Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shamaanirohtoja mielenterveyden vuoksi?

Vierailija
17.03.2019 |

Olen viime aikoina etsinyt ratkaisua kaiken tämän synkkyyden keskellä. Psykoterapiastakaan ei ole ollut apua, ja nyt olenkin etsinyt vaihtoehtoisia hoitomuotoja. Nyt törmäsin tällaiseen tyyppiin, joka on käynyt Perussa Ayahuascaa kokeilemassa.

Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti lamppua joka valaisee koko huoneen. Missä pimeys silloin on? Valo voittaa pimeyden.

Vierailija
22/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi magia? Helppoja harjoitteita edullisessa opuksessa on vaikka Michael Kraigin Modern Magickissa. Ihan vaan kun jostain pitää lähteä liikkeelle. Voit aivan vapaasti todeta koko systeemin täysin turhaksi ja siirtyä muihin juttuihin jos siltä tuntuu. Jos on kovin reipas olo, niin voit sukeltaa suoraan kaaosmagiaankin. Tai sitten vaan ryhdyt itse kulkemaan tuota shamanistista polkua, jos se tuntuu oikealta.

En lähtisi lähestymään magiaa lainkaan jos on valmiiksi mielenterveyden kanssa ongelmia.

Ayahuasca vaatii auttaakseen hyvän pilotin ja tosiaan mieluiten sieltä alkuperäisestä kulttuurista.

No jos malttaa lähestyä magiaa rauhassa ja sopivilla harjoitteilla, niin itse ainakin sain siitä tasapainoa. Toki jos ravaa turhan rivakkaasti eteenpäin, voi kompastua myös. 

Minulle vaan tuli ap:sta tunne, että hänestä olisi itse johonkin, eikä välttämättä tarvitsisi pelkkää ulkopuolista hoitoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti lamppua joka valaisee koko huoneen. Missä pimeys silloin on? Valo voittaa pimeyden.

Niin. No valoa saa haettua ihan itse harjoitteilla, ei tarvitse istua nyyköttää odottamassa, joskos joku sen suvaitsisi antaa. Yleensä ei suvaitse.

Siinä on maagikon ja mystikon ero. Mystikko odottaa että jotain tulee, kun taas maagikko menee ja ottaa selvää miten asiat pistetään toimimaan.

Vierailija
24/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

htep kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on niin paljon täynnä pimeyttä. Mennyt, nykyinen ja tuleva on samaa mustaa ikuisuutta minulle. Tarvitsen apua.

Ap

Älä sitten ainakaan hakeudu syvemmälle pimeyteen!

Jokaisella on täällä ääni ja minä annan ääneni sille että alat rukoilla Jumalaa itseään joka on valo. Sitä Jumalaa jonka Poika Jeesus on. "Se joka seuraa minua, ei kulje pimeässä vaan hänellä on elämän valo".

Kaikkeuden pimeyskin on jumalasta, "hieroglyfina" jumala on: NTR. Pahuuden olemus on sen sijaan: VALE, SUURI VALE

Ja se kuvataan SUURENA HAMPAATTOMANA KAARMEENA

Mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä? Valo loistaa pimeässä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

Tuo on raamatusta, Siis tuo valo loistaa pimeydessa jne.... 

Tietenkin voisin vastata edelleen hieroglyfeista: Taman maailman jumala on SHWW (shww suomentuu: valo) se on yllattavan lahella mita raamattu sanoo, mutta aanestanpa minakin ja etta olen oikeassa uskonnossa. Siis aanestan itseani.

Tuo mita sanoin siita etta kaikkeuden pimeyskin on jumalasta, niin niin on siksi, etta kaikkeus ON Jumalasta NTR

Vierailija
25/26 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

htep kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

htep kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on niin paljon täynnä pimeyttä. Mennyt, nykyinen ja tuleva on samaa mustaa ikuisuutta minulle. Tarvitsen apua.

Ap

Älä sitten ainakaan hakeudu syvemmälle pimeyteen!

Jokaisella on täällä ääni ja minä annan ääneni sille että alat rukoilla Jumalaa itseään joka on valo. Sitä Jumalaa jonka Poika Jeesus on. "Se joka seuraa minua, ei kulje pimeässä vaan hänellä on elämän valo".

Kaikkeuden pimeyskin on jumalasta, "hieroglyfina" jumala on: NTR. Pahuuden olemus on sen sijaan: VALE, SUURI VALE

Ja se kuvataan SUURENA HAMPAATTOMANA KAARMEENA

Mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä? Valo loistaa pimeässä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

Tuo on raamatusta, Siis tuo valo loistaa pimeydessa jne.... 

Tietenkin voisin vastata edelleen hieroglyfeista: Taman maailman jumala on SHWW (shww suomentuu: valo) se on yllattavan lahella mita raamattu sanoo, mutta aanestanpa minakin ja etta olen oikeassa uskonnossa. Siis aanestan itseani.

Tuo mita sanoin siita etta kaikkeuden pimeyskin on jumalasta, niin niin on siksi, etta kaikkeus ON Jumalasta NTR

Pahuus: Vale on eri asia Jumala NTR ei hyvaksy pahaa, ja SHWW on lahtisin NTR sta

Vierailija
26/26 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko alkaa toimimaan elämänsä suhteen. Mikään ei parane odottamalla, joten on otettava ohjat omiin käsiin. Tästä keskustelusta on ollut apua.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän