Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiitos tupakoijat!

Vierailija
26.03.2013 |

Teidän ansiostanne en polta enää edes satunnaisesti.  Olen vuoden verran seurannut sivusta työkaveriani, joka polttaa. Hän on laiha, hiukset kuivaa hamppua, kynnet urilla ja hampaat keltaiset.  Järkytyin kuullessani, että hän on alle nelikymppinen!  Siihen loppui minun vähäinenkin röökaamiseni: en todellakaan halua rupsahtaa ennen aikojani. Tiesin kyllä jo ennestään että tupakointi vanhentaa, mutta tuo konkretisoi asian.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vihreapolku.info/oma_polku/elamantapa_ja_kuluttaminen/kauneus_ja_terveys/tupakka_tuhoaa_luontoa

Tupakka tuhoaa myös luontoa ja sademetsiä kaadetaan tupakan viljelyn takia. Ihmisten heikkoluonteisuuden takia tuhotaan lastemme tulevaisuutta. 

Pelkästään sen takia, että jotkut naurettavat pellet ovat menneet mainosmiesten lankaan ja luulleet olevansa kovia tyyppejä kun polttavat ja nyt ei ole selkärankaa päästä irti siitä.

Tupakka pitäisi kieltää kokonaan. Toisaalta, malli tulee kotoa. Amisjuntit polttaa ja se tapa jatkuu amisjunttilapilla. Syrjätyneiden mielestä tupakointi on kova sana.  Ehkä tätä tapaa ei saada kokonaan kitkettyä pois, koska alemmat sosiaaliluokat kokevat tupakoinnin olevan jotenkin HIENOA JA KOVAA.

Vierailija
62/74 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 13:18"]

Jokaisella on tiedossa, mitä tupakointi aiheuttaa. Jokainen voi itse tehdä valinnan. 

[/quote]

Vaan aktiivinen tupakointi aiheuttaa. 

Jokainen voi tehdä valinnan polttaa harvoin. Ei alkoholiakaan tarvitse käyttää päivittäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 13:24"]

http://www.vihreapolku.info/oma_polku/elamantapa_ja_kuluttaminen/kauneus_ja_terveys/tupakka_tuhoaa_luontoa

Tupakka tuhoaa myös luontoa ja sademetsiä kaadetaan tupakan viljelyn takia. Ihmisten heikkoluonteisuuden takia tuhotaan lastemme tulevaisuutta. 

Pelkästään sen takia, että jotkut naurettavat pellet ovat menneet mainosmiesten lankaan ja luulleet olevansa kovia tyyppejä kun polttavat ja nyt ei ole selkärankaa päästä irti siitä.

Tupakka pitäisi kieltää kokonaan. Toisaalta, malli tulee kotoa. Amisjuntit polttaa ja se tapa jatkuu amisjunttilapilla. Syrjätyneiden mielestä tupakointi on kova sana.  Ehkä tätä tapaa ei saada kokonaan kitkettyä pois, koska alemmat sosiaaliluokat kokevat tupakoinnin olevan jotenkin HIENOA JA KOVAA.

[/quote]

Vitun hippi. 

Vierailija
64/74 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska alemmat sosiaaliluokat kokevat tupakoinnin olevan jotenkin HIENOA JA KOVAA.

[/quote]

Mikäs sinusta on kovempaa, kuin harakiri? 

Pelkurit kuolee vaipat housuissa. Tupakoitsija lähtee bootsit jalassa, nahkatakin kaulukset pystyssä aurinkolasit silmillä. Ennen kuolemaa. Viimeinen pyyntö saada savuke.

Tupakoitsijoiden välinpitämättömyys on niin seksikästä ja boheemia. Siinä on aina ollut glamuuria ja rockkia. 

Vierailija
65/74 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

REPS JA KOPS :DDDD

*nauraa ja seuraa naapurin 60v miestä, joka aamulla tulee portaille istumaan tupakalle, ensin kun saa keuhkot yskittyä tyhjäksi ja sen jälkeen kiskaisee tupakan ja hengitys vinkuu niin, että koirat syöksyvät heidän pihalleen kun luulevat koirapillin ulvovan*

ps. se naapurin isäntä muuten on pantu nukkumaan keittiön lattialle, kun vaimonsa ei kestä sitä hajua. Piparia ei ole kuulemma tippunut kymmeneen vuoteen, kun vaimo inhoaa sitä miehen hajua:)

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 13:31"]

koska alemmat sosiaaliluokat kokevat tupakoinnin olevan jotenkin HIENOA JA KOVAA.

[/quote]

Mikäs sinusta on kovempaa, kuin harakiri? 

Pelkurit kuolee vaipat housuissa. Tupakoitsija lähtee bootsit jalassa, nahkatakin kaulukset pystyssä aurinkolasit silmillä. Ennen kuolemaa. Viimeinen pyyntö saada savuke.

Tupakoitsijoiden välinpitämättömyys on niin seksikästä ja boheemia. Siinä on aina ollut glamuuria ja rockkia. 

[/quote]

Vierailija
66/74 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 13:10"]

ja sinä ilmoitat olevasi paska-aivo jolla valuu nikotiiniä pillusta

[/quote]

Tupakan vastustajien kypsää käytöstä :)

Munasta. Kirjoita munasta. Minulla on muna.

[/quote]

anteeksi sitten vaan, eli munasta

Vierailija
67/74 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsija lähtee bootsit jalassa, nahkatakin kaulukset pystyssä aurinkolasit silmillä. Ennen kuolemaa. Viimeinen pyyntö saada savuke.

[/quote]

Aika säälittävä mielikuvamainonnan uhri kyllä olet. Just oli televisiossa dokkari keuhkosyöpään kuolevasta. Kyllä siinä kuollaan luurangonlaihaksi kuihtuneina, kun sitä ennen on maattu viikkoja sohvalla leuka rinnuksilla.

Vierailija
68/74 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 14:08"]

Tupakoitsija lähtee bootsit jalassa, nahkatakin kaulukset pystyssä aurinkolasit silmillä. Ennen kuolemaa. Viimeinen pyyntö saada savuke.

[/quote]

Aika säälittävä mielikuvamainonnan uhri kyllä olet. Just oli televisiossa dokkari keuhkosyöpään kuolevasta. Kyllä siinä kuollaan luurangonlaihaksi kuihtuneina, kun sitä ennen on maattu viikkoja sohvalla leuka rinnuksilla.

[/quote]

Ehkä sun mielestä. 

Rock´n roll tyylinen kuolema ennenakaisesti on vain tyylikästä.  

Vierailija
69/74 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaanhan tästä vääntää vaikka miten pitkään mutta totuus on että tupakointi on itsensä myrkyttämistä. niin on kyllä moni muukin asia, joten mitä tällä keskustelulla oikein yritetään  ajaa takaa? jos pitäisi valita niin toivoisin, että esim lapseni vetäisi röökiä sen sijaan että tykittäisi jotain kovaa huumetta. kumpikin vaihtoehto on huono, mutta tupakka pienempi paha. 

t. tupakoitsija, joka lopetti tammikuussa ja kärvistelee nikotiinipurkan kanssa.

Vierailija
70/74 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut onnistuvat onneksi kasvatuksessaan ja nuoret eivät tee kumpaakaan. Eivät tykitä suoneen, eivätkä polta.

Näkeehän sen jo siitä, mitä porukat polttaa. Lukiolaisista polttaa vähemmistö, kun taas amislaiset kiskoo melkein kaikki tupakkaa.

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 14:46"]

voidaanhan tästä vääntää vaikka miten pitkään mutta totuus on että tupakointi on itsensä myrkyttämistä. niin on kyllä moni muukin asia, joten mitä tällä keskustelulla oikein yritetään  ajaa takaa? jos pitäisi valita niin toivoisin, että esim lapseni vetäisi röökiä sen sijaan että tykittäisi jotain kovaa huumetta. kumpikin vaihtoehto on huono, mutta tupakka pienempi paha. 

t. tupakoitsija, joka lopetti tammikuussa ja kärvistelee nikotiinipurkan kanssa.

[/quote]

Vierailija
71/74 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tupakointi on coolia. Savuke käteen ja sytytys. Sitten viileää savua suuhun ja keuhkoihin. Kylmä katse ympäristöön ja savun puhallus pois. Se on osoitus naiselle, että on itsenäinen ja kykenevä omaan elämään ja päätöksiin. Monerni nainen.

Pitkillä kynsillä voi naputella kullanväristä sytkäriä ja pitää tyylikkäästi savuketta rennon kyllästyneesti sormien välissä. Coolia.

Tupakan tumppaus ja aivot toimii paremmin. Mielikuvia, olen itsenäinen ja cool nainen. Minä uskallan polttaa tupakkaa, olen rohkea ja monerni.

Vierailija
72/74 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 15:35"]

Kyllä tupakointi on coolia. Savuke käteen ja sytytys. Sitten viileää savua suuhun ja keuhkoihin. Kylmä katse ympäristöön ja savun puhallus pois. Se on osoitus naiselle, että on itsenäinen ja kykenevä omaan elämään ja päätöksiin. Monerni nainen.

Pitkillä kynsillä voi naputella kullanväristä sytkäriä ja pitää tyylikkäästi savuketta rennon kyllästyneesti sormien välissä. Coolia.

Tupakan tumppaus ja aivot toimii paremmin. Mielikuvia, olen itsenäinen ja cool nainen. Minä uskallan polttaa tupakkaa, olen rohkea ja monerni.

[/quote]

Minun mielikuvani tupakoivasta naisesta, joka kuvittelee olevansa cool: lähiöruusu, joka risaisissa vaatteissa vetää posket lommolla röökiä tuuletustelineellä istuen. Haisee pahalle ja näyttää pahemmalle, eikä itse edes tajua sitä. 

Työnantajana en palkkaisi tupakoitsijaa, sillä heidän työajastaan usein menee paljon hukkaan kun notkuvat tupakalla. Lisäksi haluisin varjella työntekijöitäni myrkylliseltä hajulta. Ja mitä kertoo ihmisen asenteesta työhön ja ylipäätänsä elämään, jos on koukussa myrkkyyn?

Vierailija
73/74 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 16:01"]

kertoo ihmisen asenteesta työhön ja ylipäätänsä elämään, jos on koukussa myrkkyyn?

[/quote]

Sen että ei ole työkone. Minä miettisin että kannattaako palkata sellaista ihmistä töihin jolla ei ole muuta elämää, kuin työ.

Vierailija
74/74 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin palkkaan aina tupakoijan, koska tupakoija tekee työt nopeammin ja tehokkaammin, että pääsee tupakkatauolle.

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 16:01"]

kertoo ihmisen asenteesta työhön ja ylipäätänsä elämään, jos on koukussa myrkkyyn?

[/quote]

Sen että ei ole työkone. Minä miettisin että kannattaako palkata sellaista ihmistä töihin jolla ei ole muuta elämää, kuin työ.

[/quote]