Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli lesbohtavista ajatuksista???

Vierailija
19.05.2006 |

Please dear sisters. Kertokaa minulle onko teillä tällaisia hassuja lesbohtavia fantasioita kuten minulla?? Mitä teen kun vaikka kuinka yritän en voi unohtaa ajatusta kuinka kiva olisi kokeilla jotakin seksuaalista kanssakäymistä naisen kanssa? En ole miesmäinen, pukeudun todella trendikkäästi ja naisellisesti, en puhu pervoja (muiden kuin joskus mieheni kanssa) ja käyttäydyn varmaan ihmisten silmissä mallikkaasti. Siltikin olen ulkokuoreni alla pieni seksikatti joka haluaisi tehdä naisen kanssa jotakin salassa. Haaveissani on joku fiksu nainen jonka kanssa ystävystyn ja sitten jotenkin asiat alkavat mennä vähän seksuaaliseen suuntaan. En haaveile esimerkiksi ystävistäni koska kukaan heistä ei kiihota minua, mutta jotenkin naisen pitäisi olla uusi tuttavuus. Mieheni kanssa keskustellaan useasti haavekuvistani. Tulimme siihen tulokseen että syynä fantasiohini on varmaankin se, että kun olen varattu nainen en luonnollisesti katsele enää toisia miehiä, mutta luonteeni on jännitystä hakeva ja siten suuntaan mielenkiintoni naisiin. Kuulostaa sekavalta, I know, mutta kun sekavaahan tämä on. Päässä täytyy myllertää jos tällainen elämältä kaiken hyvän saanut nainen tällaisia alkaa ajatella. Huh huh. Puhukaa dear sisters onko teillä samankaltaisia hassuja mieleenpinttymiä. Odotan runsaasti vastauksia.

-Nainen isolla N:llä-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, juuri kirjoitit sinä Nainen isolla N:llä niin vastaampa heti sen verran että juu olen itsekin naimisissa ja minulla on jo kolme lastakin, mutta... niin samankaltaisia haaveita elättelen. Mikä meitä naisia riivaa? ;) toivoisin itsekin vastauksia tällaisiiin. Onko täällä kukaan psykologiaa opiskellut joka osaisi selittää asiaa ihan naisen fysiikalla tai muulla sellaisella? vaikuttaisiko miessukupuolihormonit meihin näin vai? -Teija-

Vierailija
2/4 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisin ainakin että jos ei tunnukkaan niin hyvältä kun mitä on fantasioinut niin ne ajatuksetkin kyllä häviää.........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanhan että suurin osa ihmisistä on biseksuaaleja jossakin määrin. Mitäpä siitä? On oma asiasi mitä ajatuksillesi haluat tehdä. Haluatko toteuttaa niitä, fantasioida, keskustella jonkun kanssa. Väkisin niistä tuskin eroon pääset! SEhän on hyvä että voitte puhua asiasta ja ehkä tämän voisi kääntää voimavaraksi omaan suhteeseenne? Yhteinen fantasia tms.

Hae tietoa. SETAn sivuilta esim. Katsele mukavia elokuvia ;)) löydät niitä esim baffinbooks nettikaupasta.

Itse olen lesbo ja omissa fantasioissa vilahtaa miehet -mutta mitä siitä? Itsellä ei mitään tarvetta silti ikuna olla miespuolisen ihmisen kanssa missään intiimissä tekemisissä. En ota ongelmaa ajatuksistani. Saahan sitä ajatella mitä haluaa.

Tälläkin palstalla jatkuvasti hekumoidaan lesbofantasioilla. Eipä tunnu olevan kovinkaan harvinaista!

Mikä ongelma? Nauttikaa elämästä!

Vierailija
4/4 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kokeilee niin löytääkin sen mitä on aina kaivannut...

Niin päin on omassa lähipiirissäni käynyt ennemminkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi