Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siinä vaiheessa kun mies täyttää 40

Vierailija
17.03.2019 |

Niin ympärillä alkaa pyöriä kymmenen vuotta nuorempia naisia joilla on kova tarve perustaa perhe. Ovat vaan kymmenen vuotta myöhässä. Missä kaikki kolmekymppiset lapsia ja perheen halunneet naiset olivat silloin kun itse olin 30v? Miksen silloin kelvannut?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei kiinnosta parikymmpiset pojat koska ne ei halua sitoutua, niillä ei ole massia ei koulutusta, ne ei tunnu turvalliselta asettumaan aloilleen. 30 vee naisena minua kiinnostaa eniten tällä hetkellä 38-45 vuotias mies. Voisin perustaa tämän ikäisen miehen kanssa perheen. 

Vierailija
42/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei kiinnosta parikymmpiset pojat koska ne ei halua sitoutua, niillä ei ole massia ei koulutusta, ne ei tunnu turvalliselta asettumaan aloilleen. 30 vee naisena minua kiinnostaa eniten tällä hetkellä 38-45 vuotias mies. Voisin perustaa tämän ikäisen miehen kanssa perheen. 

Sori vaan, mutta meitä 38-45 -vuotiaita miehiä ei kiinnosta ikäisesi tytöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, mutta meitä 38-45 -vuotiaita miehiä ei kiinnosta ikäisesi tytöt.

18 vuotiaat taitaa kinostaa?

Vierailija
44/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan kyllä tuon ap:n ongelman. Olisin ihan mielelläni vakiintunut ja hankkinut lapsia kymmenen vuotta aikaisemmin kuin niin lopulta tapahtui. Ei vaan löytynyt naista joka olisi ajatellut samoin ja ollut muuten kiinnostava. Nyt elän kuitenkin ihan onnellista perhe-elämää. Eikä lapsiakaan tunnu haittaavan vaikka vanhemmat lähestyvät jo kovaa vauhtia viittäkymppiä.

Vierailija
45/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ymmärtävät yleensä aika hyvin miehiä, mutta pakko sanoa että tuo on yksi asia jonka joutuu usein vääntämään rautalangasta. Täytän kohta jo 50, ja aina vähän väliä saan vastailla kysymykseen aionko joskus hankkia lapsia. Varsinkin nuoremmat naiset tätä kysymystä esittävät. (Eivät silti itse tarjoudu vaimoehdokkaiksi) Jos vastaan että olen liian vanha jo, niin saan kuulla puolen tunnin esitelmän jostain ihmisen biologiasta ja Sauli Niinistöstä. Mutta kun mitään lisääntymisviettiä ei tässä iässä enää ole, niin sitä ei silloin ole. Vaikka teoriassa olisikin mahdollista.

Vierailija
46/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hämmentävää tilastoa tässä ketjussa. Nyt kun itse lähestyn neljääkymppiä, niin ekan kerran voisin harkita sen ikäistä miestä.😄

Silloin sinkkuna 3-kymppisenä näitä oli epätoivoisesti tunkemassa ovista ja ikkunoista, kun treffiprofiilin laittoi.

Sinulla ehkä riitti vientiä muutenkin. Suomessa todella harva pitää isoa ikäeroa (10v tai enemmän) mitenkään ihanteellisena tilanteena, mutta silti sellaisia pariskuntia on melko paljon. On pitänyt tyytyä.

Mistä tiedät että piti tyytyä? Todennäköisemmin se oman ikäryhmän ulkopuolella oli jonkun sortin valioyksilö joka piti napata siitä.

Kyllähän me kaikki tiedämme että jääkiekkoilija miljonääri julkkis ulkkari superkomee ym ovat sellaisia ominaisuuksia että moni nainen katsoo kaiken muun läpi sormien.

Vierailija
47/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hämmentävää tilastoa tässä ketjussa. Nyt kun itse lähestyn neljääkymppiä, niin ekan kerran voisin harkita sen ikäistä miestä.😄

Silloin sinkkuna 3-kymppisenä näitä oli epätoivoisesti tunkemassa ovista ja ikkunoista, kun treffiprofiilin laittoi.

Tåmä on tätä miesasiamiesten propagandaa,jossa yritetään saada naiset uskomaan, että niiden muka kannattaa ottaa vanha mies.

Faktat on ne mitä on. Nuoren naisen kannattaa hankkia vanhempi mies. Siis sellaisen jolla on kaikki kunnossa eli ulkonäkö luonne korkea status hyvin säilynyt ym.

Se että miehen kannattaisi hankkia oman ikäisensä nainen on keski ikäisten naisten valheita.

Vierailija
48/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tåmä on tätä miesasiamiesten propagandaa,jossa yritetään saada naiset uskomaan, että niiden muka kannattaa ottaa vanha mies.

Faktat on ne mitä on. Nuoren naisen kannattaa hankkia vanhempi mies. Siis sellaisen jolla on kaikki kunnossa eli ulkonäkö luonne korkea status hyvin säilynyt ym.

Se että miehen kannattaisi hankkia oman ikäisensä nainen on keski ikäisten naisten valheita.

Ei kannata, vaikka niin luulet. Lapsille ongelmia, aika nopeadti vierellä vanhus. Ei kunnon seksiä. Ei pääse nauttimaan eläkeiästä, kun joutuu omaishoitajaksi. Jos naisten aina kannattaisi tehdä näin ja olusivat tehneet, niillä keski-ikäisillä naisilla olisi se vanhus kotona.

Vierailija
49/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Kannattaa hankkia itseään vanhempi turvallinen nainen.

Vierailija
50/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, vaikka niin luulet. Lapsille ongelmia, aika nopeadti vierellä vanhus. Ei kunnon seksiä. Ei pääse nauttimaan eläkeiästä, kun joutuu omaishoitajaksi. Jos naisten aina kannattaisi tehdä näin ja olusivat tehneet, niillä keski-ikäisillä naisilla olisi se vanhus kotona.

Faktat taas sanoo muuta. Rikkaampi mies saa terveellisempää jälkikasvua. Olen juuri lukemassa kirjaa aiheesta.

Vierailija
51/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tohon vielä että olen just sellainen vanhemman miehen lapsi.

Vielä on elossa vaikka olen 42v. On varaa hoitajiin joten ei sen puolen ongelmia.

Vierailija
52/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut että varhais 40v mies on tutkitusti halutuinta tavaraa. 50v sitten arvoton joten alamäki on jyrkkä.

Olen tuossa iässä (42) ja seurustelen 18v kanssa koska näytän 30v. Kai voisin jonkun 30 vuotiaankin kelpuuttaa mutta niille se juna meni jo 😂

50 v miehet suosituimpia ainakin treffipalstoillla.

Vierailija
53/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Kannattaa hankkia itseään vanhempi turvallinen nainen.

Ne gambian pojat ovat kyllä ottaneet tuon neuvon. Sinne vaan lomalle.

Vierailija
54/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu muutenkin että naisille on melko yhdentekevää se että haluaako mies lapsia vai ei. Jos hänet saa lapsenhankintaan suostutelluksi niin se on ihan sama millainen miehen oma motivaatio isyyteen on.

Joillekin on näin. Miestä painostetaan ja jopa huijataan isyyteen.

Vierailija
55/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeassa, sama asia tullut huomattua. Itsekkin siinä kolmenkympin tietämissä olin vielä hyväkuntoinen ja kroppa tikissä, mutta naaraat kohtelivat kuin mainittua ilmaa. Ja nyt neljänkymmenen tietämillä, tulevat jopa ihan itse ja pyytämättä ottamaan kontakia. Olkoonkin että on jo sellainen väljähtynyt ja veltostunut isä-kroppa. Varmasti jollain tavalla tiedostavat tai tietävät että pinkka on kunnossa, ja itsellä on kaamee kiima kun biologinen kello jyskyttää viimeisiään. Liekkö se pistää sitten tinkimään ja tyytymään.

Tutkitusti miesten aivot kehittyvät hitaammin kuin naisilla, joten olisiko niin että nelikymppinen mies alkaa olla luotettavampaa isämateriaalia kuin kolmekymppiset. Jos on talous kunnossa ja vakituinen työpaikka niin se on sit siinä.

Eikä kolmekymppisen naisen silmään nelikymppinen mies näytä niin vanhalta vielä.

Ei tuo aivojen kehittyminen kyllä enää tuossa iässä vaikuta. Muutenkin se on lähinnä amistyttöjen tiedettä.

On tutkittu että empatia lisääntyy 40-vuotiaaksi asti. Kovin epäempaattinen mies ei ole hyvä isä. 40-vuotiaan elämänkokemus on aina enemmän kuin nuoren ja se on valttia parisuhdemarkkinoilla. Talousasiatkin ovat monesti paremmin, mutta henkinen kehitys ratkaisee parisuhdemarkkinoilla. Jokaisella oma paras aikansa on kuitenkin silloin kun se on. Esimerkiksi reipas lihominen 40-vuotiaana pudottaa miehen markkina-arvon heti alaspäin.

Vierailija
56/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valittavat siitä että miehiä ei kiinnosta heidän itsensä ikäiset naiset. Siinä on vain se ongelma että naiset alkavat itse kiinnostumaan itsensä ikäisistä miehistä vasta joskus 35-vuotiaana. Se on myöhäistä jo silloin.

Vierailija
57/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset valittavat siitä että miehiä ei kiinnosta heidän itsensä ikäiset naiset. Siinä on vain se ongelma että naiset alkavat itse kiinnostumaan itsensä ikäisistä miehistä vasta joskus 35-vuotiaana. Se on myöhäistä jo silloin.

Ennemminkin ekat 30v kiinnostaa oman ikäiset ja sen jälkeen nuoremmat. Mikä ihan hyvä niin ei heti eläkkeelle päästyään joudu omaishoitajaksi.

Vierailija
58/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset naiset jotka ovat nuorena olleet kiinnostuneita itsensä ikäisistä tai nuoremmista, yleensä saavat sellaisia vanhemmallakin iällä, vaikka tuo nuoruudenrakkaus kariutuisikin. Vanhempi mies aina vanhentaa naista jotenkin henkisesti, eikä sellainen nelikymppinen nainen joka on juuri eronnut kuusikymppisestä miehestään kelpaa kuin toiselle kuusikymppiselle.

Vierailija
59/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan Mies kirjoitti:

Se on outoa kyllä.

Parikymppisenä naiset eivät koskaan jutelleetkaan, kolmekymppisenä sai teinityttöjen katseita ja satunnaisesti pääsi keskustelemaan aikuisten kanssa.

Nelikymppisenä ukkomiehenä on naisia jonossa valmiina rikkomaan perheen.

Liian myöhäistä. Te myöhästyitte.

Minulla on nyt lapsia ja vaimo ja te myöhästyitte.

Odottelin parikymppisenä ja kolmekymppisenä halusin oman ikäistä seuraa.

Nyt olisi seuraa vaikka kuinka tarjolla, mutta olen varattu.

Miksi näin? Onko se auto ja omaisuus ja onnellinen perhe minkä haluatte tuhota?

Mistä päättelet, että nämä naiset haluavat rikkoa perheesi? Nykyaikana kai mies ja nainen voivat jutella keskenään ilman mitään taka-ajatuksia. Tuskinpa nämä naiset ovat vakavia aikeitaan ilmaisseet ilman mitään vastakaikua sinulta?

Sanoisin ennemminkinn että yli nelikymppinen äijä ja varsinkin varattu on turvallinen epäseksikäs keskustelukumppani. Nuorempien kanssa on se varaa, että tulkitsevat ystävällisyydestä väärin kiinnostuksesi. Vanhat papparaiset sen sijaan ei enää ole seksuaalinen uhka naiselle..

Vierailija
60/77 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut että varhais 40v mies on tutkitusti halutuinta tavaraa. 50v sitten arvoton joten alamäki on jyrkkä.

Olen tuossa iässä (42) ja seurustelen 18v kanssa koska näytän 30v. Kai voisin jonkun 30 vuotiaankin kelpuuttaa mutta niille se juna meni jo 😂

50 v miehet suosituimpia ainakin treffipalstoillla.

Niin koska niitä 45-75 v sinkkunaisia on miehiä enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan