Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen monta viikkoa syönyt alle kulutuksen

Vierailija
17.03.2019 |

Mitään ei ole tapahtunut. Punnitsen ruuat, lasken kalorit ja käytän yaziota joka mittaa päivittäisen kulutuksen suoraan aktiivirannekkeesta. Täällä aina vouhotetaan siitä, että pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa ja nyt olen tehnyt niin. Miksi paino ei putoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne "kaikkitietävät" vouhkaa... Ei se pidä paikkaansa että sillä tavalla laihtuu

Vierailija
2/8 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti ylipainoinen? 

Olen itse vuodenvaihteen jälkeen itse arvioinut syömiset ja kulutukset Yazioon ja olen laihtunut seitsemän kiloa, vaikka joka läheskään joka päivä ei olekaan onnistunut siinä mielessä, että kalorit olisivat jääneet vajaiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kulutusta ei mitkään mittarit pysty laskemaan. Ihminen ei toimi koneen tavoin.

Vierailija
4/8 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni aikanaan lähemmäs puoli vuotta tarkkaa alle kulutuksen syömistä ennenkuin vaaka antoi selkeitä vähenemisen lukemia. Kropan nestekertymä aiheuttaa myös painonvaihtelua jopa 2-3kg vuorokauden sisään.

Menepä vaa´alle hyvin nukutun yön jälkeen kun olet käynyt ensin pöntöllä vaikkapa lauantaiaamuna. Ja mene vaa´alle sunnuntai-iltapäivällä niin ero voi olla huimaava.

Ja tunnetusti ne viimeiset 5kg on kaikkein hankalin sulattaa pois. Ovat ne sitten ne 5kg sen ylipainon puolella tai ovatko ne jo normaalipainosi rajoissa.

Vierailija
5/8 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis pudottaa painoa 18kg. Nyt on lähtenyt nesteitä vasta n.2kg

Tämä ei ole eka kerta kun yritän laihduttaa eikä mitään tapahdu.

Ap

Vierailija
6/8 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä syöt ja kuinka usein?

Vierailija
7/8 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäis pudottaa painoa 18kg. Nyt on lähtenyt nesteitä vasta n.2kg

Tämä ei ole eka kerta kun yritän laihduttaa eikä mitään tapahdu.

Ap

Jos mitään ei tapahdu, olisiko syytä muuttaa jotain?

Vierailija
8/8 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon olet laskujesi mukaan miinuskaloreilla? Laihtuaksesi puoli kiloa viikossa pitäisi päivittäisen kalorivajeen olla n. 500 kcal. Entä jos ne 2kg onkin läskiä eikä nesteitä? Ei kaikilla ekat pudotetut kilot ole nesteitä, jos nestetasapaino on jo alkujaan kunnossa. 

Ja tosiaan paino voi päivän aikana vaihdella jopa sen pari-kolme kiloa, plus naisilla hormonit vaikuttavat eli juuri ennen kuukautisia ja niiden aikana paino on yleensä suurimmillaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän