Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ärsyttää Radio Aallon Dynastiassa?

Vierailija
26.03.2013 |

- Annetaas palautetta, kun tätä palstaa kuitenkin seuraavat=)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Anna Perho on välillä vähän liian arvosteleva ja mustavalkoinen ajatuksinensa. Hän lukee tätä keskustelupalstaa ja kommentoi joihinkin aloituksiin ja yleensä ne kommentit menee ihan metsikköön, koska ei ole kuitenkaan jaksanut lukea koko ketjua tai muita aloittajan kannanottoja. Onneksi Vehviläinen pitää Annan sanomiset jollain tapaa kurissa ja Valtee on ihan mahtava.

Kuuntelen kuitenkin joka aamu ja yleisesti ottaen pidän ohjelmasta, vaikka välillä tekis mieli pistää Perholle jauhot suuhun.

Vierailija
2/21 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh 2 musta se Anna on just noheva ja naseva niitten kommenttien kanssa, sitä kuuntelis enemmänkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta dynastialaiset (etenkin Anna!)

Kylläpä ap keksi hyvän aloituksen! Oli ihan helmee, kun Anna nosti juttuun sen "vakoilen Turussa miestäni" -ketjun. Itsekin luin silloi elokuisena yönä tuota jännitysnäytelmää.

On ihanaa, kun saan aamulla nauraa tuon trion jutuille. Yks parhaista on se Kimmon "tilinne on ylitetty" -veto silloin joskus, kun puhuivat luotolla elämisestä vs pankkikortilla osto. Tais muuten olla Hytönen silloin mukana. Loistava sijaistaja muuten.

Mutta kai sitä jotai ärsyttävää pitäisi keksiä, jotta tääkin ketju nousis eetteriin.

Anna vaikuttaa keskiluokkaistuneelta wanna be -tyypiltä, Kimmo etsii itseään alituiseen ja Valtee -kuinka voit olla noin kalkkis?

Mutta anyway: keep up the good work! puss, puss

Vierailija
4/21 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se akka, jo sen äänikin ärsyttää.

Harmi että Kimmo vaihtoi kanavaa, vaikka onneks Novallakin on nyt aamussa ihan kivat juontajat.

Vierailija
5/21 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan "Säännöt rakkaudelle" -biisin soittaminen ärsyttää. Se on niin loputtoman karsea viisu että toivoisin etten joutuisi kuulemaan sitä enää koskaan.

Muuten minusta aivan sairaan hauska ohjelma, ensimmäinen aamushow vuosikausiin josta oikeasti tykkään. Pidän kaikista niistä juontajista ja usein jopa aiheet jossain määrin kiinnostavat. Usein nauran ääneen yksin autossani.

Vierailija
6/21 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Perhosta. Tyypillinen nainen. Ei jaksa siks kuunnella. Mun kanava on Radio Rock. Lauantai aamuisin joskus töis olen yrittäny aallon viikkouusintaa kuunnella, mut Perho on vaan puosta. 

Vierailija
7/21 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo ärsyttää joskus, lähinnä siksi kun on liikaa äänessä ja Jarkko jää paitsioon. 

Vierailija
8/21 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en taas jaksa sitä puhkisoitettua "Black heart" :a. Oksennan kun se tulee.

Vierailija
9/21 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä eniten ärsyttää se näennäistietämys, joka välittyy puheistaan. Siis ei tajuta, mikä juttu on vitsi ja mikä on ihan vakavissaan kirjoitettu. No, kaikki ei voi olla joka paikassa sisäpiirissä, mutta kun ihan sama niillä toistuu muuallakin kuin palstalla lainatuissa jutuissa. Ja toiseksi eniten ärsyttää se, että ne on aina oikeassa, vaikka vasemmalla korvalla näkee, että pikkuruisen pääkaupunkilaisen maailmankuvan pohjalta lauotaan ihan vakavissaan "totuuksia".

Vierailija
10/21 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akselille terkkui! Multa!

Vierailija
11/21 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua siinä ärsytä mikään muu kuin nimi. Siis mikä ihmeen dynastia, mistä se tulee muka?

Vierailija
12/21 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta koko ohjelma, johtuen juuri Anna Perhosta. Jotenkin vaan en pidä koko ihmisen äänestä saati ulkonäöstä, vaikkei se radiojuttuihin vaikutakaan. 

Ja ei, mua ei kiinnosta pätkääkään mihin aikaan joutuu heräämään. Ammatinvalintakysymys.

Vierailija
13/21 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo on ihqu. 

Vierailija
14/21 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/21 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noita mainospaskoja enää edes kuuntelee kun valittavana on yle puhe? 

Vierailija
16/21 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan -kisa alkaa olla aikansa elänyt. Se on ollut hyvä ja hauska, mutta nykyään (kuinka monen vuoden jälkeen...?) boooring. Sen aikana on pakko vaihtaa kanavaa. Uudistusta peliin :-)

Vierailija
17/21 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vastata, kun olen eri mieltä monen ketjun kirjoittajan kanssa. Täällä yksi Anna Perhon fani, huiman hauskoja juttuja. Mieluiten häntä kuuntelen, vaikka seurasin Kimmo Vehviläistä Novalta Aaltoon aikoinani. Tykkään Kimmostakin kovasti, samaten Jarkosta. Aamulla on kiva kuunnella viihdettä ja nauraa, vakavammat jutut sitten joskus muulloin.

Vierailija
18/21 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tähän ketjuun on otetta osaa. Kimmosta en tykkää, keskeyttää koko ajan muut, tykkää liikaa omasta äänestään. Anna on tosi jees, haluaisin kovasti päästä hänen kanssaan keskustelemaan saman pöydän ääreen maailman asioista :). Pystyy perustelemaan näkökulmiaan, mutta valmis myös käsityksiään muuttamaan. Jarkon toivoisi osallistuvan vielä enemmän keskusteluihin, olen hänen kanssaan samalla Aaltopituudella monessa asiassa. Me like!

Vierailija
19/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä ärsyttää Dynastiassa nykyisin on A. Hurstin huonot jutut. Jarkon ja hänen viihdetietämyksen menettäminen harmittaa, sekä herran pommiin nukkumiselle naureskelua kaipaan myös. Kuuntelen silti edelleen Dynastiaa, koska on lempiaamuohjelmani :)

Vierailija
20/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontajat ärsyttäviä paskoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän