Miehille kysymys ensitreffeistä
Sinulla on naisen kanssa sovittu treffit johonkin baariin. Nainen on paikalla aiemmin, ja kysyy viestillä mikä on lempijuomasi. Kun saavut paikalle, juoma on tilattu jo pöytään.
Olisiko tämä sulle ok?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata juomia ostella, mies voi olla autolla liikkeellä.
Ei ole autolla.
Ap
En koskaan sopisi treffejä baariin.
No hieman kyllä itse ihmettelisin, tulisi mieleen, että onko meillä jotenkin kiire, vai onko vaan kiire ruveta ryyppäämään, vai meinasiko daami etten itse osaa tilata juomiani. Sitä paitsi, esim. oma lempijuomani on mallasviski, mutta ehkäpä sillä kertaa olisin janoinen ja joisinkin mieluummin vaikka oluen. Ja jos taas tilaat se oluen siihen odottamaan, niin lämpenee ja väljähtyy. Ja voihan sen kääntää toisinkin päin, ja kysyä että miksi pitäisi toimia noin, kun sen juoman ehtii hyvin tilata sittekin kun olen saapunut.
AP! kuvasit tapahtumakulun ja sitten kysyit "Olisiko tämä sulle ok?" Miksi et nöyrästi ota vastaan erilaisia pyytämiäsi mielipiteitä, vaan aggressiivisesti intät vastaan niille, joille tämä syystä tai toisesta ei olisikaan ok!
Vierailija kirjoitti:
AP! kuvasit tapahtumakulun ja sitten kysyit "Olisiko tämä sulle ok?" Miksi et nöyrästi ota vastaan erilaisia pyytämiäsi mielipiteitä, vaan aggressiivisesti intät vastaan niille, joille tämä syystä tai toisesta ei olisikaan ok!
Kertoisitko missä kohtaa olen illut aggressiivinen? Ehkä sinä itse värität nyt minun tekstejäni 😊.
Täällä on tullut hyviä näkökulmia ja tajuan että juoman etukäteen tilaaminen voisi olla tosiaan hieman outoa moneltakin kantilta.
Ap
Hyvää pohdintaa, näin se taitaa juurikin olla
Ap