Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverini syö kokoajan ja puhuu syömisestä

Vierailija
17.03.2019 |

Työkaverini aloittaa aamun työpaikalla tuhdilla aamupalalla ja lounaalla vetää valtavan annoksen ruokaa jälkkäreineen. Kahvilla menee muutamat kermamunkit ja keksejä. Kaikki väliajat suu käy, kun hän syö pussitolkulla karkkia ja suklaata.

Kaiken liikenevän ajan hän puhuu ruoasta, herkuista ja resepteistä ja ihmettelee ääneen, miksi minä syön niin vähän, vaikka mielestäni syön normaalisti. Samoten analysoi suureen ääneen kaiken mitä suuhuni pistän. Hän myös arvostelee ulkomuotoani kukkakepiksi (olen normaalipainoinen) ja puhuu omasta lihavuudestaan ronskein sanakääntein.

Alkuun tilanne jotenkin huvitti minua, mutta jatkuessaan aloin tuntea säälin sekaista ärtymystä häntä kohtaan. Tämä kaikki alkoi vaikuttaa jo työntekoa häiritsevästi. Perjantaina mittani tuli täyteen ja sanoin, että tuntuu loukkavalta se, että hän jatkuvasti kommentoi ja arvostelee syömisiäni sekä pyysin jättämään minut rauhaan niiltä osin. Hän vaikeni loppupäiväksi tyystin ja loukkaantui.

Tuntuu raskaalta aamulla taas kohdata kyseinen tyyppi. Onko neuvoja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat provoilun niin kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Se ei valitettavasti ole vaihtoehto.

Vierailija
4/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetat provoilun niin kyllä se siitä.

Mielestäni en ole provoillut häntä yhtään tällaiseen käytökseen. Olen pohtinut, että hänellä on jotenkin pakkomielteinen suhde ruokaan, eikä hallitse itseään.

Vierailija
5/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tarinankerrontanuotti 👎

Vierailija
6/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö se myös siivoajan, pakkaajan sekä muutaman muunkin...?

Vierailija
7/11 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskä syömään persereikääsi, kun salaatti on terveellistä ja tuntuu/maistuu ihanalta.

Vierailija
8/11 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä melko samanlainen työkaveri. Hän on jatkuvasti aloittamassa "dieettiä", ja puhuu kuinka on joskus 5 vuotta sitten laihtunut 7 Kiloa (kaikki Toki tulleet takaisin).

Hän syö työpaikalla paljon roskaruokaa ja selittää kuinka käy ostamassa sitä ja tätä Lidlistä (pelkkää rasvaista ja valmisruokaa). Hän selittää koko ajan laihdutuskäynneistä ja ravintoterapiakäynneistä eikä painon suhteen mitään tapahdu.

Kyseessä siis reilusti ylipainoinen nainen. Kaikista eniten hävettää kun hän pokkana selittää asiakkaillekin hänen laihdutushistoriastaan.

Ja toisinaan kommentoi kuinka minä syön liian vähän yms vaikka olenkin ihan normaalipainoinen (ollut aina).

Vierailija
9/11 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas! Ihmissyöjä! Paistaako tai keittääkö se edes sen kokoajan vai syökö ihan raakana?

Vierailija
10/11 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, tavallaan. Puhuu paljon ruuasta mutta se ei haittaa. Mutta se haittaa, kun hän KOKO AJAN siinä viereisellä koneella syö jotain ja yleensä rouskuvaa. Yhtä ateriaväliä ei pärjää ilman välipaloja.

Vierailija
11/11 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset elää syödäkseen.