Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ei halunnut juoda raakamaitoa: ”Se on ällöttävää” - maitotilaa pitävä isoisä löi veitsellä päähän

Vierailija
17.03.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/109dbd4f-c7a6-4874-ab0c-9c78f919ded9

Kuinka moni lapsi kokee väkivaltaa ja kaltoinkohtelua tälläkin hetkellä :...(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äkkipikaisena tunnettu" eli umpihullu jota kukaan ei vaan uskalla pistää ruotuun. Sukulaisetkin varmasti vaan hyssyttelevät että "se nyt vaan on tollanen..". Itse en antaisi lasta tuollaisen hoitoon mutta jutun perusteella loputkin pojan perheestä ovat samanlaisia hulluja, voi lapsiparkaa..

Vierailija
2/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surunlinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tapaus.

Vierailija
4/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö olisi kannattanut juputtaa vastaan vähemmän ja juoda enemmän sitä maitoa.

Vierailija
5/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäitä on maailma täynnä. Sitä paitsi yksikään elollinen olio ei tarvitse toisen nisäkkään maitoa yhtään mihinkään. 

Vierailija
6/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparka pitää pelastaa pois moisesta ympäristöstä. Pieni raukka kärsii ja pelkää koko ajan.

Vierailija
7/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli ennenkin joutunut läheisten aikuisten kaltoin kohtelemaksi. Pojan äiti oli tuomittu pojan pahoinpitelystä, ja isän uutta naisystävää epäiltiin samankaltaisesta rikoksesta lasta kohtaan.

Vierailija
8/11 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsiparka mikä perhe hänellä :(

Vierailija
9/11 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on tunnettu tulisieluisuudestaan ja malttinsa menettämisestä helposti. Kaikki hyssyttelevät vaan, koska pelkäävät raivostumista ja väkivaltaa. Riidan aiheen jankuttaminen kestää pahimmillaan viikkoja, vaikka näennäisesti olisi antanut olla. (Juuri koskaan ei antanut olla, aina pitää saada viimeinen sana ja olla oikeassa).

Kaikki hyssyttelivät, paitsi minä, hänen tyttärensä. Asiasta syyllistettiin aina minua, koska muiden mielestä suututin isäni olemalla eri mieltä ja näyttämällä sen. Tyydyin aina sanomaan, että minähän en anna olla, turha luulo. Jos sanomista tulee, en ala hyssyttelemään aikuista miestä.

Lopulta laitoin välit poikki isääni, en enää jaksanut olla se ainoa joka laittoi vastaan. En koskaan suostunut kävelemään munankuorilla muiden lailla.

Tulee mieleen nuoruuteni tuosta pojasta, ehkä hänkin on alkanut saada tarpeekseen ja on väsynyt olemaan varuillaan. Kiitos siitä oli pahoinpitely. Toivottavasti lapsi pääsee sijaisperheen suojiin noin vahingollisen perheen läheltä.

Vierailija
10/11 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä. Ihan sanattomaksi vetää.

Vierailija
11/11 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsraukkaa 😭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän