Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen ei ole parisuhdemateriaalia?

Vierailija
17.03.2019 |

Taas yhden ghostaamisen jälkeen mietityttää että itse en ilmeisesti ole sen sorttinen ihminen. Mikä saakin yhä uudelleen elättelemään toiveita ja katkerasti pettymään kerta toisensa jälkeen? Oli tässä edelliseen kyllä väliä 10 vuotta. Mutta mikä minusta voi tehdä sopimattoman kenellekään miehelle?

Olen ihan pidetty työ- ja kaveriporukoissa, yleensä tutustun introvertiksi kuitenkin ihan helposti ihmisiin ja tuttavia tarttuu esim. opintopiiristä. Ulkonäöltäni olen luullut olevani ihan tavis, esim. kauppakeskuksissa liikkuessa moni minua "huonomman" näköinen on kuitenkin suhteen saanut. Vaikea itseään arvioida mutta jos näin salaa vertaa muihin (livenä en koskaan). Olen vakityössä ja vietän aktiivista vapaa-ajan elämää kulttuuri- tai urheilupainotteisissa riennoissa. Ravintoloissa en käy kuin korkeintaan pikkujouluissa tai jonkun syntymäpäivillä.

Kukaan ei ole ikinä multa tivannut näitä perinteisiä, koskas hankit miehen ja koskas rupeat parisuhteeseen yms. Ihan kuin lähettäisin jotain ei-sovellu-vaimoksi-viestiä ympärilleni vaikka olen oikeasti omasta miehestä haaveillut jo teinitytöstä saakka. Kuitenkin näiden yksinäisten vuosien varrella sitä on joutunut rakentamaan elämänsä mieleisekseen, sellaiseksi ettei siinä välttämättä toista osapuolta tarvitse. Kumpi sitten onkaan syy ja kumpi seuraus?

Mutta tunnetko sinä tällaisia ihmisiä joista et yhtään ihmettele miksei ole saanut puolisoa? Mikä hänessä antaa kyseisen vaikutelman?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen.

Ei ole suhdetta ollut, eikä sitä juuri ihmetellä.

Minua pidetään liian nirsona, tyhmänä ja outona sellaiseen.

Vierailija
2/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko negatiivinen tai taipuisa katkeruuteen tai kateuteen? Kohteletko kaikkia ihmisiä samalla tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen on sellainen aggressiivinen pätijä ja silti väittävät olevansa loistoyksilöitä. Ehkä jos kyseessä olisi espanjalaisen inkvisition valamiehistön jäsenenä toimiminen, mutta suhteeseen, lol ei.

Vierailija
4/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ikisinkku eikä sitä ihmetellä, vaikka ensioletus silti on se että olisin parisuhteessa. En tiedä syytä enkä enää ole edes yrittänyt.

Vierailija
5/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#ehkä miehet eivät uskolla lähestyä sinua tai luulevat että olet jo varattu.

Vierailija
6/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto-ongelmaisia nuo ikisinkut taitaa olla. Kukaan ei jaksa parisuhteessa, jossa pitää jatkuvasti todistaa toiselle jotain.

Vierailija
7/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ruma ja tissitön nainen. Yksikään mies ei ole lähestynyt, itse kun olen lähestynyt, olen saanut aina pakit. N30

Vierailija
8/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko negatiivinen tai taipuisa katkeruuteen tai kateuteen? Kohteletko kaikkia ihmisiä samalla tavalla?

Olen päinvastoin erittäin positiivinen ja pystyn piristämään muita ja aina näkemään asioissa valoisiakin puolia. Huononakaan päivänä en halua valittaa. Ja kohtelen kyllä ihmisiä samalla tavalla, en näe että kukaan meistä olisi eriarvoisempi kuin toinen. Tulen hyvin toimeen lasten kanssa.

Vierailija
9/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen montakin lähinnä exän kavereita. Kaikki vähintäänkin kohtuu näkösiä +40v ja olleet sinkkuna molemmat noin 10 vuotta. Toisella yksi lapsi. Ei vain tahdo löytyä kaveria ja lähinnä miehissä syy. En tiedä ajaako epätoivo miehet karkuun vai mikä. Molemmat töissä ja ns. Kunnon tyttöjä.

Mies50v

Vierailija
10/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläpyörä

Vierailija
11/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen on sellainen aggressiivinen pätijä ja silti väittävät olevansa loistoyksilöitä. Ehkä jos kyseessä olisi espanjalaisen inkvisition valamiehistön jäsenenä toimiminen, mutta suhteeseen, lol ei.

Mitä olen lähipiirin pariskuntia seurannut, tällaiset naiset nimenomaan ovat naimisissa!

Vierailija
12/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vailla paheita se riittää. Nykyään on muka kovin se joka on törkein , vetää kamaa kiroilee ja juoruilee.

Hyvät jäävät nyt helosti yksin. Etenkin jos eivät suostu pahoiksi puolustaakseen itseään, miehet etsivät äitejä jotka ovat topakoita. Miehet eivät kasva enää miehiksi vaan siipiveikoiksi. Äiti ptää olla.

Vierailija
13/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ikisinkku mutta kaikki yleensä olettaa mun olevan suhteessa ja tosi suosittu miesten keskuudessa...

Vierailija
14/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon siitä että vastaavassa tilanteessa tälla palstalla miehet syyttävät naisia siitä että heille ei löydy kumppania ja naiset taas etsivät vikaa itsestään. Kummasssakin tapauksesa nähdään että vika on naisessa.

Vierailija
15/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto-ongelmaisia nuo ikisinkut taitaa olla. Kukaan ei jaksa parisuhteessa, jossa pitää jatkuvasti todistaa toiselle jotain.

Mitä tarkoitat tällä että täytyy todistaa toiselle jotain? Juuri ainakin itsestäni kerroin että olen elämäni rakentanut niin että siinä yksikseenkin pärjäilee, mutta totta kai se itsetuntoa syö kun tulee torjutuksi (nyt akuutti tilanne päällä joka kyllä helpottaa aikanaan).

Vierailija
16/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ulkonäössäni vika ei ole, koska olin nuorempana kasvoiltani nätti ja vartaloltani hyvin kaunis.

Sinkkuuteni syy lienee se, etten ole koskaan halunnut perinteistä perhe-elämää. Minunkin ikäluokassani on miehiä, jotka eivät ole halunneet lapsia, mutta muuten ovat haluneet perinteiset roolimallit. Minulle taas jako joidenkin kirjoittamattomien sääntöjen mukaan ei sovi, ja muutenkin osaan tehdä kaikki kotihommat itse sisällä ja pihalla. Siinäpä se.

Vierailija
17/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Epävakaa persoonallisuushäiriö, masentunut, työtön, kiinni exässä...

Vierailija
18/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole kyse parisuhdemateriaalista vaan siitä, ettei tule ajatelleeksi jonkun ihmisen haluavan edes parisuhdetta. Minulla on kolme ikisinkkutyökaveria enkä ole koskaan heille puhunut mistään pariutumisjutuista, koska olen aina vain ajatellut, että heitä ei edes kiinnosta parisuhteet. Sitten yksi näistä yhtäkkiä olikin parisuhteessa ja kaikki yllättyivät, missä välissä ja mistä hän oli miehen löytänyt. Ei koskaan puhunut sosiaalisesta elämästä vaan ainoastaan harrastuksestaan ja perheestään. 

Vierailija
19/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon sopimatonta parisuhdemateriaalia, koska en halua enää tiiviiseen parisuhteeseen. Miehille tämä ei käy, koska heillä on kumma vimma haluta muuttaa yhteen ja mennä naimisiin, kun taas minä haluan pitää erilliset asunnot, enkä kiehnätä yhdessä koko aikaa.

Vierailija
20/45 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet seurallinen, positiivinen, joviaali ja osaat vielä hymyillä niin et jää ilman seuraa missä ikinä liikut.

M