Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhhuh mitä katseita sain aikaan Alkossa ja kaupassa :)!

Vierailija
25.03.2013 |

Olen 8. kuukaudella raskaana, joten vauvamaha näkyy selvästi. Olin tänään 3-vuotiaan esikoisen kanssa ensin Alkossa. Ostin pari pulloa väkeviä ja muutaman viinipullon. Sitten vielä markettiin, josta muiden ostosten lisäksi reilu määrä erilaisia oluita ja pari Marlboro-askia.

En tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa niille tuijotuksille, joita sain osakseni! Ilmeisesti siis Suomessa raskaana olevan ei ole hyväksyttävää ostaa alkoholia ja tupakkaa :DD

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 15:28"]

Annapa vielä lainkohta, jonka mukaan raskaana olevalle ei saa myydä viinaa, kiitos!

[/quote]

"Ilmoituksen voi tehdä silloin kun havaitsee tai saa tietää sellaisia seikkoja, joiden vuoksi lapsen lastensuojelun tarve on syytä selvittää"

http://www.sosiaaliportti.fi/fi-FI/lastensuojelunkasikirja/tyoprosessi/lastensuojeluntarve/lastensuojeluilmoitus/

Lastensuojelulaki:

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2007/20070417

Vierailija
22/25 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 15:28"]

Annapa vielä lainkohta, jonka mukaan raskaana olevalle ei saa myydä viinaa, kiitos!

[/quote]

Ei teon laillisuus ole LS-ilmoitukselle mikään este. Riittää, että on huoli lapsesta.

[/quote]

Olet täysidiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 15:32"]

8/10, tuo ylempi ls-ilmoilija taisi olla palstahuumoria ja ironiaa. Menikö ohi?

[/quote]

;-) 

Vastasin muuten vain seiskan ja ysin, muut olivat nopeampia myöhemmissä vastauksissa.

Vierailija
24/25 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoitko luottokortillasi? Oletko neuvolan asiakas?

jos vastasit molempiin kysymyksiin: KYLLÄ , ovat sosiaaliviranomaiset pian ovellasi.

Jos neuvolan asiakas ostaa alkoholia tai tupakkaa niin siitä lähtee automaattisesti ilmoitus sosiaalitoimistoon. Neuvolan rekistereja ja luottokorttitietoja verrataan jatkuvasti jotta ap:n kaltaiset hulttiot saadaan kiinni.

Kun itse olin raskaana tai lapseni olivat pienia ostin Alkosta vain käteisellä. Nyt kun lapset ovat jo isompia (12 ja 14v) uskallan joskus ostaa myös luottokortilla. Ei ole ollut ongelmia.

Vierailija
25/25 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko ap milloin katsominen muuttuu tuijotukseksi? Tämä on niin tätä, ettei ihminen saisi toista koskaan katsoa kun se AINA käsitetään jonkin asteen mulkoiluksi! Tyypillistä suomalaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan