Miksi minusta tuntuu surkealta, että naimisissa oleva vanhempi työkaveri yritti aloittaa kanssani suhdetta?
Järki sanoo, että hänhän tuossa väärin teki. Silti tuntuu surkealta, että mikä minussa sai hänet edes kuvittelemaan, että voi tuollaista ehdottaa? Joo, olen nuorempi ja sinkku mutta silti.
Ja ei, ei todellakaan suhde alkanut vaan totesin että ei käy. Olin kauhuissani ja järkyttynyt edes ehdotuksesta. Ryhtyi siis ehdottelemaan illallisia ja hotellivierailuja.
Kommentit (55)
Luultavasti törppö yrittää kaikkia muitakin nättejä sinkkuja. Ei sinussa mitään vikaa ole. Piti vain näkemästään.
Kerrankos täällä eletään. Mieti jos kaikilla ei olekaan samanlainen yksiavioisuuskaava kuin sinulla? Ovatko he kaikki automaattisesti väärässä?
Anna nyt edes joku esimerkki miten hän yritti.
Se luulee kai saavansa petiseuraa? Juoko alkoholia.
Järki sanoo, että olisi ollut loistava tilaisuus päästä panemaan mutta missasit sen.
Petyit ihmisiin, tervetuloa aikuisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Kerrankos täällä eletään. Mieti jos kaikilla ei olekaan samanlainen yksiavioisuuskaava kuin sinulla? Ovatko he kaikki automaattisesti väärässä?
Jos ne toimii edellä kuvatulla tavalla niin kyllä, he toimivat väärin.
Noita venäläisiäkin on aika paljon, tarkottaaks se et ne on oikeassa?
Yleensähän ihmiset nauttivat seksistä, siksi sitä kai harrastetaan?
Ei kannata käräyttää, voit tulla haukutuksi paitsi miehen myös naisensa taholta. Lisäksi mies voi kostaa esim juoruamalla sinusta jotain ilkeää valhetta. Esim että sinä yrität häntä.
Pidä oma mieli hyvänä ka selkeänä. Nythän on pääasia, että sinä olet fiksu, arvokas etkä ryhdy tuohon. Sinussa ei tosiaankaan ole vikaa. Olet kaunis ja ihana. Ihmekö tuo? Älä usko m i h i n k ä ä n hänen juttuihinss, älä edes kuuntele.
Itsellänikin on vuosien varrella ollut yksi vastaava sitkeä tapaus työelämässä. Nuorempana mietin samaa kuin sinä. Olenko halpa, olenko antanut ymmärtää? No en!
Näille ei yhtään kestä antaa siimaa, normaalia sosiaalista käytöstä. Ihan vain pakollinen normaali hymytön moi kohdatessa ja eteenpäin. Muuten se vonkaus taas alkaa.
Ei siitä voi itseään syyttää jos on viehättävä jollekin. Minä en voi sille mitään, että hän ei arvosta minun miestäni eikä omaa vaimoaan.
Eihän se ole sinunkaan ideasi tai haaveesi, että joko puutteessa elävä tai sikamies pääsisi vieraisiin. Pääasia, ettet anna hänen sitä kanssasi tehdä tai edes luulla.
Joo tiedän tunteen. Mun tapauksessa oli kyseessä vielä tyyppi jonka vaimon tunsin harrastuksen kautta minkä tuo limanuljaska hyvin tiesi. Siis miettikää. Kyllähän siinä tuli semmoinen pieni v***tus että pitääkö tuo mua jotenkin niin helppona/manipuloitavana että lähtisin suhteeseen sen kanssa. Tai itseään niin viehätysvoimaisena. :D Ällöttävää. Harmittaa kun en käräyttänyt, en tehnyt sitä siksi kun olin ihan varma että kyseinen tapaus saa jotenkin manipuloitua asian mun syyksi. Paska ihminen, vieläkin ketuttaa kun asiaa miettii
Vierailija kirjoitti:
Turha tunne sulla.
Voisit käräyttää sen törpön.
EI kannata käräyttää koska narsistinen muqvistihan kostaa sen. Itsensä on oikeus pelastaa tuollaisilta kuspäiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata käräyttää, voit tulla haukutuksi paitsi miehen myös naisensa taholta. Lisäksi mies voi kostaa esim juoruamalla sinusta jotain ilkeää valhetta. Esim että sinä yrität häntä.
Pidä oma mieli hyvänä ka selkeänä. Nythän on pääasia, että sinä olet fiksu, arvokas etkä ryhdy tuohon. Sinussa ei tosiaankaan ole vikaa. Olet kaunis ja ihana. Ihmekö tuo? Älä usko m i h i n k ä ä n hänen juttuihinss, älä edes kuuntele.
Itsellänikin on vuosien varrella ollut yksi vastaava sitkeä tapaus työelämässä. Nuorempana mietin samaa kuin sinä. Olenko halpa, olenko antanut ymmärtää? No en!
Näille ei yhtään kestä antaa siimaa, normaalia sosiaalista käytöstä. Ihan vain pakollinen normaali hymytön moi kohdatessa ja eteenpäin. Muuten se vonkaus taas alkaa.
Ei siitä voi itseään syyttää jos on viehättävä jollekin. Minä en voi sille mitään, että hän ei arvosta minun miestäni eikä omaa vaimoaan.
Katsos, sun työkaveri tuli paikalle manipuloimaan sut hiljaseks. :' D
Aika hyvä vielä 4/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tunne sulla.
EI kannata käräyttää koska narsistinen muqvistihan kostaa sen. Itsensä on oikeus pelastaa tuollaisilta kuspäiltä.
Jos tää narsku nyt kostaa sulle niin kun täälä uhoaa niin tuu ap takas vauvalle kysyyn neuvoa, mä lupaan et sen pärjääminen sua vastaan loppuu siihen. <3
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaa mitä?
Huhuu ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tunne sulla.
Jos tää narsku nyt kostaa sulle niin kun täälä uhoaa niin tuu ap takas vauvalle kysyyn neuvoa, mä lupaan et sen pärjääminen sua vastaan loppuu siihen. <3
Ditto. Me annetaan sulle työkalut tuhota se jos astuu inasenkaan sen kyseisen rajan yli. ^____^
Mulla oli työkaverina kerran eräs sinkkumies, joka yritti aina jokaista uutta naispuolista työntekijää, olivat nämä sitten naimisissa tai eivät. Minuakin, kun uutena aloitin. Ihan siis suoraan, seksivihjailuilla kertomalla mistä tykkää. Me vanhemmat ei korvaamme lotkautettukaan, mutta sitten kerran erehtyi ahdistelemaan kesätyöntekijöitä ja sai heti suoraan potkut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tunne sulla.
Ei herranjestas.
Työsuojeluasia, ota yhteys esimieheen. Jos ko. henkilö on esimiehesi, sitten hänen pomoonsa.
Turha tunne sulla.