Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shamaanirohtoja mielenterveyden vuoksi?

Vierailija
17.03.2019 |

Olen viime aikoina etsinyt ratkaisua kaiken tämän synkkyyden keskellä. Psykoterapiastakaan ei ole ollut apua, ja nyt olenkin etsinyt vaihtoehtoisia hoitomuotoja. Nyt törmäsin tällaiseen tyyppiin, joka on käynyt Perussa Ayahuascaa kokeilemassa.

Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtee "shamaanirohtoja" koettamaan, niin sitten tarvitaan se oikea shamaani myös. Suomessa ei montaa ole. Suurin osa näistä elämäntapashamaaneista ei tee kuin haittaa, ne oikeat suomalaiset, ei sinulle tuollaisia rohtoja anna.

Pilkkua pitää viilata, että shamaani on tarkalleen siperialaisen evenki-heimon parantaja, eikä esimerkiksi amerikkalaiset parantajat ole samaa koulukuntaa.

Vierailija
2/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan viinaa ota.

T. Entinen alkoholisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähtee "shamaanirohtoja" koettamaan, niin sitten tarvitaan se oikea shamaani myös. Suomessa ei montaa ole. Suurin osa näistä elämäntapashamaaneista ei tee kuin haittaa, ne oikeat suomalaiset, ei sinulle tuollaisia rohtoja anna.

Pilkkua pitää viilata, että shamaani on tarkalleen siperialaisen evenki-heimon parantaja, eikä esimerkiksi amerikkalaiset parantajat ole samaa koulukuntaa.

Onko sinulla näistä kokemusta? Vaikutat asiantuntevalta.

Ap

Vierailija
4/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua myös energiahoitoihin, joogaan yms. mitä on paremmin saatavilla ja mistä moni on hyötynyt.

Vierailija
5/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi magia? Helppoja harjoitteita edullisessa opuksessa on vaikka Michael Kraigin Modern Magickissa. Ihan vaan kun jostain pitää lähteä liikkeelle. Voit aivan vapaasti todeta koko systeemin täysin turhaksi ja siirtyä muihin juttuihin jos siltä tuntuu. Jos on kovin reipas olo, niin voit sukeltaa suoraan kaaosmagiaankin. Tai sitten vaan ryhdyt itse kulkemaan tuota shamanistista polkua, jos se tuntuu oikealta.

Vierailija
6/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi magia? Helppoja harjoitteita edullisessa opuksessa on vaikka Michael Kraigin Modern Magickissa. Ihan vaan kun jostain pitää lähteä liikkeelle. Voit aivan vapaasti todeta koko systeemin täysin turhaksi ja siirtyä muihin juttuihin jos siltä tuntuu. Jos on kovin reipas olo, niin voit sukeltaa suoraan kaaosmagiaankin. Tai sitten vaan ryhdyt itse kulkemaan tuota shamanistista polkua, jos se tuntuu oikealta.

Tästä en ole kuullutkaan! Kiitos suosituksesta. Pitää tutkia asiaa. Fysioterapiaa joku minulle vinkkasi uniongelmiini myös. Hyviä yöunillakin kun on merkitystä mielenterveyttä ajattelen.

Vierailija
7/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy tutustua oikeisiin tyyppeihin. Suomessakin käy näitä amazonasin velhoja pitämässä lääkeseremonioita.

Vierailija
8/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga ja meditaatio! Ne auttavat löytämään rauhan itsessä.

Vierailija
9/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa jeesusta, ei mee rahat tai terveys outoja rohtoja popsiessa

Vierailija
10/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kaikkea, epäile kaikkea ja omaksu se, mikä tuntuu oikealta, mutta ole myös valmis hylkäämään se, jos se alkaa tuntua väärältä. Kaaosmagiasta löytyy noita sivuja ja ryhmiä paljon kun laittaa hakusanoiksi chaos magick. On järkevämpää ryhmää ja on sitä vähemmän järkevää. 

Vierailija
11/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaa jeesusta, ei mee rahat tai terveys outoja rohtoja popsiessa

Haha, vai ei mee rahat. Teillä vasta kallis kerho onkin, eikä mitään parantumistakuuta. :D 

Vierailija
12/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tuo tyyppi,kun taas mainostat sitä täällä.

Vierailija
13/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile kaikkea, epäile kaikkea ja omaksu se, mikä tuntuu oikealta, mutta ole myös valmis hylkäämään se, jos se alkaa tuntua väärältä. Kaaosmagiasta löytyy noita sivuja ja ryhmiä paljon kun laittaa hakusanoiksi chaos magick. On järkevämpää ryhmää ja on sitä vähemmän järkevää. 

Varmana saisi vähän kontakteja tuota kautta, kun sosiaaliset suhteet on tänä päivänä mitä on... Jos ei muuta niin ainakin voisi löytyä uusia tuttavia.

Vierailija
14/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin YouTubesta videon jossa mies oli harrastanut tuota. Ne ei ole henkiä joiden kanssa haluat olla tekemisissä, vaikka aluksi tuntuisi hienolta. Tämä mies kertoi käyneensä helvetissä. Sittemmin kääntyi kristityksi.

Vierailija
15/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin YouTubesta videon jossa mies oli harrastanut tuota. Ne ei ole henkiä joiden kanssa haluat olla tekemisissä, vaikka aluksi tuntuisi hienolta. Tämä mies kertoi käyneensä helvetissä. Sittemmin kääntyi kristityksi.

Menes nyt pelottelemasta siitä, vai pitääkö vapauttaa lentävät apinat?

Vierailija
16/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on niin paljon täynnä pimeyttä. Mennyt, nykyinen ja tuleva on samaa mustaa ikuisuutta minulle. Tarvitsen apua.

Ap

Vierailija
17/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi lähestymään magiaa lainkaan jos on valmiiksi mielenterveyden kanssa ongelmia.

Ayahuasca vaatii auttaakseen hyvän pilotin ja tosiaan mieluiten sieltä alkuperäisestä kulttuurista.

Vierailija
18/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on niin paljon täynnä pimeyttä. Mennyt, nykyinen ja tuleva on samaa mustaa ikuisuutta minulle. Tarvitsen apua.

Ap

Älä sitten ainakaan hakeudu syvemmälle pimeyteen!

Jokaisella on täällä ääni ja minä annan ääneni sille että alat rukoilla Jumalaa itseään joka on valo. Sitä Jumalaa jonka Poika Jeesus on. "Se joka seuraa minua, ei kulje pimeässä vaan hänellä on elämän valo".

Vierailija
19/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jokaisella on täällä ääni ja minä annan ääneni sille että alat rukoilla Jumalaa itseään joka on valo. Sitä Jumalaa jonka Poika Jeesus on. "Se joka seuraa minua, ei kulje pimeässä vaan hänellä on elämän valo".

Kaikkeuden pimeyskin on jumalasta, "hieroglyfina" jumala on: NTR. Pahuuden olemus on sen sijaan: VALE, SUURI VALE

Ja se kuvataan SUURENA HAMPAATTOMANA KAARMEENA

Vierailija
20/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

htep kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaikkeuden pimeyskin on jumalasta, "hieroglyfina" jumala on: NTR. Pahuuden olemus on sen sijaan: VALE, SUURI VALE

Ja se kuvataan SUURENA HAMPAATTOMANA KAARMEENA

Mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä? Valo loistaa pimeässä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan