuhteessa eläviä ole paljon Suomessakin. :) Tuo exä on valitettavasti seonnut eron myötä, ei auta vaikka kuinka hienosti koittaisi tilannetta hoitaa; ainoa mikä auttaisi on että eroaisimme ja saisi miehen itselleen. Näin ei kuitenkaan tule tapahtumaan. Jostain syystä takertuu kuin raivohullu siihen että olen liian nuori, meillä ei kuitenkaan ole miehen kanssa ikäeroa kuin reilut 10 vuotta.
ap