Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisittekö lääkäriin jos olisitte minä?

Vierailija
17.03.2019 |

Minulla siis vääntyi polvi jotenkin viikko sitten, ja polvi oli todella kipeä eikä pystynyt oikein liikuttamaan. Kova kipu jatkui seuraavanakin päivänä, ja sen jälkeen hellitti niin, että on ollut vähän arka. Tänään kuitenkin kävin noin tunnin pituisella rauhallisella kävelyllä, ja polvi ilmeisesti ärtyi, sillä heti sen jälkeen siihen alkoi tulemaan äkillisiä kipuaaltoja. Siis ihan yhtäkkiä vaikka vain makaisin aloillani polveen iskee kamala kipu, sellainen mikä tuntuu kun lyö vaikka kyynärpään seinään ja se osuu suoraan hermoon. Mietin että pitäisikö nyt heti aamulla varata lääkäriaika vai odottaa vielä jonkin aikaa josko se itsestään paranisi? Olen vähän lääkärikammoinen + kalenteri on jo melko täynnä, joten ei huvittaisi ''turhaan'' mennä jos määrääkin vain lepoa ja buranaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden kipuaaltojen lisäksi siis polvi tuntuu jatkuvasti hieman kipeältä ja aralta, mutta ei mitään sietämätöntä kipua.

Vierailija
2/3 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kannattaa käydä näyttämässä. Voit saada vaikkapa lähetteen fysioterapiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekuriin ja fysioterapiaan. Turha pitkittää vaivaa huonolla hoidolla. Etenkin fyssarista on apua polvivammojen hoidossa. Saat juuri oikeat lihasharjoitukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä