Jokainen Helsingissä asuva on ympäristörikollinen! Helsingin energia tuotetaan kivihiilellä. KATSO JÄRKYTTÄVÄ VALOKUVA!!!
Vihreä Helsinki on oikeasti nokisen likainen musta:
https://wwf.fi/mediabank/7400_featuredimage.image
Helsingissä asuvien viherpiiparien on ihan turha itkeä maaseudulta kaupunkiin autolla tuleville, koska he itse kuluttavat kivihiilellä tuotettua energiaa rahtilaivakaupalla!!! Miettikääpäs mikä määrä hiilidioksidia syntyy jokaisesta hiilikasasta ja se paska nousee suoraan taivaalle!!!! :O Ihan oksettaa!!!!
Kommentit (9)
Voimala suljetaan vuonna 2024. Tilalle rakennetaan useita biopolttolaitoksia Pohjois-Helsinkiin.
Mitäs järkyttävää tossa kuvassa on? Toi kasa on Hesassa näkyvällä paikalla ja varmaan suurin osa suomalaisista on nähnyt sen.
Tuo kasa ja sen mahdollistavat tahot istuvat Helsingin valtuustossa.
Kaksinaismoralismi huipussaan. Tyypillistä vihreille!
Kertoo myös lehdistöstä ja toimittajista kenen leipää syövät.
Tykkään kun ihmiset alkavat nähdä näiden juttujen "oikean laidan"!
Asialla on monta puolta. Onneksi vaihtoehtoja on tulossa. Tässä vaiheessa hiili on jopa ekologisin tarjolla oleva. Moni meistä ostaa erikseen vihreää sähköä. Itse olen ydinvoiman hankalia, mutta nyt rakennettu on tosiaan irvikuva ja floppi. Törkeää, että voidaan noin typerästi asioita hoitaa.
Ymmärtänet ettei voimalaitosta suljeta sormia napsauttamalla. Helsinki on jo saanut vähennettyä kivihiilen merkitystä ja menossa on lopunkin korvaaminen vaihtoehtoisilla energiamuodoilla.
Et sä tajuu et sähkö tulee pistorasiasta