Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Nukutko rintsikoissa vai ilman?

Vierailija
26.03.2013 |

Mua ne ahdistaa nukkuessa. Pelkään kuitenkin, että kohtuullisen suurikokoiset rintani (d-kuppi) venyvät, kun en niitä yöllä käytä.

Miten te muut olette tämän ikuiden dilemman eli onkelman ratkaisseet?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman. Joskus käytän yöllä toppia, sellaista kevyttä.

E80

Vierailija
2/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tietysti. Imetysaikana olen nukkunut liiveissä, kun rinnat valuivat ja olivat muutenkin isot ja hankalat.

D75

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman. Olen aina kotona ilman, en tykkää miltä ne tuntuu.

Vierailija
4/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman nukun ja kotona olen muutenkin melkein aina ilman liivejä. Olen kyllä pienirintainen, että ei kyllä haittaakaan.

Jos tuntuu, että jotain haluaa yöllä pitää, niin olisiko joku semmoinen toppimallinen liivi/toppi jossa on toppimallinen liivi ikäänkuin kiinniommeltuna/tms kevytversio urheiluliiveistä (puuvillainen, eikä liian kiristävä)? Luulisi, että tavan liivit alkavat käymään epämukaviksi jos 24/7 pitää, saati että kaarituet painaa tms.

Vierailija
5/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin imetysliivit ja myyjä sanoi että kun ne tuntuvat niinkun niitä ei olisi niin ne ovat just hyvät. katsoi kuitenkin että tukevat yms. mut en nuku liiveillä.

Vierailija
6/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 17:55"]

Ilman nukun ja kotona olen muutenkin melkein aina ilman liivejä. Olen kyllä pienirintainen, että ei kyllä haittaakaan.

Jos tuntuu, että jotain haluaa yöllä pitää, niin olisiko joku semmoinen toppimallinen liivi/toppi jossa on toppimallinen liivi ikäänkuin kiinniommeltuna/tms kevytversio urheiluliiveistä (puuvillainen, eikä liian kiristävä)? Luulisi, että tavan liivit alkavat käymään epämukaviksi jos 24/7 pitää, saati että kaarituet painaa tms.

[/quote]

Kiitos neuvosta. Tätä olen itsekin miettinyt. Yhtä toppivaihtoehtoa on tullut joskus kokeiltua, mutta se tuntui olevan ihan yhtä tyhjän kanssa. Vähän tukea se toppi voisi silti antaa. Ehken vaan ole löytänyt vielä oikeaa toppimallia. 

Vierailija
7/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman, b-kupit on.

Vierailija
8/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa wauwbra. Ekat rintsikat jotka mäkin mielelläni puen päälleni.

G-kuppi

Vierailija
9/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun aina rintsikoilla, en osaa olla ilman niitä.

Koko 75D, ikää 47 ja rinnat huippukauniit.

Vierailija
10/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pienirintainen ja siskoni jolla on tajuttoman isot tissit olemme teineistä asti nukkuneet piukoissa topeissa/urheiluliiveissä. Itse pystyn nukkumaan ilmankin kun tosiaan pienet ovat mutta siskoni sanoi että urheiluliivit ovat paras apu ollut. Tukee ja on hengittävät. Monesti mietitty näitä ostos tv:n ihmeitä wonderbra vai mitkä olikaan.. mielenkiinnolla voisi tilata ja kokeilla ovatko oikeasti niin hyvät :)

Vierailija
11/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun sängyssä. En rintsikoissa.

Vierailija
12/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 21:36"]

Nukun sängyssä. En rintsikoissa.

[/quote]

mistä näitä näsäviisaita idiootteja sikiää. Pidetäänkö teillä verhoja ikkunoissa? entäs mattoja lattialla? kyllä.. hehhhehhheee no meillä ne pysyy pitämättäkin...

Vierailija
13/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun rintsikoissa,ettei rinnat laskeudu.

Vierailija
14/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä, c-kupit, rinnat on alusta lähtien ollut riippuvat... Joskus jossain reissussa ollessa tullut nukuttua ja vaikka kuinka on mukavat rintsikat, ei kaaritukia ym, kyllä ne häiritsee. liikun yöllä niin paljon, että ei pysy paikallaan ym.

Vierailija
15/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rintsikoita yöllä, en tykkää jos rinnat vellovat vapaana.

Vierailija
16/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan yösyöttöjen loputtua voin vihdoin nukkua ilman - luksusta!

Vierailija
17/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun ilman liivejä. Jossain välissä olin kokonaan käyttämättä liivejä noin viiden vuoden ajan, oli tosi paljon helpompaa imettää, kun ei tarvinnut säätää niiden liivien kanssa.

95E

Vierailija
18/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun ilman rihmankiertämää. Rinnat kokoa 70D ja ihan kuosissa ovat pysyneet: kynä ei pysy tissin alla. 3 lastakin niillä on imetetty. 

t. 44 vee wanhus

Vierailija
19/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman. Mulla on kuppikoko (65)70C eli olen aika pienirintainen. Rintaliivit ahdistaisivat kyllä yöllä. Eikö rintaliivien jatkuva käyttö lisää rintasyöpäriskiä?

Vierailija
20/26 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan pidä rintsikoita nukkuessani, ahdistava ajatuskin, että sellainen puristava tekele olisi rintakehän ympärillä koko yönkin. Otan liivit pois iltakasilta suihkussa käytyäni ja oleilen illan pelkässä yöpaidassa ja aamutakissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi