Kävin miehen luona treffeillä ja hänellä oli kirjahyllyssä Minä Roope-setä -kirja
Ahdistaa kamalasti että kelpaanko hänelle nyt. Hän selkeästi ihailee Roopea, mutta minä en ole läheskään yhtä rikas.
Kommentit (17)
Minä olen yhtä antelias kuin Roope.
Saitko mennä oven kautta ulos vai pudottiko hän sinut lattialuukusta?
Mä tykkäsin Millan ja Roopen kemiasta, ihanaa.
Ehkä hänellä onkin se jonkun oudon Milla Magia -fetissin takia. Juokse, tai kohta alkavat ehdottelut mustan polkkatukan leikkauttamisesta ja siitä se vain pahenee. JSSAP!
Voit seuraavalla kerralla yllättää hänet pukeutumalla nilkkaimiin, silinteriin ja punaiseen takkiin ilman mitään housuja.
Onko siinä se luku, jossa Roope ja Kultu laulavat Mustalaisruhtinattaren kappaletta "Rakastaa voi monta kertaa..."
Minulla on kirjahyllyssä vain itse kirjoittamani kirja "minä setämies", lähdetkö kanssani treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Voit seuraavalla kerralla yllättää hänet pukeutumalla nilkkaimiin, silinteriin ja punaiseen takkiin ilman mitään housuja.
Meinasin ehdottaa samaa :'D
Vierailija kirjoitti:
Saitko mennä oven kautta ulos vai pudottiko hän sinut lattialuukusta?
Minulla oli joskus kaveri joka oli yhtä pienirintainen kuin minäkin. Hän aina pelkäsi että jätkä voi suuttua kun hänen edessään ottaa push upit pois ja totuus paljastuu. Varmaan ajatteli että putoaa sitten tuollaisesta luukusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä se luku, jossa Roope ja Kultu laulavat Mustalaisruhtinattaren kappaletta "Rakastaa voi monta kertaa..."
"Lempiä voi monta kertaa/rakastaa voi kerran vain/jokaiselle hetki koittaa/minäkin jo vuoron sain"
Eihän sun nimes oo Milla tai Riitta?
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun nimes oo Milla tai Riitta?
Kultu olisi paras.
Hellittelynimeksi sitten "puluseni".
Se kirja on vihjeenä siitä, että mies on rööriroope.
Vierailija kirjoitti:
Hellittelynimeksi sitten "puluseni".
Piluseni on parempi.
No jos et ihan Milla Magiaa muistuta, ehkä raha ei ole niin tärkeää.