Tarkastin s-bonustiedotetta ja siinä oli paikkakunnan hotelliin
100,40e maksu. Ite en ole hotellissa ollut. Kyseisänä päivänä olen ollut töissä, ja kun selasin tekstiviestini läpi, ei ole mieskään ainakaan viestiensä mukaan ollut siellä edes syömässä, ja aikamoinen ateria tuo olisi ollutkin. Hänelläkin työpäivä, joten ei ryyppäämässäkään.
Onko se mulkku ollut päiväpanolla siellä??? Kertooko ne hotellissa menneistä varauksista jos soitan ja kysyn onko kyseessä huonemaksu..
Lähetin miehwllw jo viestin että mikähän tää hotellimaksu on, eipä ole vielä vastausta tullut.
Kommentit (101)
No, mistä oli kyse ap? Mikä oli miehen selitys?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 15:43"]
Ei triploja jaksa normaali ihminen syödä ja tuskin tässä puhutaan mistään 150 kiloisesta ihrakosta.
[/quote]
Ihme faktoja täällä kyllä ladellaan :D Ihanko tosissasi meinaat, että kolmen ruokalajin menu on semmoinen että sitä syö vain 150-kiloiset ihrakasat? Toivottavasti et nojaa mitään tärkeitä päätöksiä näin fiksujen olettamusten varaan.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 14:46"]Vähintän ton väerran maksaa kunnon ravintola ruoka. [/quote]
S-ryhmän ravintolassa? :D
[/quote]
No helposti. Kunnon pihivi hotellin ravintolassa on noin 35€. Siihen alkukeitto ja jälkiruoka, niin sen on kahdelta satasen. Eikä tarvinnu vielä ottaa juomaksi muuta kuin jäävettä.
[/quote]
Ei triploja jaksa normaali ihminen syödä ja tuskin tässä puhutaan mistään 150 kiloisesta ihrakosta.
[/quote]Onko joku väittänyt että ne olisi syöty yksin? Jos mies on sellaissessa työssä että käydään asikkaiden tai yhteistyökumppneiden kanssa syömässä, niin tuo on helposti selitetty.
"Ei triploja jaksa normaali ihminen syödä ja tuskin tässä puhutaan mistään 150 kiloisesta ihrakosta."
??? No sehän on nyt ihan perussettiä että liikelounaalla syödään alkukeitto, pääruoka ja jälkiruoka. Ne annokset on sen verran pieniä että kotiin mennessä käydään vielä hakemassa hamppari heseltä.
Varmasti saa 100e menemään 2 hengen ruokaan, vaikka vain s-ryhmän ravintolassa!
Mutta mitä aloitukseen tulee niin kuulostaa pahalta, mutta eihän noista ikinä tiedä. Meilläkin on outoja käyttöjä ollut! Ei ehkä ihan heti kannata pahinta ajatella, vaikka sen mahdollisuus olisikin!
Miesten tyhmyys on kyllä ylitse muiden; haalia nyt S-bonukset pettämiskeikastakin o.0
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 16:12"]
Meilläkin on outoja käyttöjä ollut! Ei ehkä ihan heti kannata pahinta ajatella, vaikka sen mahdollisuus olisikin!
[/quote]
Millaisia ne "oudot käytöt" ovat olleet? Hotellin virheitä? Miten selvisivät? Kävitkö paikan päällä kysymässä? Soitiko? Mitä sanoivat? Voisiko se summa tosiaan olla virhe? En keksi oikein muutakaan selitystä kuin pettäminen. Ja mies on tehnyt saman tempun ennemminkin, joten pahintahan tässä ajattelee.
Olin opiskeluaikana kassalla S-kaupassa töissä, ja jos bonuskortissa oli vikaa, näpyteltiin numero käsin. Samoin jos bonuskortti jäi kuitille höyläämättä, kirjattiin bonukset käsin jälkikäteen. Joskus näitä jälkikäteen kirjauksia oli hyvinkin eksoottista tehdä, kun kassan jäljiltä korjauslapusta esim. puuttui yksi numero. Sitten vain soitto asiakasomistajapalveluun ja arpomaan, mikä puuttuva numero voisi olla, eli tulkkaamaan asiakkaan allekirjoitusta. Voin vain arvata, millaista perhesotaa on aiheutunut, jos arvauksemme on joskus mennyt väärin.
Minunkin bonusotteellani oli kerran bonuksia toiselta puolelta Suomea (paikasta, jonne ei työpäivän aikana ehtisi kuin helikopterilla – FYI, spekuloivat mammat). Laitoin asiasta viestiä asiakasomistajapalveluun, ja asia selvisi eli olin saanut bonuksia jonkun toisen ostoksista.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 14:07"]
Oletko nyt ihan varma, ettei se ole teidän yhteinen etukäteen maksettu hotellivaraus?
[/quote]
Tässä on yksi miehen todennäköinen meriselitys, kunhan kurvaa hotellin kautta tänään kotiin ja ostaa käteisellä 100€ lahjakortin ilman, että vilauttaa etukorttia on selitys valmiina. Jos mies kiikuttaa kotiin lahjakortin, kannattanee selvittää kortin voimassaolo. En yllättyisi, jos kortti olisi voimassa tästä päivästä vuoden tai kaksi eteenpäin.
En muista mitä noi outoudet oli. Ihan järjellä ne pystyi suht hyvin selvittämään =)
En muista mitä noi outoudet oli. Ihan järjellä ne pystyi suht hyvin selvittämään =)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 14:07"]
Oletko nyt ihan varma, ettei se ole teidän yhteinen etukäteen maksettu hotellivaraus?
[/quote]
Oiskohan noin fiksu..?
