How nice. Meidät yritetään savustaa ulos.
Saatiin tänään isännöitsijältä huomautuskirje, kun Hänelle ja taloyhtiön hallitukselle on tullut valituksia, kun meidän kämpässä haisee kissan kusi. Ja jos asialle ei tehdä mitään tämän viikon aikana, hän soittaa terveystarkastajat paikalle.
Meillä on kyllä kaksi kissaa, MUTTA koskaan ei ole kissan pissa haissut! Kummallakin kissalla on omat pissalaatikot, jotka siivotaan kunnolla (pestään Fairyllä) ja kerran viikossa vaihdetaan hiekat kokonaan.
Meille ei ole tullut mitään "valitusta" asiasta ja mulla on kyllä aika varma tieto, kuka tuon valituksen on tehnyt. Meidän uusi seinänaapuri, joka kyssää tupakkaa parvekkeellaan varmaankin askin päivässä (eli myös meidän kämppä haisee ällölle!).
Ollaan asuttu tässä kämpässä nyt 4 vuotta ja koskaan aikaisemmin ei ole tullut mitään tällaista (ja samalla tavalla ollaan putsattu nuo laatikot!).
Kommentit (8)
Sitä ennen vaadit isännöitsijän käymään teillä!
Niin, meidän kissoilla ei ollut pissaamisvaivoja eivätkä ne ole ikinä pissineet muualle kuin pissalaatikkoon.
kämpässään etteivät huomaa sitä vaikka se tosissaan haisee jo rappukäytävään.
jos ei olesitten todistaa. Eli taidat olla vaan itse niin tottunut siihen kusen käryyn.
Mutta oltiin esim. viikko pois kotoa kissojen kanssa ja kun tultiin kotiin, pissa ei haissut. Yleensähän n. viikossa ehtii jo "unohtaa" sen normihajun. Eikä meillä vieraat ole maininneet asiasta, jos sellainen ongelma olisi. Meidän vieraat eivät todellakaan ole mitään vieraskoreita vaan meidän tuttavapiirissä on tottutu siihen, että sanotaan niin kuin asia on eikä turhia äkistellä.
me käytiin joskus kattomassa yhte tosi kivaa asuntoa, mutta se kissankusen haju oli jotain ihan kaameeta!!
omistajat oli siistin näköisiä ja kämppäki tyylikkäästi sisustettu, mutta mitä iloa jos haisee ku kuolema..
Mutta syyllinen on aika takuuvarmasti tuo kyssääjä kalle.
Enkä kyllä yhtään tajua, että miten tuo pissa voisi haista, jos hiekat vaihdetaan tiheästi + laatikot pestään usein. Eikä kissat ole pissaneet esim. sängylle tai sohvalle tms.
ei teitä savusteta mihinkään. Sen sijaan jos hajua on, kannattais vähän huolestua. Yhdyn edelliseen kirjoittajaan: pinttyneen kusen hajun " alkulähteet" harvoin tajuavat itse haisevansa.