Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoo käännytti vakuutetun lapsen terveyskeskuksesta

Vierailija
27.03.2013 |

Kertokaa pliis, että mitä tuo juttu pitää sisällänsä. Minulla ei ole enää lukuoikeutta Hesariin. Vielä hienompi olisi, jos joku, joka tuon pääsee lukemaan kopioisi sen tänne.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 17:07"]

kyllä meitä on ohjeistettu kysymään,että onko lapsella vakuutus ja kehoitettu hyödyntämään sitä,tämä siis silloin kun aikoja ei ole antaa.Samaten työssäkäyvät käännytetään käyttämään yksityissektoria,että turha siellä on päättäjien silmiään pyöritellä ohjeistushan tulee aina ylemmältä taholta

terv.entinen espoon terveyskeskuksen työntekijä

[/quote]

No en oikein osaa sanoa, onko tuo sitten jotenkin väärin? Jos kerran ei ole antaa aikaa, annetaan vinkki, miten saa hoitoa, jos ei itse sitä tajua?!

Onko parempi vain olla hiljaa ja antaa asiakkaan vain olla ilman apua?

Joskus kun se asiakas ei todellakaan tajua, ettei sinne TK:hon sinä pvnä pääse ja jos kerran on vakuutus olemassa, silloin saa ajan sieltä yksityiseltä melko nopeasti.

Onko se laitonta neuvoa?

Vierailija
22/27 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjakaupassa myyjänä, ohjaan joskus asiakkaita kilpailevaan kauppaan, kun meiltä on joku kirja loppu. Teenkö väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa ajanvarauksessa onko vakuutusta vai ei.

Vierailija
24/27 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 17:24"]

Ei tarvitse kertoa ajanvarauksessa onko vakuutusta vai ei.

[/quote]

Ei tietenkään tarvi, terkkarissahan kerrotaan vain toisesta vaihtoehdosta. Jos kyse ei ole välitöntä terveyttä ja henkeä uhkaavasta tilanteesta, niin avun voi tosiaan saada paremmin yksityiseltä, varsinkin jos on sellainen vakuutus joka korvaa käynnin.

Vierailija
25/27 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä aikoja olisi tarjolla jos ihmiset eivät raahaisi lapsiaan joka flunssasta lääkäriin. Ja jos lapsella on korvatulehdus äidin mielestä ja vakuutus, niin kuka idiootti yrittää mennä terkkariin? Eikö ne vakuutukset oteta ainakin osittain siksi että ei tarvitse mennä sinne terkkariin? Ja jos ne kenellä on vakuutus, eivät menisi terkkariin kun voivat mennä yksityiselle niin ne kenellä ei oo rahaa vakuutuksiin pääsisivät terkkariin. 

Mutta kun aina on vaan minä, minä, minä.

Vierailija
26/27 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen mieluummin terkkariin, kun se on tuossa vieressä ja lähimmälle yksityiselle on matkaa  6km. Sitten siellä terkkarissa on vielä todella hyvät lääkärit ja palvelu, aikojakin on aina saanut samalle päivälle.

Helsingissä asutaan, mutten kerro millä alueella. =)

Vierailija
27/27 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 15:44"]

Vantaalla näin ei sanottu. Mutta ensimmäistä lääkäriaikaa olisi pitänyt odottaa viisi viikkoa! Eiköhän se ole sama asia? Koska lapseni on Lastenklinikan seurantapotilas, niin kysin sieltä neuvoa. Siellä kyllä kysyttiin voisimmeko käyttää yksityistä. No niin käytettiin, vaikkei ole vakuutusta. Tuitkimuksiin ja lääkäripalkkioihin meni hiukan yli 520 e.Sillein Suomessa.

[/quote]

Millos kävit Vantaalla asioimassa?

Syksyllä 2012 vantaalla alkoi "uusi" systeemi, nykyään mennään 8-14 välillä jonottamaan terkalle ja se sitten ruotii kuka pääsee lääkärille jonottamaan ja kuka ei. Eli varmasti olisitten päässeet julkisellakin puolella. Puhelimella varatut ovat niitä ei akuutteja aikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän