Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaa rehellisesti, palkkaisitko minua töihin?

Vierailija
26.03.2013 |

Olen avoin (tai ainakin osaan olla näennäisen avoin), osaan oikeasti tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olen nopea omaksumaan uusia juttuja, olen hyvä ratkomaan ongelmia. En ihan pienestä hätkähdä, esim. ihmisten kanssa toimiessa. Puhun ja kirjoitan englantia kuin se olisi toinen äidinkieleni. Ruotsi on auttavaa, mutta aion opetella sen ja venäjän alkeet ainakin.

Mutta.

Olen ollut vain pieniä pätkiä työelämässä, eri aloilla. Olen hoitanut lapsia neljä vuotta kotona, ja minulla on pitkä masennushistoria vaikeiden elämäntapahtumien takia (ei päihteitä, ei väkivaltaa tai sellaista). Hain muutamaan kouluun nyt keväällä ja jos en pääse, alan käydä lukioita ja avointa ammattikorkeaa yhtä aikaa syksyllä. Alana ihan kaupallinen ala.

Kun valmistun, palkkaisitko minua? Olen silloin 35v.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 13:57"]siitä nyt voi päätellä ettei työt ole oikein maittaneet jos akka on yli kolmekymppinen eikä päivääkään työkokemusta!

[/quote]

Lainaus ap:n aloitusviestistä: Olen ollut vain pieniä pätkiä työelämässä, eri aloilla. Eli ei nyt ihan noinkaan. Ja hänhän haluaa nyt parantaa elämäänsä.

Vierailija
62/63 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkäli pystyt suorittamaan opiskelun yhtäjaksoisesti ja osoittamaan sen että pystyt pitkäjänteiseen työskentelyyn niin miksei. Ehkei alussa kovin vaativiin tehtäviin mutta kuintenkin niin että työssä on haastetta ja mahdollisuus etenemiseen.

Jos sensijaan tuo masennus aiheuttaa katkoja opiskeluun, poissaoloja tms harkitsisin kahdesti. Joku toinen joutuu silloin paikkaamaan poissaolojasi töistäkin ja tekemään 2:n työt....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä palkkaisin -elämä ei aina mene käsikirjoituksen mukaan! Oksettavaa, kuinka tuomitsevia te olette sellaista ihmistä kohtan, joka rehellisesti avautuu täällä vaikeista kokemuksistaan. Mutta hienoa, etä teidän oma elämänne on mennyt hienosti ja normien mukaan. Tässä elämässä on se jännä puoli, että ilkeät ihmiset saavat jossain vaiheessa ansionsa mukaan, joten kannattaa muutaman kerran miettiä, kuinka suhtautua lähimmäiseensä!

Kaikkea hyvää sinulle Ap -älä luovuta!