Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun erosit pitkästä suhteesta kuinka nopeasti exäsi oli jo Tinderissä?

Vierailija
18.03.2019 |

Tuntuiko yhtään tylsältä että siellä tulee vastaan vaikka erosta vielä niin vähän aikaa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs minä olisin tämän voinut tietää? Itse latasin tinderin noin vuosi eron jälkeen ja siellä tuli ex heti vastaan. En tiedä, miten kauan oli sitten siellä ollut.

Vierailija
2/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei mene kategoriaan pitkät suhteet, mutta ensimmäinen poikaystäväni meni tinderiin pari viikkoa eron jälkeen. Sain tietää siitä ryhmäkeskustelussa, jossa exä kertoi matcheistään. Silloin poistuin heti ryhmästä. Tässä kohtaa ero löi päin kasvoja ja reaktiot olivat sen mukaiset. Minulle tuli fyysisesti huono olo: sydän hakkasi ja vatsa meni sekaisin (=tuli ripuli). Googlasin asiaa, ja oireet täsmäsivät särkyneen sydämen oireyhtymään. Ja kyllä, sellainen on ilmeisesti oikeasti olemassa. Näin myös painajaisia enkä pystynyt syömään kunnolla lähes kuukauteen. Laihduin selkeästi alipainoiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli Tinderissä eropäätöksestä 18kk. Olin jo paljon aikaisemmin. M45

Vierailija
4/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs minä olisin tämän voinut tietää? Itse latasin tinderin noin vuosi eron jälkeen ja siellä tuli ex heti vastaan. En tiedä, miten kauan oli sitten siellä ollut.

Tutkitko tarkkaan ja naureskelit mitä siellä valehteli

Vierailija
5/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää eron jälkeen, kaverilleni tuli siellä vastaan. Hetken vi*utti, mutta tajusin sitten että se vain vahvisti eropäätöksen olleen oikea.

Vierailija
6/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli lisännyt pituuteensa 3 senttiä 😂

-eri

Vierailija
7/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli lisännyt pituuteensa 3 senttiä 😂

-eri

Ryhti parani, kun lähti kävelemään.

Vierailija
8/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä erosin viimeksi, tyttöystävälläni oli puhelimena ericssonin ga628. Jos hän sillä pääsi tinderiin, sitten kadun eroamme. Muuten en.

Vierailija
9/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo suhteen aikana, tosin etsi silloin vain kavereita omien sanojensa mukaan.

Kun minä halusin erota, hän ei suostunut. Kunnes parin viikon päästä se olikin hänen mielestään hyvä idea - kun oli löytänyt uutta sutinaa.

Oli sellainen ihminen, joka ei kestänyt olla yksin.

Vierailija
10/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut ex Tinderissä mutta varsin pian uudessa suhteessa kyllä. Ihan luonnollista tietä löysi.

Itsekään en koskaan ole mokomassa ollut, enkä edes oikein tiedä miten siellä toimitaan. En osta mitään netistä, miksi sitten hakisin ihmissuhdetta jostain luonnottomalta nettisovelluksesta?

En mitenkään tajua miksi ihmiset eivät muka löydä kumppania ilman? Maailma on täynnä ihmisiä, avaa silmät, osallistuu aktiivisesti ja käy paikoissa missä on ihmisiä. Siinä se! Miksi pitää jotain luonnotonta tietä etsiä? Epätoivoisesti.

Vierailija
11/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut ex Tinderissä mutta varsin pian uudessa suhteessa kyllä. Ihan luonnollista tietä löysi.

Itsekään en koskaan ole mokomassa ollut, enkä edes oikein tiedä miten siellä toimitaan. En osta mitään netistä, miksi sitten hakisin ihmissuhdetta jostain luonnottomalta nettisovelluksesta?

En mitenkään tajua miksi ihmiset eivät muka löydä kumppania ilman? Maailma on täynnä ihmisiä, avaa silmät, osallistuu aktiivisesti ja käy paikoissa missä on ihmisiä. Siinä se! Miksi pitää jotain luonnotonta tietä etsiä? Epätoivoisesti.

Mulle oli paljon luonnollisempaa etsiä kumppani tinderistä, kun alkaa livenä seulomaan ehdokkaita. Oikein hyvin toimi.

Vierailija
12/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, kun erosimme en taakseni katsonut. Poistin tyypin elämästäni kokonaan. Emme siis jatkaneet edes kavereina, yhteisiä ystäviä oli vähän, onneksi eivät raportoineet miehen touhuja minulle. Tinderiin en itse ole eksynyt, ainakaan vielä.

Vierailija
13/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle oli paljon luonnollisempaa etsiä kumppani tinderistä, kun alkaa livenä seulomaan ehdokkaita. Oikein hyvin toimi.

Hirveen kiva olla sun kanssa treffeillä, kun olet tinderissä samaan aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi