Siinä vaiheessa kun mies täyttää 40
Niin ympärillä alkaa pyöriä kymmenen vuotta nuorempia naisia joilla on kova tarve perustaa perhe. Ovat vaan kymmenen vuotta myöhässä. Missä kaikki kolmekymppiset lapsia ja perheen halunneet naiset olivat silloin kun itse olin 30v? Miksen silloin kelvannut?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hämmentävää tilastoa tässä ketjussa. Nyt kun itse lähestyn neljääkymppiä, niin ekan kerran voisin harkita sen ikäistä miestä.😄
Silloin sinkkuna 3-kymppisenä näitä oli epätoivoisesti tunkemassa ovista ja ikkunoista, kun treffiprofiilin laittoi.Sinulla ehkä riitti vientiä muutenkin. Suomessa todella harva pitää isoa ikäeroa (10v tai enemmän) mitenkään ihanteellisena tilanteena, mutta silti sellaisia pariskuntia on melko paljon. On pitänyt tyytyä.
Mistä tiedät että piti tyytyä? Todennäköisemmin se oman ikäryhmän ulkopuolella oli jonkun sortin valioyksilö joka piti napata siitä.
Kyllähän me kaikki tiedämme että jääkiekkoilija miljonääri julkkis ulkkari superkomee ym ovat sellaisia ominaisuuksia että moni nainen katsoo kaiken muun läpi sormien.
Tottakai se on tyytymistä huonompaan ,koska ei saa tavoitelluinta eli suunnilleen oman jkäistä. Ei kai kukaan ilman pakkoa mitään vanhaa rupsahtanutta äijänkääpä ota.
Vierailija kirjoitti:
Naiset valittavat siitä että miehiä ei kiinnosta heidän itsensä ikäiset naiset. Siinä on vain se ongelma että naiset alkavat itse kiinnostumaan itsensä ikäisistä miehistä vasta joskus 35-vuotiaana. Se on myöhäistä jo silloin.
Tuo on osittain kupla. On toki totta että on naisia joille on tärkeää että mies olisi heitä ainakin muutaman vuoden vanhempi. Mutta nuo naiset ovat oikeasti vain pieni vähemmistö. Vaikkakin hyvin äänekäs sellainen ja hyvin mielellään pitämässä isoa ääntä haluamastaan ikäerosta. Siksi ymmärrän että voi herkästi syntyä sellainen mielikuva että kaikki naiset haluaisivat hieman vanhemman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut että varhais 40v mies on tutkitusti halutuinta tavaraa. 50v sitten arvoton joten alamäki on jyrkkä.
Olen tuossa iässä (42) ja seurustelen 18v kanssa koska näytän 30v. Kai voisin jonkun 30 vuotiaankin kelpuuttaa mutta niille se juna meni jo 😂
hahaha. Vielä opit. Pidä itsesi kunnossa. tahti vain kiihtyy. Tuota en kyllä ymmärrä mitä 20v tytöt näkee meissä vanhoissa äijissä.
mies50v
Nehän näkee säälittävän hoitoon. Joillekin tietysti tuollainen joutui on helppo saalis taloudellisessa mielessä. Kunnon seksi sitten haetaan sieltä omasta ikäluokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset valittavat siitä että miehiä ei kiinnosta heidän itsensä ikäiset naiset. Siinä on vain se ongelma että naiset alkavat itse kiinnostumaan itsensä ikäisistä miehistä vasta joskus 35-vuotiaana. Se on myöhäistä jo silloin.
Tuo on osittain kupla. On toki totta että on naisia joille on tärkeää että mies olisi heitä ainakin muutaman vuoden vanhempi. Mutta nuo naiset ovat oikeasti vain pieni vähemmistö. Vaikkakin hyvin äänekäs sellainen ja hyvin mielellään pitämässä isoa ääntä haluamastaan ikäerosta. Siksi ymmärrän että voi herkästi syntyä sellainen mielikuva että kaikki naiset haluaisivat hieman vanhemman miehen.
Taitaa olla totta. Minua 20 vuotta vanhemmat miehet ovat täysin sokeita sille etten pidä niin vanhoista ja puheeni kaikuvat kuuroille korville. Pari vuotta nuoremmat joista itse voin olla hyvinkin kiinnostunut ovat huolissaan siitä haittaako minua että hän on minua nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Meidän tiekkarilta löyty tällanen panotreffi ohjelma välimuistista. Perheenpäällä siis ikää vajaa 50.
Mikä on tiekkari ja mikä on perheenpää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin ekat 30v kiinnostaa oman ikäiset ja sen jälkeen nuoremmat. Mikä ihan hyvä niin ei heti eläkkeelle päästyään joudu omaishoitajaksi.
Voi joutua. Autettavia on muitakin.
Omaishoitotilanne mielletään usein ikäihmisten hoitamiseksi, vaikka monet hoidettavat läheiset ovat lapsia tai työikäisiä. Omaishoitotilanne voi tulla perheen elämään eri elämänvaiheissa. Omaishoitajia ovat muun muassa vammaisen lapsen vanhemmat, puolisoaan hoitavat ja ikääntyvistä vanhemmistaan huolehtivat tyttäret ja pojat. Hoitosuhde voi kehittyä hitaasti hoidettavan avuntarpeen lisääntymisen seurauksena tai äkillisesti sairauskohtauksen, onnettomuuden tai erityistä hoivaa tarvitsevan lapsen syntymisen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla totta. Minua 20 vuotta vanhemmat miehet ovat täysin sokeita sille etten pidä niin vanhoista ja puheeni kaikuvat kuuroille korville. Pari vuotta nuoremmat joista itse voin olla hyvinkin kiinnostunut ovat huolissaan siitä haittaako minua että hän on minua nuorempi.
Taitavat erilaiset ennakkokäsitykset johtaa parisuhdemarkkinoita väärään suuntaan. Vaikka sekä miehiä että naisia kiinnostaisi itsensä ikäinen kumppani, niin naiset eivät uskalla lähestyä ikäisiään miehiä koska pelkäävät olevansa liian vanhoja, eivätkä miehet ikäisiään naisia koska pelkäävät olevansa liian nuoria. Syntyy sitten parisuhdekulttuuri jossa mies on yleensä hieman naista vanhempi, joka entisestään ruokkii noita ennakkokäsityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hämmentävää tilastoa tässä ketjussa. Nyt kun itse lähestyn neljääkymppiä, niin ekan kerran voisin harkita sen ikäistä miestä.😄
Silloin sinkkuna 3-kymppisenä näitä oli epätoivoisesti tunkemassa ovista ja ikkunoista, kun treffiprofiilin laittoi.Sinulla ehkä riitti vientiä muutenkin. Suomessa todella harva pitää isoa ikäeroa (10v tai enemmän) mitenkään ihanteellisena tilanteena, mutta silti sellaisia pariskuntia on melko paljon. On pitänyt tyytyä.
Mistä tiedät että piti tyytyä? Todennäköisemmin se oman ikäryhmän ulkopuolella oli jonkun sortin valioyksilö joka piti napata siitä.
Kyllähän me kaikki tiedämme että jääkiekkoilija miljonääri julkkis ulkkari superkomee ym ovat sellaisia ominaisuuksia että moni nainen katsoo kaiken muun läpi sormien.
Tottakai se on tyytymistä huonompaan ,koska ei saa tavoitelluinta eli suunnilleen oman jkäistä. Ei kai kukaan ilman pakkoa mitään vanhaa rupsahtanutta äijänkääpä ota.
Niinkö se Jennille ja Päiville kävi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta mitkään junttinaisten parisuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta mitkään junttinaisten parisuhteet.
Jenni Haukio ja Päivi Lipponen junttinaisia mielestäsi?
Moden varmaan kannattaisi poistaa sitten samalla tämä koko ketju, jos ei täällä kerran saa mitään eriäviä, mutta asiallisia mielipiteitäkään esittää.
Oon 27v nainen enkä itse huolisi noin vanhaa lapseni isäksi. Eikä kukaan ystäväpiiristäkään, kaikki haluavat oman ikäisen tai mieluummin vaikka vähän nuoremman. Vanhemmat miehet ei vaan kiinnosta seksuaalisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa vaan niitä oman ikäisiä suosiolla ihan kaikki! Tutkitusti paras valinta.
"Tutkitusti".
Linkki tähän tutkimukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän todella huomaa nettideittaillessa. Vanhemmat miehet ei millään meinaa ymmärtää, etten ole heidän ikäisistään kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa vaan niitä oman ikäisiä suosiolla ihan kaikki! Tutkitusti paras valinta.
"Tutkitusti".
Linkki tähän tutkimukseen?
Minä googlasin. Tutkimuksia tuli paljon. Mitä pienempi ikäero sitä pienempi eroriski.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa lasten saanti yleensä eniten 25-35v iässä. Lapsia haluavat naiset eivät vaan aina sitä ymmärrä että vanhemmalla miehellä se juna on mennyt jo.
Muuten olen samaa mieltä, mutta sanoisin ikähaarukaksi 25-40 vuotta. Ehkä jopa sinne 45 vuoteen asti.
Mutta se on kyllä totta ettei mitään yli 50 vuotiaita miehiä kiinnosta saada lapsia lukuunottamatta joitakin julkkismiehiä. Ja hekin tekevät sen kai lähinnä miellyttääkseen nuorempaa kumppaniaan. Ei siksi että itsellä olisi lisääntymisviettiä.
Meidän tiekkarilta löyty tällanen panotreffi ohjelma välimuistista. Perheenpäällä siis ikää vajaa 50.