Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kavereita, jotka eivät kestä hyviä tai iloisia uutisia teiltä? Miten käyttäytyy, jos kerrot

Vierailija
18.03.2019 |

jostain sinulle tapahtuneesta iloisesta asiasta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/16 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei? Miksi haluaisin olla tuollaisten kaveri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli

Vierailija
4/16 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Järkyttävä kade jo pelkästä hymystä.

Olisi pitänyt olla naama peruslukemilla. Sit toki oltais kutsuttu katkeraksi. Miten sitä olisikin osannut pitää tilanteeseen sopivaa ilmettä narsistin mieliksi.

Vierailija
5/16 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla?

Vierailija
6/16 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli.

Ei sanallakaan sanonut mitään mihinkään sellaiseen, jota olisi itsekin halunnut. Ei myöskään saanut sanottua mitään raskausuutiseenkaan, ajattelin että sellainen väkisinkin puserrettu "onnea" olisi hänen suustaan ollut ihan kiva kuulla (ei mitään lapsettomuusjuttuja taustalla).

No, se olikin aina hän ja hänen ongelmansa, joihin verrattuna muiden elämät ja ongelmat oli "niin pieniä, niin pieniä" ihan hänen omien sanojensa mukaan. Nostin kytkintä kun ymmärsin, että häneltä oli turha odottaa mitään sympatiaa, empatiaa tai iloa toisen puolesta. Ongelmiakin hän pohti vain, jos pystyi joko samaistumaan siihen tai koki olevansa jotenkin toisen yläpuolella.

Vierailija
7/16 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Alkaa jutella ja lässyttää heti koiralleen tai tulee kiire lopettaa puhelu. Kiinnostaa vain omat asiat muutenkin. On toki mukavakin välillä, emme muutoin olisi kavereita. Sopivan harvoin kun ollaan yhteyksissä, niin on ok.

Vierailija
8/16 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, pitkäaikainen ystävä. En tiedä mitä teen tämän ystävyyden kanssa. Olemme olleet kuin paita ja peppu lapsista asti. Nyt viimeiset kymmenisen vuotta olen joutunut valitsemaan asiani todella tarkasti. Tai oikeastaan nykyään haluan vain puhua hänen asioistaan. En jaksa kettuilua ja ihmeellisiä kommentteja. Ja oikeastaan en enää edes jaksa kuunnella ja iloita hänen asioistaan. Mustakin on tullut kateellinen. Outoa. En siis ole kateellinen muiden ystävien asioista. Mutta tämä yksi siis haukkuu kaikki, jotka toimivat erilailla kuin hän. Ja pahoittaa kaikesta mielensä. Lähinnä siis jos jollain on asiat paremmin.

Tällä ystävällä on kaikki ulospäin hyvin, mutta sisältä hän on täynnä kateutta ja pahaa. En kuitenkaan osaa katkaista pitkää ystävyyttä. Näemme vain nykyään todella harvoin, ja voin aina pahoin tapaamisten jälkeen.

Vierailija
9/16 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin tuollaisen kaveri?

Sisko kyllä löytyy, sitä pitää vähän sietää.

Vierailija
10/16 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siskoakaan tarvi sietää

Vierailija
11/16 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli!

Vierailija
12/16 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siskoakaan tarvi sietää

Samaa mieltä.

Vierailija
13/16 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kertoo heti mikä siinä on vialla, nauraa päälle, vähättelee. Eihän hän nyt mikään aito ystävä ole. Pidän yhteyttä koska hänen kateutensa jotenkin imartelee ja koska se ei vaikuta itseeni mitenkään muuten kuin huvittamalla minua.

Vierailija
14/16 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/16 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, kertoo heti mikä siinä on vialla, nauraa päälle, vähättelee. Eihän hän nyt mikään aito ystävä ole. Pidän yhteyttä koska hänen kateutensa jotenkin imartelee ja koska se ei vaikuta itseeni mitenkään muuten kuin huvittamalla minua.

Minäkin haluaisin että minulle oltaisiin kateellisia

Vierailija
16/16 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämäni narsistit on opiskelleet yliopistossa, ja ovat laihoja.

Minä olin vain hoitoapulainen, pyöreä ja kömpelö, tavallinen.

Niin eikö eräs narsistinen kaveri kadehtinut sitäkin, että minä en kadehdi mitään. Että siedän olla tavallinen. Ja teki ilkeitä asioita.

Mainittakoon, että ketään ei kannata sanoa narsistiksi. Kuitenkin aiheesta kannattaa lukea. Ja suojella itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi