Mies kertoi eilen riidan yhteydessä, että lähtisi Thaimaahan heti jos erottaisiin
Vieläkin oksettaa kun mietin tuota. On ennen meitä eli edellisen liiton aikoihin käynyt siellä useamman kerran ja pettänyt vaimoaan siellä, on tämän itse kertonut minulle. Ja kun tapasimme, avasin hänen messengerin ja sieltä pompsahti heti kiukkusta tekstiä joltain thai-naiselta, missä olet ollut. Mies poisti naisen kiireesti. Meillä on pitkä suhde ja toinen kerta kun riidan aikana sanoo noin. Hänen keski-ikäiset kaverit käyvät seksi-matkoilla Thaimaassa ja muutama ollut naimisissakin, joskin ne kaikki liitot on jo päättyneet.
Olen monesti sanonut miehelle, että mene sinne ja etsi onnesi sieltä ja sanoo ettei ikinä ottaisi thai-naista kumppanikseen. Helppo seksikö miehiä vetää sinne? Vai miksi mies uhoaa lähtevänsä sinne ja heti sanottuaan häpeää ja vetää sanojaan takaisin. Minusta ei ainakaan ole nykyään seksuaalisesti kovin kiinnostunut, tosin oli vielä joku 3 vuotta sitten.
Ajattelin kun tämä tilanne tasoittuu niin ehdotan miehelle, että ottaa oman loman ja lähtee yksin sinne Thaimaahan etsimään itseään ja minä ja lapset lähdemme jonnekin muualle reissuun. En jaksa tätä. Voiko mies olla kiinnostunut tietystä rodusta, mutta ei kehtaa olla sellaisen kanssa?
Itse en sinkkuna/varattuna tekisi ikinä seksimatkoja kehitysmaihin kuten gambiaan, sillä minulle on tärkeintä, että olen miehen kanssa samalla aaltopituudella ja kulttuuri on sama.
Varmaan sekava kirjoitus, sillä minulla on todella paha olo.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaasta sais simpsakan ja pirteän vaimon.
Niinpä. Kärttyisät ja uusfeministiset suominaiset vielä ihmettelevät tuohtuneina, mikä ihme thainaisissa vetää suomimiehiä puoleensa. :D
Veljeni thai-vaimo oli kyllä iloinen ja jakoi sitä iloaan useammallekin miehelle Suomessa. Seitsemän vuotta Suomessa ja petti veljeäni monta kertaa. Menossa jo kolmatta kertaa naimisiin. Naisen lapsi (ei ole veljeni lapsi) on asunut ja asuu edelleen veljeni luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaasta sais simpsakan ja pirteän vaimon.
Niinpä. Kärttyisät ja uusfeministiset suominaiset vielä ihmettelevät tuohtuneina, mikä ihme thainaisissa vetää suomimiehiä puoleensa. :D
Veljeni thai-vaimo oli kyllä iloinen ja jakoi sitä iloaan useammallekin miehelle Suomessa. Seitsemän vuotta Suomessa ja petti veljeäni monta kertaa. Menossa jo kolmatta kertaa naimisiin. Naisen lapsi (ei ole veljeni lapsi) on asunut ja asuu edelleen veljeni luona.
Joo, ja lukemattomat suominaiset jakavat auliisti percettään myöskin. Mikä sulla oli tässä pointtina?
Yök mikä "mies". Tuollaisten puheiden jälkeen en kyllä jäisi enää suhteeseen. Mies ei sinua kunnioita millään tavalla. Oli kyse sitten thai-naisista tai sitten ihan suomalaisista naisista, mutta mies, joka kerskuu omalle vaimolleen entisistä panoistaan on oksettavaa ja säälittävää!
Montako lasta teillä on? Minkä ikäisiä? Kun nyt kuitenkin et halua erota eikä sulla ole töitä, rahaa niin tietysti päästät miehen pettämään Thaimaaseen.
Miks ihmeessä oot ottanu tuollaisen miehen? Petturin? Thaikkulassa kävijän?
En kyllä tuollaisen riidan jälkeen taitais miestä enää katella, päästäisin Thaimaahan. Mun mies ei lähde millään Thaimaahan, olen joskus tahtonut, että mennään sinne reissuun. Hän sanoo, että mihinkään likaisiin ja alikehittyneisiin maihin ei taatusti lähdetä.
Samaa kuonaa kuin ma mujen akat. Otan osaa
Melko säälittäviä tuollaiset miehet, naismaku kieroutunut kun ei oikein parempiinkaan ole ollut kunnolla mahiksia. Antaisin mennä, ei todennäköisesti ole lähellekään sinun arvoinen.
Sano sille miehelle, että allekirjoittaa eropaperit, antaa sulle yksinhuoltajuuden ja häipyy sinne Thaikkuihin kun kerran asenne on tuo.
Äläkä ota takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä oot ottanu tuollaisen miehen? Petturin? Thaikkulassa kävijän?
En kyllä tuollaisen riidan jälkeen taitais miestä enää katella, päästäisin Thaimaahan. Mun mies ei lähde millään Thaimaahan, olen joskus tahtonut, että mennään sinne reissuun. Hän sanoo, että mihinkään likaisiin ja alikehittyneisiin maihin ei taatusti lähdetä.
Miksi te ap:n miestä vaan haukutte? Jäikö teiltä huomaamatta ap:n viesti, jossa kertoi olleensa samanlainen pettäjä ennen miestään? Ihan yhtä ällöttäviä molemmat ja siksi oikein sopivia toisilleen. Toivottavasti pysyvät yhdessä, niin ei kukaan muu koskaan sotkeudu moisiin likaämpäreihin.
Miksi te ap:n miestä vaan haukutte? Jäikö teiltä huomaamatta ap:n viesti, jossa kertoi olleensa samanlainen pettäjä ennen miestään? Ihan yhtä ällöttäviä molemmat ja siksi oikein sopivia toisilleen. Toivottavasti pysyvät yhdessä, niin ei kukaan muu koskaan sotkeudu moisiin likaämpäreihin. [/quote]
En kyllä koe itseäni tai miestäni likaämpäriksi. Jokainen tekee elämässään virheitä, joista sitten oppii tekemään asioita eri tavalla jatkossa.
En voi tähän eritellä asioita, mutta minun mies on tehnyt kaikkensa minun eteeni ja yleisesti perheen eteen myös. Minä olen ollut meidän suhteessa se raskas ihminen joka on kyseenalaistanut vuosia onko toinen tosissaan minun kanssa, syy on osittain suhteen lähtökohdan ja osittain omien (lapsuus)traumojen.
Ap
Itseasiassa aika monikin koskee. Minunkin miehellä olisi kyllä ottajia, vaikka ikää on 50v. On menestynyt yrittäjä, toiset huomioon ottava ja mukava mies noin yleisestikin.
Minä en anna ihmisen menneisyyden olla taakkana, paitsi jos kyse olisi jostain rikollisesta.
Ap
Setä siellä itse psykoossissa selittelee taipumuksiaan?