Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako laudaturia saitte, tai lapsenne sai?

Vierailija
31.05.2026 |

Montako laudaturia saitte, tai lapsenne sai? (nyt valmistuneet)

Mistä aineista?

Entä mihin korkeakouluun hakemassa? Pääsikö todistuksella?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saanut yhtään. Pääsi pääsykokeilla. Tosin jo 4v aikaa. Itse sain kaksi. Pääsin yliopistoon mutten ole päässytpois. 

Vierailija
2/16 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 sain itse. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laudaturien määrän kasvun selittää kirjoitusten hajauttaminen pieniin osiin, jopa 14 osaa mahdollista.

Vierailija
4/16 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

92 kirjoitin.  Ei yhtään L:ää. M:n paperit. Kaikki kielet L, reaali B. Oma tytär kirjoittaa parin vuoden päästä. Jollei kirjoituksissa tule superonnistumista niin reaaliaineet tasoa C-M, kielet M-E

Vierailija
5/16 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laudaturien määrän kasvun selittää kirjoitusten hajauttaminen pieniin osiin, jopa 14 osaa mahdollista.

YO-tutkinto on suoritettava kolmella peräkkäisellä kirjoituskerralla. Sen jälkeen voi toki kirjoittaa lisää. Kuitenkin jos haluaa valmistua 14 laudaturillla, on ne kirjoitettava kolmella peräkkäisellä kerralla.

Vierailija
6/16 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan sain 15

Vierailija
7/16 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kuin yhden magnan. Sen gradusta, kun en ole käynyt lukiota. Yksikään lapseni ei ole tainnut saada sitäkään.

Vierailija
8/16 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla lukio käytiin kolmessa vuodessa, nyt neljässä mahdollista ja arvosanojen korottaminenkin on vasta tätä päivää. 

Vierailija
9/16 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-luvulla lukio käytiin kolmessa vuodessa, nyt neljässä mahdollista ja arvosanojen korottaminenkin on vasta tätä päivää. 

Nyyh

Vierailija
10/16 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain aikana, jolloin kaikki piti kirjoittaa yhdellä kertaa 4 ällää. Omat lapset sai toinen 2 ja toinen 0. Tuo 0 ällää kirjoittanut sai C:n paperit, mutta pääsi heti yo-keväänä valintakokeella haluamaansa yliopistoon ja alalle. 2 ällää kirjoittanut hakee nyt opiskelupaikkaa. 

Vierailija
11/16 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari  ja lapet tai tulevaisuusesa nolla töitä, siis menkääbvjjhggfhgfhgfghgfgfgfperse olen pettynyt .

Vierailija
12/16 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vahingossa melkein että montako laudaturia lapsenne söi.

Vierailija
13/16 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5LM

Lapset eivät ole vielä kirjoittaneet.

Vierailija
14/16 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär kirjoitus-urakointi tuotti 4 xM ja 2xE, olen tyytyväinen ja hänkin on tyytyväinen. Olisihan tuota voinut jaksottaa mutta hän haluaa eteenpäin, lähtee viikon päästä Itävaltaan kesätöihin.

Vierailija
15/16 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi ällää kirjoitin tasan 40 vuotta sitten. Suomi, ruotsi, englanti, saksa ja reaali. Lapsia ei ole. 

Vierailija
16/16 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi L sain itse, englanti ja reaali.

Kumpikin lapseni kirjoitti C-M paperit, ei yhtään L, mutta kouluttautuivat paremmille aloille kuin itse eli opettajaksi. Lapsilla on kiitorata auki hyviin uriin ja tienesteihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän