Mitä ajattelet jos seurustelukumppanilla on suuri kokoelma
esim koriste-esineitä, kirjoja, levyjä eikä aio luopua niistä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ikean laatikot on keksitty. Sisältö on digimuodossa saatavilla koska vain.
Valitettavasti näin ei ole. Se ei ole ihan yksi tai kaksi CD/DVD/ym. jota ei löydy laillisessa digimuodossa vaikka kissojen ja koirien kanssa etsisi. Piraattimarkkinoilla on vähän parempi tilanne mutta ei sielläkään valikoima täydellinen ole. Joku vähän harvinaisempi musiikinmuoto ja vanhempi tuote niin digikaupoissa tarjotaan eioota.
Vierailija kirjoitti:
Älä edes yritä pariutua levyjen keräilijän kanssa. Kiteytit nimittäin sen eron, joka levyjen hypistelijöillä ja digimusiikin kuuntelijoilla on: lähes yhteensovittamattomat arvostuksen kohteet. Levyjen kerälijä hyvinkin kuuntelee myös "näkymätöntä" musiikkia, mutta vanhanmallinen levykokoelma laitteineen ei aina nauti ansaitsemaansa arvostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti näin ei ole. Se ei ole ihan yksi tai kaksi CD/DVD/ym. jota ei löydy laillisessa digimuodossa vaikka kissojen ja koirien kanssa etsisi. Piraattimarkkinoilla on vähän parempi tilanne mutta ei sielläkään valikoima täydellinen ole. Joku vähän harvinaisempi musiikinmuoto ja vanhempi tuote niin digikaupoissa tarjotaan eioota.
Siis rautalangasta väännettynä olen ripannut kaikki omistamani levyt tietokoneelle ja varmuuskopiotkin ovat kunnossa. Hätätilassa voi kaivaa niitä Ikean laatikoita. :D LP-levyt ovat kieltämättä haasteellisia, kun ovat analogisessa muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Kansilehtiä on vähän vaikea selailla digimuodossa.
Sen pitää mennä niin että puolisosi ei saa pakottaa sinua elämään niiden tavaroiden kanssa mutta myöskään sinä et saa pakottaa häntä elämään ilman niitä. Meillä oli tälläinen tilanne. Miehellä on tuhansia lp-levyjä, cdeitä, c-kassuja, kirjoja, lehtiä ja itse olen aika lähellä minimalistia. Asuttiin pienessä kolmiossa(silloin ei ollut vielä niin paljon tavaraa) missä miehellä oli oma huone mutta eihän se mihinkään riittänyt ja ahdistuin niistä tavaroista niin pahasti että mies osti meille ison talon missä yläkerta on sen tavaroille ja alakerta on yhteistä aluetta missä on sen verran tavaraa että mies viihtyy ja minua ei ahdista.
Se on sinun valintasi.