Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkastin s-bonustiedotetta ja siinä oli paikkakunnan hotelliin

Vierailija
26.03.2013 |

100,40e maksu. Ite en ole hotellissa ollut. Kyseisänä päivänä olen ollut töissä, ja kun selasin tekstiviestini läpi, ei ole mieskään ainakaan viestiensä mukaan ollut siellä edes syömässä, ja aikamoinen ateria tuo olisi ollutkin. Hänelläkin työpäivä, joten ei ryyppäämässäkään.

Onko se mulkku ollut päiväpanolla siellä???  Kertooko ne hotellissa menneistä varauksista jos soitan ja kysyn onko kyseessä huonemaksu..

Lähetin miehwllw jo viestin että mikähän tää hotellimaksu on, eipä ole vielä vastausta tullut.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne päiväykset näkyy netissä s-kanavalla!

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 09:52"]

Miten ap on selvittänyt tapahtuman päivämäärän? Ei meillä ainakaan bonustiedotteella lue mitään eirteltyjä päivämääriä, on vain könttäsummat kuun ajalta. Vahva provoveikkaus tälle ketjulle.

[/quote]

Vierailija
82/101 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 10:16"]

Kuinka tyhmä mies! nämä asiat hoidetaan käteisellä eikä todellakaan mitään bonuskortteja käytetä!

Ja hotellithan ei saa antaa tietoja asukkaista, ei etukäteen eikä jälkikäteen! kysehän oli siis vain bonuspisteistä ei siitä että ap:n kortilla olisi maksettu

T: mies

[/quote]

Miksi tarvitsee olla "näitä asioita"? Eikö voi jättää pettämättä, tai sitten lähteä suhteessa, jos se ruoho on niin paljon vihreämpää siellä muualla, ettei siitä voi kieltäytyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 09:52"]

Miten ap on selvittänyt tapahtuman päivämäärän? Ei meillä ainakaan bonustiedotteella lue mitään eirteltyjä päivämääriä, on vain könttäsummat kuun ajalta. Vahva provoveikkaus tälle ketjulle.

[/quote]

Joo, ja kun kovin tyypillisesti näihin ketjuihin ei tule ikinä sitä "ratkaisua". Mä en kyllä ymmärrä tämäntyyppistä provoilua. Mitä ihmettä joku sellaisesta saa?

Vierailija
84/101 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä. Ei ole provo, olisikin ja en ole vastannut koska kadun tämän laittamista tänne.

S-palvelu vastasi etteivät voi antaa muuta tietoa kuin mkä. S-kanavalla näkyy, kai jos olisi myös maksettu s-tililtä , kertoisi enemmän. Mies ei myönnä, tnnelma kotona on jäätävä. Olen itse 90% varma että miehellä on taas vosu kuvioissa,ja saatan tietää kuka. Kevään aikana tulen laittamaan eron vireille,kunhan työkuvioni ovat selvät. Itse en tule enää tähän ketjuun kommentoimaan ja toivon että annatte tämän häipyä silmistäni...

Vierailija
85/101 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia

Vierailija
86/101 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on nyt jäänyt epäselväksi, että missä toi satasen kirjaus oikein näkyi? Meidän bonustiedoissa ei ainakaan näy toimipisteiden nimet ja päivämäärät vaan ainoastaan, että prismoista on ostettu xx eurolla ja hotelleista zz euroilla. S-tilillä tietysti näkyy yksittäiset ostot silloin kun tiliä on veloitettu. 

Vierailija
87/101 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös!

Tuliko jo parempaa selitystä?

Vierailija
88/101 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
89/101 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Any news?

Vierailija
90/101 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan töissä tai viemässä eropapereita, eiköhän se vastaa ilma upittamistakin.

Vierailija
91/101 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 19:34"]

Ihme hommaa jäädä miettimään asiaa ja mahdollisia vaihtoehtoja. En tajua, miks joku tekee noin. Homma olis selvinnyt 10 minuutissa, kun olisit vaan soittanut sinne hotelliin.

[/quote]

Hotelli suojelee asiakkaidensa yksityisyyttä. Eivät takuulla ala selvittämään vaimolle miehen hotellivarauksia.

Vierailija
92/101 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 14:46"]Vähintän ton väerran maksaa kunnon ravintola ruoka. [/quote]

Nyt on kyse S-ryhmän ravintolasta. En laittaisi 100 € sinne.

[/quote]

Ei se tainnutkaan olla sun maksutapahtuma.

Vierailija
93/101 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä on hotellin nimi niin silloin on käytetty hotellin palveluja. Ne ravintolat on aina jonkun muun nimisiä. Jos käyn esim Tampereella hotelli Ilveksessä syömässä, silloin maksuun tulee ravintolan nimi esim Amarillo tai Fransmanni. Ei ole olemassa ravintolaa nimeltä hotelli Ilves.

Oletan näin.

Vierailija
94/101 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 18:36"]

[/quote]

Miten toi lisää luottamusta? Eikö se oo sama että tsekkaa toisen tekstiviestit? Ei siis luottamusta vaan valvontaa. Luottamusta on se ettei tartte kytätä toisen tekemisiä tai menoja vaan luottaa siihen että toinen ei petä tai valehtele.

[/quote]

Miten sen nyt haluaa kukakin ajatella, jos ei ole salattavaa niin kaiken voi pitää toisen näkyvillä.

Jos vertaa tuohon puhelinasiaan, niin kumpaan on helpompi luottaa, sellaiseen jolla on puhelin päydällä ilman näppäin lukkoja, vai sellaiseen jolla on puhelin piilossa äänettömällä ja suojattu salasanakyselyillä?

[/quote]

mulla on puhelin suojattu salasanakyselyllä, eikä ole edes mieleen että se vaikuttaisi jotenkin epäilyttävältä.:D kaiken lisäksi mies tietää tunnuksen, käytetään välillä toistemme puhelimia, eikä siis missään urkkimis mielessä. 

Vierailija
95/101 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 12:31"]

Mulle on nyt jäänyt epäselväksi, että missä toi satasen kirjaus oikein näkyi? Meidän bonustiedoissa ei ainakaan näy toimipisteiden nimet ja päivämäärät vaan ainoastaan, että prismoista on ostettu xx eurolla ja hotelleista zz euroilla. S-tilillä tietysti näkyy yksittäiset ostot silloin kun tiliä on veloitettu. 

[/quote]

Kun kirjautuu sisään S-Kanavalle, niin näkee kaikki bonusostokset eriteltyinä. Siis nekin, joita ei ole maksettu S-Tililtä. Sieltä näkee kaupan nimen, bonuksen kirjautumispäivämäärän ja summan. Ja epäluuloisille kyttääjille vielä huomautuksena, että päivä, jolloin ostokset on tehty, ei välttämättä ole sama päivä, joka näkyy bonuksen kirjautumispäivänä, vaan kirjautumisessa voi olla pieni viive.

Vierailija
96/101 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää bonusjärjestelmät ova todella vaarallisia! Kohta ei pysty edes hoitelemaan työpaikan vakipanoja... Saamari soikoon. Kyllä asioiden oligo- tai monopolistuminen lisää pahoinvointia yhteiskunnassamme.

Vierailija
97/101 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 12:31"]

[/quote]

Kun kirjautuu sisään S-Kanavalle, niin näkee kaikki bonusostokset eriteltyinä. Siis nekin, joita ei ole maksettu S-Tililtä. Sieltä näkee kaupan nimen, bonuksen kirjautumispäivämäärän ja summan. Ja epäluuloisille kyttääjille vielä huomautuksena, että päivä, jolloin ostokset on tehty, ei välttämättä ole sama päivä, joka näkyy bonuksen kirjautumispäivänä, vaan kirjautumisessa voi olla pieni viive.

[/quote]

Ap nyt kuitenkin vielä: juuri näin, ja siksi olen noita menojanikin katsonut reilun viikon ajalta taaksepäin s-kanavan päiväyksestä.

Miehelle muuten en ole kertonut mistä tämän asian nappasin, saattaa vaikka vielä uudelleen mokata..

Vierailija
98/101 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topicina vain että suurin osa oikeiden työntekijöiden puhelimista, mitkä ovat siis company issued, ovat vakiona salasanasuojattuja. Eipä ole siis vaihtoehtoja. Lisäksi, mulla on puhelimessa sellaista tavaraa jotka eivät kuulu kenenkään silmille; luottokorttinumeroita, nettipankin tunnuslukulistat vain esimerkkeinä.

Vierailija
99/101 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 16:42"]

Off topicina vain että suurin osa oikeiden työntekijöiden puhelimista, mitkä ovat siis company issued, ovat vakiona salasanasuojattuja. Eipä ole siis vaihtoehtoja. Lisäksi, mulla on puhelimessa sellaista tavaraa jotka eivät kuulu kenenkään silmille; luottokorttinumeroita, nettipankin tunnuslukulistat vain esimerkkeinä.

[/quote]

Huhuh, aika riskiä säilyttää puhelimessa luottokortti- ja tilitietoja.

Vierailija
100/101 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 16:42"]

[/quote]

toivottavasti sulla ei ole iPhone? Koska ainakin siinä lukitus on erittäin helppo kiertää, puhelin kun ei mene ikinä täysin lukkoon vaikka koodin laittaisi kuinka monta kertaa väärin ( välillä joutuu odottamaan, mutta sitten voi taas alkaa arpoa koodeja). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme