Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin sain kiusaamiseni lopetettua! Armeijassa

Vierailija
18.03.2019 |

Ensin eräs ulkomaalaistaustainen iso tyyppi tönäs mut koripalloa pelatessa maahan ja mun lasit lens pois päästä. Suivaantuneena kostin tämän hänelle samantien, mutta eipä auttanut asiaan vaan otti mut silmätikuksi ja huuteli aina jotain, kun käveli vastaan.
Yleensä vastasin jotain takaisin, eikä tuollasta käytöstä "takaisin antamalla" saakkaan lopetettua, vaikka niin moni väittää ja luulee.

Kunnes sit eräs ilta sotkun aulassa istuin ja odotin kaveria munkille, niin tää tyyppi kävelee ulos ja huomaa mut ja huutaa ulkonäkööni vedoten "KATOOS, PRÄTKÄHIIRI!"
Tähän en reagoinut muuten, kun pitkään hymyilemällä/ja katsomalla kauniisti silmiin.
Tän jälkeen ei noteerannut mua enää kertaakaan/mitenkään.

Myöhemmin toisen tyypin, kuka otti mut silmätikuksi sain "hiljennettyä" kun otin hänet mukaan savuille, kun parin kaverin kanssa olimme menossa vapaa-ajalla.

Et elävän esimerkin kokemuksia siitä, että pahalla pahaan vastaamalla, ei saa kuin pahaa aikaiseksi. ;)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niille kiusaajille myös sanoa, että heille voi järjestää pikkusummalla takakonttiajelua yms. kivaa, jos eivät ala käyttäytymään.

Vierailija
2/10 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi niille kiusaajille myös sanoa, että heille voi järjestää pikkusummalla takakonttiajelua yms. kivaa, jos eivät ala käyttäytymään.

Ehkei kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu jos mikä todistaa, että armeijalaiset ovat kautta linjan väkivaltaisia hulluja...!!!

Vierailija
4/10 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu jos mikä todistaa, että armeijalaiset ovat kautta linjan väkivaltaisia hulluja...!!!

Onko armeijan käyneet joku pieni vähemmistö? Kun ei ole niin tuo teoria ontuu pahasti.

Vierailija
5/10 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lopettanut kiusaamisen ja huutelut tiputtamalla kiusaajan yhdellä koukulla perseelleen maahan. Jos nousee ylös ja jatkaa niin tiputan niin monta kertaa kunnes anoo armoa ja armoahan minä annan, koska olen sivistynyt ihminen.

Vierailija
6/10 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näitähän ei sais kertoa, kun väkivalta ei kuulemma ole ratkasu, mutta mun kasiluokkalainen tyttö tempasi ihan huolella kiusaajaansa pataan koulun jälkeen. Poikalasta. Vuoden oli kestänyt sitä edeltävä kiusaaminen ja sitä oli käsitelty koululla ja pojan vanhempien kanssa ym mikään ei tehonnut.

Vierailija
7/10 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran samaa mutta sitten kaikki 10 muuta ympäröi minut ja sanoi että voitit hänet muta et voi voittaa meitä kaikkia ja kiusaaminen jatkui

Vierailija
8/10 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin kerran samaa mutta sitten kaikki 10 muuta ympäröi minut ja sanoi että voitit hänet muta et voi voittaa meitä kaikkia ja kiusaaminen jatkui

Silloin pitää ottaa ne 10 henkeä yksitellen käsittelyyn. Voihan siinä tulla joku kerta itsellekin turpiin isommalta porukalta, mutta kyllä siitä kiusaajaringistä alkaa porukka tippumaan heikoimmasta päästä pois parin kerran jälkeen. Elämä on kovaa.

Vierailija
9/10 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meidän poikaa homoteltiin kasarmilla niin mies lähti sinne vekaralle, kesken käskynjaon päästi ilmoille komeimman karatehuutonsa ja veti kierrepotkulla pari kertaa pihakoivuun niin että kaarna lenteli!!! Oli nimittäin sen verran vaikuttava näky että siinä puntti tutisi niin alokkailla kuin kokelaillakin ja pojan kiusaaminen loppui siihen paikkaan!!!

Vierailija
10/10 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIELLÄ ARMEIJASSA EI KYLLÄ ENÄÄN MUUTA TEHDÄ KUN HOMOILLA,,, HELEVETTI!!! KUN MINÄ OLIN NUORI NIIN OLI MIEHET MIEHIÄ , NAISET NAISIA JA HOMOT MUSTELMILLA,,,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi