Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaa rehellisesti, palkkaisitko minua töihin?

Vierailija
26.03.2013 |

Olen avoin (tai ainakin osaan olla näennäisen avoin), osaan oikeasti tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olen nopea omaksumaan uusia juttuja, olen hyvä ratkomaan ongelmia. En ihan pienestä hätkähdä, esim. ihmisten kanssa toimiessa. Puhun ja kirjoitan englantia kuin se olisi toinen äidinkieleni. Ruotsi on auttavaa, mutta aion opetella sen ja venäjän alkeet ainakin.

Mutta.

Olen ollut vain pieniä pätkiä työelämässä, eri aloilla. Olen hoitanut lapsia neljä vuotta kotona, ja minulla on pitkä masennushistoria vaikeiden elämäntapahtumien takia (ei päihteitä, ei väkivaltaa tai sellaista). Hain muutamaan kouluun nyt keväällä ja jos en pääse, alan käydä lukioita ja avointa ammattikorkeaa yhtä aikaa syksyllä. Alana ihan kaupallinen ala.

Kun valmistun, palkkaisitko minua? Olen silloin 35v.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska olet nopea oppimaan uusia juttuja. Ei kukaan työnantaja oleta että hyppäät juuri niihin tehtäviin vaan pitää perehdyttää. Ja mitä nopeammin on kyky perehtyä, sen parempi.

Lisäksi vaikutat hyvätä tyypiltä.

Se mutta-osio sitä mihin sinä voit itse vaikuttaa -hae apua, laihduta, tee mitä täytyy.

Ulkoinen olemus ja se miten kerrot itsestäsi on myös erittäin tärkeää.

Vierailija
22/63 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaisin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan palkkaisi. Kertoo ihmisestä jotain, jos ei ole aikanaan vaivautunut kouluja käymään ja hankkimaan ammattia. Myslökin noi yläpään ongelmat yleensä tulee heikoille ihmisille, sellaisille jotka antaa heti periksi. Joten no thanks.

Vierailija
24/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 15:18"]

En todellakaan palkkaisi. Kertoo ihmisestä jotain, jos ei ole aikanaan vaivautunut kouluja käymään ja hankkimaan ammattia. Myslökin noi yläpään ongelmat yleensä tulee heikoille ihmisille, sellaisille jotka antaa heti periksi. Joten no thanks.

[/quote]

Ethän sinä tietäisi yläpääni ongelmista? Halusit varmaan vain olla ilkeä, kuten moni muukin surkeanpi ihminen täällä haluaa. Hyvä, jos auttoi pahaan oloosi. 

Ja jos olet ihan tosissasi, voisin olla melkein helpottunut että sinusta ei tulisi minun pomoani. Et varmaan ole kovin hyvä esimies.

Vierailija
25/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos työmarkkinoilla on tuhansittain osaavia ihmisiä, joilla on ammattikoulutusta, työkokemusta, kieli- ja it-taitoja, tuskin tarvitsen sinunkaltaistasi lusmua nurkkiin pyörimään. sori, olen realisti ja sanon asiat niikuin ne ovat :) älä siis ota tosiasiaa henkilökohtaisesti.

Vierailija
26/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin palkata.

Vierailija
27/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 15:27"]

no jos työmarkkinoilla on tuhansittain osaavia ihmisiä, joilla on ammattikoulutusta, työkokemusta, kieli- ja it-taitoja, tuskin tarvitsen sinunkaltaistasi lusmua nurkkiin pyörimään. sori, olen realisti ja sanon asiat niikuin ne ovat :) älä siis ota tosiasiaa henkilökohtaisesti.

[/quote]

Minulta puuttuu vain työkokemus.

Vierailija
28/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuva korkeatasoinen englannin osaaminen ei muuten todellakaan ole itsestään selvää, se on itse asiassa suht harvinaista jopa nuorilla. On olemassa kielitaitoa ja kielitaitoa.

Vierailija
29/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 15:29"]

Sujuva korkeatasoinen englannin osaaminen ei muuten todellakaan ole itsestään selvää, se on itse asiassa suht harvinaista jopa nuorilla. On olemassa kielitaitoa ja kielitaitoa.

[/quote]

Indeed. Varsinkin persupohjalla. Muahahahaaa.

Vierailija
30/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 15:29"]

[/quote]

Indeed. Varsinkin persupohjalla. Muahahahaaa.

[/quote]

En muuten äänestänyt Perussuomalaisia. Enkä Kokoomustakaan. Äänestin kuitenkin, joka vaaleissa, niin kauan kuin olen saanut äänestää. 

Vierailija
31/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

persupohja = persaripohja = peruskoulupohja

Vierailija
32/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on opiskeluaikana mentävä jo jonnekin töihin, ihan mihin vaan, sama missä se on, mutta jotakin työkokemusta sulla nyt vaan on oltava!!!

Vierailija
33/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muuten voi tajuta ihmisiä, jotka ensi tekee maailman typerimpiä päätöksiä elämänsä suhteen ja sitten uikuttaa täällä keski-ikäisenä kuinka kukaan ei ota töihin. onko ihme.

nimim. "niin makaa kuin petaa"

Vierailija
34/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle alkaa tulla olo, että ei tässä ole mitään järkeä edes yrittää. On niin paljon parempia ihmisiä kuin minä. Olisi pitänyt onnistua jo ajat sitten, ja elää kaavan mukaan.

En jaksa. Antaa olla, pilkatkaa vaan.

Vierailija
35/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin työnantaja ja joku mainitsisi masennushistoriasta, niin suoran sanottuna palkkaisin varmemmin töihin. 

Vierailija
36/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu - vakka löysi kantensa. Ei sitten muuta kuin sopparia rustaamaan!

Vierailija
37/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 15:40"]

Minulle alkaa tulla olo, että ei tässä ole mitään järkeä edes yrittää. On niin paljon parempia ihmisiä kuin minä. Olisi pitänyt onnistua jo ajat sitten, ja elää kaavan mukaan.

En jaksa. Antaa olla, pilkatkaa vaan.

[/quote]

Just joo, ole vaan sängyssä ja märehdi omaa saamattomuuttasi. 

Ota nyt ihmeessä itseesi niskasta kiinni!!

Osallistu vapaaehtoistyöhön! Hanki sitä kautta suhteita. Tee kaikkea mahdollista, josta saat jotakin näyttöä, että susta on todella johonkin. OSALLISTU kaikkeen mahdolliseen.

Menet töihin, vaikka se nyt ei olisi sun unelmatyö, siis näytät että voit olla töissä.

Olet todellakin nuori ihminen vielä.

Sanoit että olet jo terve, tuo ei nyt siltä todellakaan vaikuta!! 

Vierailija
38/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole saamaton, enkä ole lusmu. Ettekö tajua että nuo sanat satuttaa? En todellakaan uskalla mennä mihinkään työhaastatteluun muistaen teidän sanat. Ja muidenkin.

Olen kyllä mukana monessa, mutta sillä tavalla taustalla. Pelkään ihmisiä, en ole uskaltanut yhtään mitään, saan paniikkikohtauksia ja olen ollut vakavasti masentunut. Kyllä minä tiedän, miten Suomessa ajatellaan ja mitä täällä pitäisi tehdä ollakseen hyvä ihminen. En jaksa työelämää, en taida olla valmis. 

Koulua yritän, käyn jonkun yrittäjäkurssin, tähtään johonkin sellaiseen alaan mitä voi tehdä kotoa käsin. En todellakaan ole tyhmä, ja hallitsen esimerksi excelin, Solid worksin alkeet ja paljon muuta (ne voi opetella jonkun kanssa tai yksinkin). Ja se englannin taito, olen saanut/joutunut sitä käyttämään siitä lähtien kun sitä on koulussa opetettu, siinä se on kehittynyt ja pysynyt yllä. Minä jotenkin kuulen sen kielen, eikä ole vaikeaa opetella perus-grammaria ihan itse.

Mutta poistun nyt, katumaan että ylipäätään teille ihmispohjasakalle mitään sanoin.

Vierailija
39/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllähän sä nyt lusmu olet, kun et ole hoitanut jatkokoulutustasi ajallaan niinkuin normaali-ihmiset, etkä hankkinut työkokemusta jo nuorena. mitä helvettiä tässä nyt väitellään?!

Vierailija
40/63 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule pelkkä englannintaito tai excelin alkeet ei sua nykymaailmassa kovin pitkälle vie. itse puhun kuutta kieltä, joista kolmea äidinkielentasoisesti. ja hallitsen perus-officen lisäksi noin 30 erilaista erikoisohjelmistoa. mulla on kolme tutkintoa ja työkokemusta 15 vuotta. ja oon sun ikäinen.

Henkilökohtaisesti vihasin koulunkäyntiä ja vihaan myös työssäkäyntiä. Siitä huolimatta olen asiani hoitanut VAIKKEI OLEKAAN HUVITTANUT. Ei mitään saa ilmaiseksi. Toi on suorastaan luokkaavaa, että kaakatat täällä etkä ole kuitenkaan tehnyt asialle paskan vertaa. otapa itseäsi nyt niskasta kiinni ja tsemppaa vähän!