Tässä on yksi miehen todennäköinen meriselitys, kunhan kurvaa hotellin kautta tänään kotiin ja ostaa käteisellä 100€ lahjakortin ilman, että vilauttaa etukorttia on selitys valmiina. Jos mies kiikuttaa kotiin lahjakortin, kannattanee selvittää kortin voimassaolo. En yllättyisi, jos kortti olisi voimassa tästä päivästä vuoden tai kaksi eteenpäin.
[/quote]
Ap täällä.
Mieheltä ei ole oikeaa selitystä tullut, ihmettelyä vaan ja " no kai mä sitten olen ollut jos niin sanot". Katotaan onko jotain sanottavaa kun tulee iltavuorosta.
Tekstiviestieni tsekkaamisesta tiedän ettei mies ole ollut syömässä siellä ainakaan parin viikon säteellä kys. ajankohdasta, enkä minäkään. Ollaan sen verran tylsiä että tuollaiset kyllä muistaa.. eli jos on syöntilasku niin sekin on tehty salassa. Ammatin puolesta ei ketään vie syömään tms. Olen tuohon ajankohtaan kysynyt mieheltä viestissä mm. " Ootko suuttunut jostain kun olet niin etäinen " joten jotakin olen hänen käytöksessään silloin ihmetellyt..
En ole vielä kysynyt hotellista. Mietin tätä asiaa..
Voi olla että katson hänen menojaan nyt jonkin aikaa vähän tarkemmin, ja kun saan projektini tuettyyn vaiheeseen, nostan eron pöydälle. En ehkä halua olla liitossa jossa joudun epäilemään epämääräistä bonuskirjausta.
MUTTA tarkistan vielä oman pankkikorttini maksut, jos nyt kuitenkin olen unohtanut jotain...
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 16:44"]
Ap täällä.
Mieheltä ei ole oikeaa selitystä tullut, ihmettelyä vaan ja " no kai mä sitten olen ollut jos niin sanot". Katotaan onko jotain sanottavaa kun tulee iltavuorosta.
Tekstiviestieni tsekkaamisesta tiedän ettei mies ole ollut syömässä siellä ainakaan parin viikon säteellä kys. ajankohdasta, enkä minäkään. Ollaan sen verran tylsiä että tuollaiset kyllä muistaa.. eli jos on syöntilasku niin sekin on tehty salassa. Ammatin puolesta ei ketään vie syömään tms. Olen tuohon ajankohtaan kysynyt mieheltä viestissä mm. " Ootko suuttunut jostain kun olet niin etäinen " joten jotakin olen hänen käytöksessään silloin ihmetellyt..
Voi olla että katson hänen menojaan nyt jonkin aikaa vähän tarkemmin, ja kun saan projektini tuettyyn vaiheeseen, nostan eron pöydälle. En ehkä halua olla liitossa jossa joudun epäilemään epämääräistä bonuskirjausta.
MUTTA tarkistan vielä oman pankkikorttini maksut, jos nyt kuitenkin olen unohtanut jotain...
[/quote]
Ok. Kiitos väliaikatiedotuksesta. Uskon, että tällaisista viesteistä/ketjuista voi olla apua joskus muillekin, jotka joutuvat samaan tilanteeseen. Tsemppiä ap.
t. aiemmin jatkoa kysellyt
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 16:44"]
Ap täällä.
[/quote]
Tarkistat, jos olisit unohtanut itse olleesi hotellissa =o
Ei vaan, inhottava tilanne ja koita kestää. Toivottavasti tuo selviäisi jotenkin hyvin, mutta eihän se siltä kuulosta, sillä mieshän olisi antanut selityksen heti, jos olisi rehellinen hyvä selitys olemassa.
[/quote]
Tarkistat, jos olisit unohtanut itse olleesi hotellissa =o
Ei vaan, inhottava tilanne ja koita kestää. Toivottavasti tuo selviäisi jotenkin hyvin, mutta eihän se siltä kuulosta, sillä mieshän olisi antanut selityksen heti, jos olisi rehellinen hyvä selitys olemassa.
[/quote]
No siis katsoin olenko tehnyt JOSTAIN S-ryhmästä summaa vastaavaa ostosta, joka olisi sitten kirjautunut jotenkin väärin hotellin alle, mutta enpä löytänyt.
Blääh, olen oikeastaan ihan rauhallinen, jotakinhan tämäkin kertoo tunteistani että alkujärkytyksen jälkeen muutaman tunnin päästä en enää oikeastaan edes välitä.
Miksi asiat pitää aina tehdä vaikeiksi? Soitat s-palvelunumeroon ja sanot että mitähän on tapahtunut kun te ette ole olleet itse siellä hotellissa. Sillä se selviää että a) onko joku toinen bonus kirjattu väärin b) jonkun muun bonukset tulleet teille vai c) mitä siellä on maksettu.
Turha arpoa kun asiat selviää puhelinsoitolla.
Helvetin hyvä vinkki. Pidetään mielessä.
Olisi aika noloa jos nyt muistaisit että sinullahan tosiaan oli vähän aikaa sitten päivähuone kyseisestä hotellista...
Joo, kannattaa katsella ne summat, jos se on kirjaanunu väärin...
Meilä on puolison kanssa yhteinen tili, joten näemme halutessamme toistemme maksutapahtumat nettipankista. Lisää luottamusta.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 14:46"]Vähintän ton väerran maksaa kunnon ravintola ruoka. [/quote]
S-ryhmän ravintolassa? :D
[/quote]
No helposti. Kunnon pihivi hotellin ravintolassa on noin 35€. Siihen alkukeitto ja jälkiruoka, niin sen on kahdelta satasen. Eikä tarvinnu vielä ottaa juomaksi muuta kuin jäävettä.
[/quote]