Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tästä?

Ihme Höpöttäjä.
17.03.2019 |

Jotta sinusta on tullut sinä, niin juuri tietyn isäsi siittiösolun on täytynyt hedelmöittää juuri se yksi tietty äitisi munasolu. Äitisi munasarjoista irtosi varmasti satoja niistä tuhansista munasoluista, joita siellä oli ja melkein kaikki niistä tulivat kuukautisveren mukana ulos ja vain ehkä yksi tietty hedelmöittyi ja jos hänellä hedelmöittyi vain yksi munasolu, niin se on ollut se, josta sinä olet saanut alkusi. Se on aikanaan kypsynyt munasarjassa, irronnut sieltä ja ollut vain muutaman päivän ajan hedelmöityskykyinen. Jotta sinä olet saanut alkunsa, niin äitisi elimistöön on täytynyt päätyä juuri se isäsi siemensyöksy, jossa on ollut juuri se 1 siittiö, joka on hedelmöittänyt sen tietyn äitisi munasolun. Melko iso osa niistä miljoonista siittiöistä on kuollut heti päästyään äitisi elimistöön ja vain ehkä 100 niistä on päässyt munasolun luokse kunhan ne ensin uivat kokoonsa nähden valtavan pitkän matkan äitisi elimistössä. Sitten se 1 tietty siittiö on hedelmöittänyt juuri sen tietyn munasolun, josta tuli sinä. Kaiken lisäksi munasolu ei tuhoutunut ennen kohtuun kiinnittymistä eikä myöskään tullut keskenmenoa, aborttia tai vaikka jotain sellaista geenivirheen tai muun syyn aiheuttamaa sairautta tai vammaa hedelmöityshetkellä, raskauden aikana, synnytyksessä tai sen jälkeen, joka olisi aiheuttanut kuolemasi ennen kuin olet päässyt tähän hetkeen asti kun luet tätä viestiä. Olit myös syntyessäsi erittäin lyhyen ajan, alle sekunnin ajan maailman nuorin sillä hetkellä ollut ihminen ja on vain yksi ainutlaatuinen sinä, joka sai alkunsa juuri niiden tiettyjen munasolun ja siittiösolun kohtaamisesta. Mitä mieltä te olette tästä? Ainakin minulle se tuo tunteen, että minä en ole merkityksetön, koska mahdollisuus sille, että minusta tuli juuri minä on niin pieni.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä