Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi eilen riidan yhteydessä, että lähtisi Thaimaahan heti jos erottaisiin

Vierailija
18.03.2019 |

Vieläkin oksettaa kun mietin tuota. On ennen meitä eli edellisen liiton aikoihin käynyt siellä useamman kerran ja pettänyt vaimoaan siellä, on tämän itse kertonut minulle. Ja kun tapasimme, avasin hänen messengerin ja sieltä pompsahti heti kiukkusta tekstiä joltain thai-naiselta, missä olet ollut. Mies poisti naisen kiireesti. Meillä on pitkä suhde ja toinen kerta kun riidan aikana sanoo noin. Hänen keski-ikäiset kaverit käyvät seksi-matkoilla Thaimaassa ja muutama ollut naimisissakin, joskin ne kaikki liitot on jo päättyneet.
Olen monesti sanonut miehelle, että mene sinne ja etsi onnesi sieltä ja sanoo ettei ikinä ottaisi thai-naista kumppanikseen. Helppo seksikö miehiä vetää sinne? Vai miksi mies uhoaa lähtevänsä sinne ja heti sanottuaan häpeää ja vetää sanojaan takaisin. Minusta ei ainakaan ole nykyään seksuaalisesti kovin kiinnostunut, tosin oli vielä joku 3 vuotta sitten.
Ajattelin kun tämä tilanne tasoittuu niin ehdotan miehelle, että ottaa oman loman ja lähtee yksin sinne Thaimaahan etsimään itseään ja minä ja lapset lähdemme jonnekin muualle reissuun. En jaksa tätä. Voiko mies olla kiinnostunut tietystä rodusta, mutta ei kehtaa olla sellaisen kanssa?
Itse en sinkkuna/varattuna tekisi ikinä seksimatkoja kehitysmaihin kuten gambiaan, sillä minulle on tärkeintä, että olen miehen kanssa samalla aaltopituudella ja kulttuuri on sama.

Varmaan sekava kirjoitus, sillä minulla on todella paha olo.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko se viettää aikaa thai-hieronnoissa jos ei sinua halua enää?

Täällä ei ole thai-hierontoloita, eikä ole käynyt niissä ikinä. Thaimaassakin tapaili naisia siis vietti aina saman naisen kanssa aikaa ja kertoi miten kaikki naiset olisivat halunneet hänet. Oli huoneessa yhden tapailemansa kanssa niin edellinen tapailukaveri koputti vihaisena ovella. 

Ja mieheni ei ole mikään pedofiili. Lapsirakas kylläkin ja hyvä isä joka huolehtii lapsista ja minusta. Meidän suhde menee vain ihan päin p:ttä. Ainakin eilisen jälkeen.

Sanoi minulle eilenkin, että muuta vain pois ja kun sanoin, että onhan tämä minunkin koti niin sanoi siivellä eläjäksi. Ollaan oltu 10vuotta yhdessä ja minä olen tehnyt pätkittäin töitä, mutta hänellä on hyvä työ ja on kiireinen.  Minä olen huolehtinut lapset ja kodin ja tässä kiitos, olen siivellä eläjä. 

Tänään elämä tuntuu todella raskaalta. Onneksi on ihanat lapset.

ap

Usko mitä haluat. Teot ja pakkomielteet kertovat toista.

Juokse.

Vierailija
22/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trölli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole thai-hierontoloita, eikä ole käynyt niissä ikinä. Thaimaassakin tapaili naisia siis vietti aina saman naisen kanssa aikaa ja kertoi miten kaikki naiset olisivat halunneet hänet. Oli huoneessa yhden tapailemansa kanssa niin edellinen tapailukaveri koputti vihaisena ovella. 

Ja mieheni ei ole mikään pedofiili. Lapsirakas kylläkin ja hyvä isä joka huolehtii lapsista ja minusta. Meidän suhde menee vain ihan päin p:ttä. Ainakin eilisen jälkeen.

Sanoi minulle eilenkin, että muuta vain pois ja kun sanoin, että onhan tämä minunkin koti niin sanoi siivellä eläjäksi. Ollaan oltu 10vuotta yhdessä ja minä olen tehnyt pätkittäin töitä, mutta hänellä on hyvä työ ja on kiireinen.  Minä olen huolehtinut lapset ja kodin ja tässä kiitos, olen siivellä eläjä. 

ap

Voi oksetus mikä mies. Vai että edellinen koputtelee ovella kun uusi jo kierroksessa ja tällaisella vielä kehuskelee puolisolleen.

Ihan lottovoitto koko mies!

Mutta provohan tämä on, ei kukaan nainen koskisi tuollaiseen pellen edes pitkällä tikulla.

Jos ei olisi, niin mies vaihtoon ja äkkiä. Parisuhteessa ei uhkailla noin.

Vierailija
24/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä kerran elämässä pitää shemalea kokeilla!

Vierailija
25/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hän tietää, että se loukkaa ja sanoo riidellessä sen takia niin. Tai sitten hän haaveilee thainaisista koko ajan. Ekan sietäisin. Tuota toista miettisin, varsinkin jos olisi viitteitä, että harrastaa sitä jollain tasolla. Voisin erota sen takia. Jos mies viettää aikaa vaikka netissä niiden naisten kanssa tai käy hieronnassa tai katsoo AINA thainaisten perään kadulla ja muualla. Tulkitsisin, että se on hänen intohimonsa ja sinne hän aina kaipaa.

Tuttava miehet, joilla on aasialainen vaimo, eivät koskaan korosta naisten alkuperää. Eli tuntuu, että ovat yhdessä ihmisen kanssa, eikä sen thai- statuksen.

Tiedän, että osa miehistä taas korostaa aasialaista, mutta oman pienen tuttavapiirin miehet ei. Yksi nainen oli naimisissa aasialaisen miehen kanssa. Siinä tuli kulttuuri vahvasti väliin. Esim. miehen suku ei koskaan hyväksynyt naista.

Vierailija
26/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voi oksetus mikä mies. Vai että edellinen koputtelee ovella kun uusi jo kierroksessa ja tällaisella vielä kehuskelee puolisolleen.

Mutta provohan tämä on, ei kukaan nainen koskisi tuollaiseen pellen edes pitkällä tikulla.

Kukaan ei koske Aasiassa maksullisissa sutinutta saastaa. Haloo. Trolli.

Vierailija
27/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko hän tietää, että se loukkaa ja sanoo riidellessä sen takia niin. Tai sitten hän haaveilee thainaisista koko ajan. Ekan sietäisin. Tuota toista miettisin, varsinkin jos olisi viitteitä, että harrastaa sitä jollain tasolla. Voisin erota sen takia. Jos mies viettää aikaa vaikka netissä niiden naisten kanssa tai käy hieronnassa tai katsoo AINA thainaisten perään kadulla ja muualla. Tulkitsisin, että se on hänen intohimonsa ja sinne hän aina kaipaa.

Tuttava miehet, joilla on aasialainen vaimo, eivät koskaan korosta naisten alkuperää. Eli tuntuu, että ovat yhdessä ihmisen kanssa, eikä sen thai- statuksen.

Tiedän, että osa miehistä taas korostaa aasialaista, mutta oman pienen tuttavapiirin miehet ei. Yksi nainen oli naimisissa aasialaisen miehen kanssa. Siinä tuli kulttuuri vahvasti väliin. Esim. miehen suku ei koskaan hyväksynyt naista.

Tämä on vahva addiktio. Poke on pikkutyttömäistä aasia-pokea, ja myös facessa peukutetaan näitä vaahtosammuttimia. Ja tämä 50+ äijä. Vaimo ei tajua - kaikki säälivät.

Vierailija
28/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Valitettavasti ei ole trolli eikä keksitty juttu. Kirjoitan juuri siksi tänne kun minulla ei ole ketään kenelle kehtaisin sanoa tätä.

Tämä kaikki alkoi siitä kun minulla alkoi pe pms-oireet ja olin pahalla päällä la-aamuna ja su myös. Jotain sanoin pms-päissäni seksin määrän vähyydestä ja siitä se lähti. Meillä on aivan ihanat 3-4 viikkoa takana ennen tätä riitaa.

Ap

Vierailija
29/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
30/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme Kaikki Teille Kelpaakin:

- ottaa miehekseen pettäjän, ja sitten itkee kun tämä pettää

- ottaa miehekseen prostituoituja jyystävän bakteeripesän, siis nai taudit, tulehdukset ja epätasa-arvoisen arvomaailman, ja itkee sitten jälkeenpäin että voi kauheaa

Joskus aikoinaan, kun länsimaissakin vanhemmat valitsivat jälkikasvulleen kumppanit, tehtiin siis naimakauppoja, niin vastuuhan oli silloin vanhempien. Elämässään pettynyt mies tai nainen saattoi aina syyttää vanhempiaan, että kun menivät tekemään niin huonot kaupat. Nyt saa syyttää vain itseään huonosta ihmismausta.

Vierailija
31/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko sanoa että ihan oma syy.

Mitä jos ottaisit nyt vastuuta itsestäs, viimeinkin?

Vierailija
32/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#me too

Vierailija
33/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sitten itse halua gambiaan matkoille sellaiselle seiväsmatkalle

Vierailija
34/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen helmi mieheksi. En voi ymmärtää miksi menit tuollaisen petturin kanssa yhteen? Eroaisin hetija antaisin mennä menojaan, perään en haikailisi.

Vierailija
35/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi alkuaikoina sukupuolitautitesteissa, koska vaadin. Toki minut testattiin myös raskauksien yhteydessä.

Ei ole pettänyt minua meidän suhteen aikana, tiedän sen. Enkä ole minäkään, näin sovittiin.

Hän on itse monesti sanonut, että ainakin siinä on onnistunut mun kanssa, että on tehnyt kaiken oikein toisin kuin edellisessä suhteessa.

Ap

Vierailija
36/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa käytöstä. Mitä ihmettä, tiesit kaiken tuon ja silti olette yhdessä? Toivottavasti arvostaisit itseäsi ja lapsiasi ja eroaisit tommosesta kammottavasta miehestä. Ihan hirveetä, missä se rakkaus ja välitys on? Miten kehtaa sanoa ees tuollaista. Ikävää kyllä. Painuis sinne Thaimaahan vaan helpon seksin perässä, mikäs siinä, aika noloa ja halpamaista. Eihän se arvosta ja kunnioita sua yhtään!

Vierailija
37/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaasta sais simpsakan ja pirteän vaimon.

Niinpä. Kärttyisät ja uusfeministiset suominaiset vielä ihmettelevät tuohtuneina, mikä ihme thainaisissa vetää suomimiehiä puoleensa. :D

Vierailija
38/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei koske Aasiassa maksullisissa sutinutta saastaa. Haloo. Trolli.[/quote]

Itseasiassa aika monikin koskee. Minunkin miehellä olisi kyllä ottajia, vaikka ikää on 50v. On menestynyt yrittäjä, toiset huomioon ottava ja mukava mies noin yleisestikin.

Minä en anna ihmisen menneisyyden olla taakkana, paitsi jos kyse olisi jostain rikollisesta.

Ap

Vierailija
39/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladyboitako tekee mieli?

Vierailija
40/51 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaasta sais simpsakan ja pirteän vaimon.

Niinpä. Kärttyisät ja uusfeministiset suominaiset vielä ihmettelevät tuohtuneina, mikä ihme thainaisissa vetää suomimiehiä puoleensa. :D

Lapsivartalo. Varsinkin Pohjanmaalla näitä piirteitä geeneissä. Tissittömyys, pikkupojan muodottamat muodot - ja nakki seisoo sedällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme