Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kysymys ensitreffeistä

Vierailija
18.03.2019 |

Sinulla on naisen kanssa sovittu treffit johonkin baariin. Nainen on paikalla aiemmin, ja kysyy viestillä mikä on lempijuomasi. Kun saavut paikalle, juoma on tilattu jo pöytään.
Olisiko tämä sulle ok?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on hyvin epävarma, miten nykyään tulee käyttäytyä eri tilanteissa. Älkää miettikö liikaa, mitä muut ajattelevat/voivat ajatella. Tehkää sille miltä itsestä tuntuu oikealta. Kun ei tässäkään asiassa ole mitään oikeaa tai väärää asetelmaa. Jos tapailemasi mies ei ymmärrä jotain sinun pikkupäätöstäsi, niin eikö se ole ihan hyvä, että asia tulee heti ilmi. Eli ette sovi toisillenne, jos heti joku asia alkaa jurppia toisessa. Et voi yrittää miellyttää kuitenkaan kaikkia, koska jokainen ihminen ajattelee eri tavalla asioista.

Hyvää pohdintaa, näin se taitaa juurikin olla

Ap

Vierailija
22/26 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata juomia ostella, mies voi olla autolla liikkeellä.

Ei ole autolla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan sopisi treffejä baariin.

Vierailija
24/26 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hieman kyllä itse ihmettelisin, tulisi mieleen, että onko meillä jotenkin kiire, vai onko vaan kiire ruveta ryyppäämään, vai meinasiko daami etten itse osaa tilata juomiani. Sitä paitsi, esim. oma lempijuomani on mallasviski, mutta ehkäpä sillä kertaa olisin janoinen ja joisinkin mieluummin vaikka oluen. Ja jos taas tilaat se oluen siihen odottamaan, niin lämpenee ja väljähtyy. Ja voihan sen kääntää toisinkin päin, ja kysyä että miksi pitäisi toimia noin, kun sen juoman ehtii hyvin tilata sittekin kun olen saapunut.

Vierailija
25/26 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP! kuvasit tapahtumakulun ja sitten kysyit "Olisiko tämä sulle ok?" Miksi et nöyrästi ota vastaan erilaisia pyytämiäsi mielipiteitä, vaan aggressiivisesti intät vastaan niille, joille tämä syystä tai toisesta ei olisikaan ok!

Vierailija
26/26 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP! kuvasit tapahtumakulun ja sitten kysyit "Olisiko tämä sulle ok?" Miksi et nöyrästi ota vastaan erilaisia pyytämiäsi mielipiteitä, vaan aggressiivisesti intät vastaan niille, joille tämä syystä tai toisesta ei olisikaan ok!

Kertoisitko missä kohtaa olen illut aggressiivinen? Ehkä sinä itse värität nyt minun tekstejäni 😊.

Täällä on tullut hyviä näkökulmia ja tajuan että juoman etukäteen tilaaminen voisi olla tosiaan hieman outoa moneltakin kantilta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan