Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä eleet paljastaa että mies on kiinnostunut?

Vierailija
18.03.2019 |

Tarviin nyt apua...samalla kurssilla mun kanssa on yks aivan ihana mies ja haluaisin tietää voisiko se olla kiinnostunut myös musta. Vaikuttaa vähän ujolta tapaukselta, eikä hirveästi ota katsekontaktia oikein kehenkään. Mutta onko jotain muita pieniä eleitä kehonkielessä tai jotain mistä voisi päätellä että on kiinnostunut?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kurssilla???

Vierailija
22/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä kurssilla???

En kerro :)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei tee mitään aloitetta niin tuskin on kiinnostunut?...tai voihan olla vain varattu, eli ei siksi halua sulta huomiota.

Ujo mies ei tee aloitetta suoraan, mutta katselee kyllä ja puhuu. Näin itse ainakin.

Ok, itsekin olen aika ujo niin toivoisin että mies jotenkin ilmaisisi olevansa kiinnostunut. Tai voinko itse jotenkin pienesti rohkaista häntä siihen?

-ap

Vierailija
24/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että sen pystyy aistimaan jollain tasolla, siis että onko kipinää vai ei. Välttämättä mitään suoraa tekoa tai muuta ilmiselvää ei ole odotettavissa, mutta yleensä katseet kertovat jo paljon. Lisäksi miesten kämmenet hikoavat ja mies saattaa esimerkiksi kangata käsiään reisiään vasten.

Vierailija
25/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuola valuu ja katse kiinnittyy rintoihin, niin melko varmasti kiinnostunut on, tai sitten vaan hänellä rabies.

Vierailija
26/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole edes katsonut sua niin miten voisi olla kiinnostunut? Kun mä olen kiinnostunut naisesta niin katson intensiivisesti silmiin metsästäjän katseella. Olen itsekkin ujo, mutta ei se ujous katsomiseen vaikuta tai panemiseen.

No et ole ujo. 

Vierailija
27/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi ttu te kaikki olette kipeitä. Yritätte epätoivoisesti tulkita ja hakea jotain v itun katsekontaktia yms. paskaa. On tainut puhuminen kokea nyky-yhteiskunnassa täydellisen inflaation.

Vierailija
28/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tahattomasti seuraa tai jäljittelee liikkeitäsi, hän katsoo ja tarkkailee. Jos vaikka jotenkin vaihdat asentoa tuolilla, ja hän tekee vaistomaisesti saman perässä, olet hänelle positiivisessa mielessä erikoistapaus.

Vierailija
29/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole edes katsonut sua niin miten voisi olla kiinnostunut? Kun mä olen kiinnostunut naisesta niin katson intensiivisesti silmiin metsästäjän katseella. Olen itsekkin ujo, mutta ei se ujous katsomiseen vaikuta tai panemiseen.

No et ole ujo. 

Samaa mieltä. Olen itse äärimmäisen ujo ja en todellakaan vahtaa avoimesti vaan todella vaivihkaa yritän vilkaista ja vaiston omaisesti käännän katseeni pois jos tulen huomatuksi. Katsekontakti on muutenkin hankalaa...varsinkin jos on ihastusta

Vierailija
30/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa ahteria, sitten se näkee.

Ei kaikki miehet tykkää helpoista naisista ja joitakin tuollainen suorasukaisuus voi jopa naisessa inhottaa.

Taitaa pojulla olla vielä se ensimmäinenkin kokematta kun tuollaisia suustaan päästää. Silloin on veisattava kun virsikirja on auki.

Vierailija
31/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten edes joku voi välittää jonkun randomukon kiinnostuksesta tai koko ukosta.

Onko vaihdevuosiesi alkamisesta jo montakin vuotta kulunut?

Vierailija
32/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
33/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, et hän on gay. :(

Vierailija
34/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisen käytöksestä huomaa, että on varattu?

Vierailija
35/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naisen käytöksestä huomaa, että on varattu?

Huomaa kun on tosi kiinnostuneen oloinen, mutta yrittää olla etäinen.

Vierailija
36/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet tykkää helpoista naisista ja joitakin tuollainen suorasukaisuus voi jopa naisessa inhottaa.

Helppja naisia...miksei puhuta helpoista miehistä...

Vierailija
37/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ujo tai sosiaalisesti kömpelö, niin yritä jutella hänelle jotain sopivan tilaisuuden tullen. Ensin hän voi olla vähän hämillään. Sitten teet vielä saman uudelleen toisella kertaa. Noiden aloitteidesi jälkeen uskon, että mies on tyytyväinen ja uskaltaa itsekin olla aloitteellisempi, jos hän on kiinnostunut.

Vierailija
38/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki miehet on helppoja.

Vierailija
39/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki miehet on helppoja.

Mutta miksi naisen kuuluu olla vaikea? Jos tietää mitä tahtoo eikä tahdo roikkua av-sivulla kaipausketjussa odottamassa miehen lähestymistä?

Kyllä nainen saa tehdä aloitteita ja elää läpi omaa elämää tavallaan. Ei kuten sinä sanot.

Vierailija
40/41 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, et hän on gay. :(

Mistä muuten tunnistaa gayksi? Itse luulin että mieheni on sellainen kun ei yhtään vilkuillut sillä silmällä, mutta myöhemmin paljastui ettei vilkuile huomiota herättävästi ketään...huomaa kyllä silti jos on hyvännäköinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän