Mies kertoi eilen riidan yhteydessä, että lähtisi Thaimaahan heti jos erottaisiin
Vieläkin oksettaa kun mietin tuota. On ennen meitä eli edellisen liiton aikoihin käynyt siellä useamman kerran ja pettänyt vaimoaan siellä, on tämän itse kertonut minulle. Ja kun tapasimme, avasin hänen messengerin ja sieltä pompsahti heti kiukkusta tekstiä joltain thai-naiselta, missä olet ollut. Mies poisti naisen kiireesti. Meillä on pitkä suhde ja toinen kerta kun riidan aikana sanoo noin. Hänen keski-ikäiset kaverit käyvät seksi-matkoilla Thaimaassa ja muutama ollut naimisissakin, joskin ne kaikki liitot on jo päättyneet.
Olen monesti sanonut miehelle, että mene sinne ja etsi onnesi sieltä ja sanoo ettei ikinä ottaisi thai-naista kumppanikseen. Helppo seksikö miehiä vetää sinne? Vai miksi mies uhoaa lähtevänsä sinne ja heti sanottuaan häpeää ja vetää sanojaan takaisin. Minusta ei ainakaan ole nykyään seksuaalisesti kovin kiinnostunut, tosin oli vielä joku 3 vuotta sitten.
Ajattelin kun tämä tilanne tasoittuu niin ehdotan miehelle, että ottaa oman loman ja lähtee yksin sinne Thaimaahan etsimään itseään ja minä ja lapset lähdemme jonnekin muualle reissuun. En jaksa tätä. Voiko mies olla kiinnostunut tietystä rodusta, mutta ei kehtaa olla sellaisen kanssa?
Itse en sinkkuna/varattuna tekisi ikinä seksimatkoja kehitysmaihin kuten gambiaan, sillä minulle on tärkeintä, että olen miehen kanssa samalla aaltopituudella ja kulttuuri on sama.
Varmaan sekava kirjoitus, sillä minulla on todella paha olo.
Kommentit (51)
Jos aiot jatkaa suhdetta, niin älä päästä Thaimaahan. Siinä on aika iso tautiriski kumminkin.
Huonoa pelisilmää mieheltä, ei varmaan hirveästi tee enää mieli tuommoisen kanssa...
Sinä olet ihan tietoisesti ottanut sellaisen miehen itsellesi, joka pettää. Katso peiliin.
Ota ero ja päästä miehesi sinne haaveilemaansa Thaimaahan.
"Voiko mies olla kiinnostunut tietystä rodusta, mutta ei kehtaa olla sellaisen kanssa?"
WTF? Ei kyllä ap myöskään vaikuta miltään humaanilta ihmisyyden ystävältä. Ehkä ovat ansainneet toisensa.
Eroa ja ole mielummin yksin. Onpahan mahdollisuus löytyä se joka sinua oikeasti haluaa ja arvostaa.
Joo ei kauheasti lisää miehen puoleensavetävyyttä. Ajattelin että hänen olisi hyvä mennä sinne yksin ja päästää taas ”rakastumaan” paikallisiin. En minä häneen sen jälkeen koskisi.
On vain jotenkin pettynyt olo ja tunne, että
mihin sitä oikein aikoinaan toisessa edes rakastui ja samalla myös, että mihin mahtoi rakastua minussa.
No ilmeisesti teidän suhde ei ole ihan kunnossa. Nyt mies ja sinä panostatte toisiinne satasella tai parempi päästää mies Thaimaahan lopullisesti.
Paljonko se viettää aikaa thai-hieronnoissa jos ei sinua halua enää?
Vierailija kirjoitti:
Eli lapsinaisvartalo on kiinnostanut koko ajan. Varokaa tehdä lapsia näiden kanssa!
Jep. Pedarivivahde. Onko Pohjanmaalta?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin oksettaa kun mietin tuota. On ennen meitä eli edellisen liiton aikoihin käynyt siellä useamman kerran ja pettänyt vaimoaan siellä, on tämän itse kertonut minulle. Ja kun tapasimme, avasin hänen messengerin ja sieltä pompsahti heti kiukkusta tekstiä joltain thai-naiselta, missä olet ollut.
Tiesit siis jo heti suhteesi alussa, millaisen paskiaisen kanssa olet tekemisissä ja silti piti tämän kanssa yhteen mennä ja vielä lapsiakin tehdä??? Ihan voit peilistä etsiä syyllistä oksettavaan tilaasi.
Vierailija kirjoitti:
Eli lapsinaisvartalo on kiinnostanut koko ajan. Varokaa tehdä lapsia näiden kanssa!
Ai muuten parisuhteessa kannattaa olla, kunhan ei vaan lapsia ala tekemään?
Thaimaasta sais simpsakan ja pirteän vaimon.
Siis tiesit, että on ex-vaimoaan pettänyt Thaimaassa ja silti menit yhteen sen kanssa? Ei jumalauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai muuten parisuhteessa kannattaa olla, kunhan ei vaan lapsia ala tekemään?
Näitä kiinnostaa kaikki ”lapsekas”.
Aasian viennin miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko se viettää aikaa thai-hieronnoissa jos ei sinua halua enää?
Täällä ei ole thai-hierontoloita, eikä ole käynyt niissä ikinä. Thaimaassakin tapaili naisia siis vietti aina saman naisen kanssa aikaa ja kertoi miten kaikki naiset olisivat halunneet hänet. Oli huoneessa yhden tapailemansa kanssa niin edellinen tapailukaveri koputti vihaisena ovella.
Ja mieheni ei ole mikään pedofiili. Lapsirakas kylläkin ja hyvä isä joka huolehtii lapsista ja minusta. Meidän suhde menee vain ihan päin p:ttä. Ainakin eilisen jälkeen.
Sanoi minulle eilenkin, että muuta vain pois ja kun sanoin, että onhan tämä minunkin koti niin sanoi siivellä eläjäksi. Ollaan oltu 10vuotta yhdessä ja minä olen tehnyt pätkittäin töitä, mutta hänellä on hyvä työ ja on kiireinen. Minä olen huolehtinut lapset ja kodin ja tässä kiitos, olen siivellä eläjä.
Tänään elämä tuntuu todella raskaalta. Onneksi on ihanat lapset.
ap
Väsyttää nämä mies sanoi sitä ja tätä. Menkää naislapset ulos leikkimään.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää nämä mies sanoi sitä ja tätä. Menkää naislapset ulos leikkimään.
Aasiankaupan setämies siellä ”väsyneenä”?
Vierailija kirjoitti:
Siis tiesit, että on ex-vaimoaan pettänyt Thaimaassa ja silti menit yhteen sen kanssa? Ei jumalauta.
Liitto oli kuollut ja suhteita oli myös suomalaisten naisten kanssa. Elin itse ennen meidän suhdetta samalla tavalla, joten en ole yhtään parempi ihminen. Kumpikin haluttiin elää seuraava suhde eri tavalla ja olla rehellisiä, sillä kaksoiselämä ottaa enemmän kuin antaa.
ap
En tiedä. Mun mieheni ei ole koskaan käynyt Thaimaassa. 4 eri maassa on käynyt vaikka ikää jo 42v. Ei ole oikein kiinnostunut ulkomasnmatkailusta.