Parisuhteessa ja rakastunut toiseen mieheen
Olen onnellisesti parisuhteessa nykyisen kumppanini kanssa, mutta koen vakavaa ihastumisen tunnetta toista miestä kohtaan. Näen häntä harvoin, mutta nykyinen kommunikointimme on muuttunut tiiviimmäksi enkä pääse tästä tunteesta eroon, vaikka yritän tukahduttaa tunteitani.
Nykyisessä parisuhteessani ei mielestäni tällä hetkellä ole mitään " vikaa" tai ongelmaa enkä ymmärrä mistä tämä johtuu.
Kohtalontovereita?
Kommentit (25)
Ihastuminen on ihan parasta laihdutuslääkettä. En tiedä mitään muuta mistä saa niin paljon energiaa, että syöminen lähes unohtuu eikä tule edes nälkä. Virtaa riittää silti.
Itse nyt 4 kg laihtunut. Pientä stressiä kuitenkin havaittavissa kun pitäisi päättää jäänkö hyvään, mutta lähes seksittömään liittoon, vai annanko palaa.
Vierailija kirjoitti:
oot pettäjä
Uskallan väittää että silloin me kaikki ollaan!
Eiköhän jokainen parisuhteessa oleva ole joskus ajatellut muuta kun sitä omaa kumppania.
Enkä laskisi tätä vielä pettämiseksi.
Katsoa saa mut ei koskee! Vai kuin se meni ;)
Usein on noin, muttei aina. Suhde voi olla hyvä, ja silti tunteet vie. Jotkut ihmiset muutenkin ihastuu koko ajan toisiin.[/quote]
Mun on henkilökohtaisesti ollut usein haastavaa kiinnostua ihmisistä, tai pitää ketään mielenkiintoisena. Ihan todella. Elämässäni ei monikaan mies ole saanut multa ajatustakaan.
-AP