Mikä voisi olla laihduttajan herkkua?
Kommentit (22)
Valkosipulikermaperunat, kunnon naudan entrecote sekä tiramisu jälkkäriksi. Ruokajuomana pullo punkkua valpolicella ripasso superiore 2014.
Minulle oli herkkuja erilaiset hedelmät ja etenkin vesimeloni ja tuore ananas.
Marjat.
Joku pieni karkki, esim sukulaku.
Rahka marjoilla ja jos haluaa vähän jälkiruokamaisempaa niin sitä 9% vaniliakastiketta vatkaa vähän sekaan ja makeuttaa vaikka makeutusjauheella.
Kai sitä voi kaikkea syödä kohtuudella myös laihduttaessa.
Itse söin joka päivä jotain hyvää.
Ananas, vihanneksia dippikastikkeella, hedelmäsalaatti, banaaniletut, pähkinät, mutta kohtuudella
Mantelimaitoon tehty cafe au lait, hunajatee. Kuivatut viikunat ja taatelit.
Hedelmät ja marjat. Samoin iltakaakao on vakituinen herkkuni - kuumennan kupillisen rasvatonta maitoa ja laitan siihen yhden teelusikallsen Options-kaakaota (tai vastaavaa Tescon tuotetta).
Joskus sekoitan maustamattomaan jogurttiin dippikastikejauhetta ja dippailen siihen sitten kurkku- ja porkkanatikkuja.
Varaa pienempi annos herkkua, siitä on eniten hyötyä loppuelämän ajan.
Vedän Ehrmannin proteiinivanukkaita, auttaa makeannälkään. Mulla ei oo mitään lisäaineita vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mantelimaidossa on enemmän kaloreita kuin rasvattomassa maidossa. Typerä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mantelimaidossa on enemmän kaloreita kuin rasvattomassa maidossa. Typerä olet.
Mitäs jos tarkistat eri maitojen ravinto-arvot, ennen kuin nolaat itsesi virheellisillä väittämilläsi? Ks esim. http://kalorilaskuri.fi/ravintosisalto?filter=Mantelimaito
Mantelimaito on koostumukseltaan täyteläisempi ja luontaisesti makeampi kuin rasvaton lehmänmaito. Lisäksi paahdetun mantelin maku täydentää hyvin espresson makua. Yhteen kahviin tarvittavasta maidossa (1-1.5dl) on joka tapauksessa melko vähän kaloreita, kun puhutaan herkuista.
Pakastekuivatut mansikat ja muut kuivatut marjat ja hedelmät. Kannattaa tosin vilkaista energiamäärää myös. Hedelmien välillä on isoja eroja.
Karkin himoon auttaa lakritsijauhe vaikka maustamattoman jogurtin seassa. Tykkään Urtekramin jauheesta, niitä on kahta purkkikokoa ja isompi on todella hyvää. Se oikeasti maistuu makealta.
Ite tein vegaanisia banaanilettuja ja söin päärynän ja suklaakastikkeen kanssa. Suklaakastiketta laitoin vain vähän. Oli todella hyvää ja vei herkkuhimot pois.
Jäätelö on energiatiheydeltään parhaasta päästä.
Maustamaton rahka, johon laitat marjoja sekaan. Vaatii vain sen verran sokeria että pystyt itse syömään rahkan niin ettei jää kovin happamaksi. Rahkan mukana saat proteiinia joka on tärkeää painoa pudottaville. Lihasten rakennusaine.
Sellainen pieni pyöreä rahkapurkki sisältää kaksi annosta.
Rahka - marjat - hippunen sokeria (noin 120cal annos). Sopii aamupalaksi, iltapalaksi tai välipalaksi ennen tai jälkeen liikuntasuorituksen.
Karjalanpiirakka